Fitness Seller

Game of Thrones (TV Serie)

Hoe meer ik reviews lees over de laatste afleveringen hoe meer ik denk dat het misschien verstandig is de vorige seizoenen nogmaals te kijken. Er gebeurt gewoon zoveel dat ik het idee heb de helft te missen ofzo. Meer mensen die dit hebben of ligt het aan mij?

ligt aan jou, opletten jonguh!:)

Nouja de helft is overdreven, maar bijvoorbeeld house Bolton kan ik zo 123 niet plaatsen. Uitleg in spoiler misschien? En ik let echt wel op haha

Nouja de helft is overdreven, maar bijvoorbeeld house Bolton kan ik zo 123 niet plaatsen. Uitleg in spoiler misschien? En ik let echt wel op haha

die familie die anderen levend vilt. De hoornblazer in vorig seizoen was de bastard of Bolton, man hieronder(Roose Bolton) de lord(gaan we nog terugzien dit seizoen)

399px-Roose_tvseries.jpg

k snap 1 ding niet, door wie was die Theon Greyjoy nou gevangen genomen? Want die gast die hem bevrijdde zei dat ze niet op de iron islands waren...

De bastaardzoon van Roose Bolton is degene die naar Winterfell is opgetrokken om de Ironborn te verdrijven. En dus ook degene die nu Theon aan het martelen is.

De bastaardzoon van Bolton (Ramsay) was degene die Winterfell aan het belegeren was op het einde van seizoen 2, waarbij Theon zo razend werd telkens hij de strijdhoor buiten de muren hoorde. Na de toespraak van Theon tegen de Ironborns leveren zij hem dus uit aan Ramsay, die hem meeneemt naar "the Dreadfort" (de vestiging van het Huis Bolton).

Ben er vanavond ook eindelijk eens aan begonnen.
Viel wel te pruimen de 1e aflevering. Al moet ik zeggen dat ik helemaal niet voor het fantasy gedeelte ben.
Die buitenaardse wezens in de Middeleeuwse setting vond ik maar debiel :(

Ben er vanavond ook eindelijk eens aan begonnen.
Viel wel te pruimen de 1e aflevering. Al moet ik zeggen dat ik helemaal niet voor het fantasy gedeelte ben.
Die buitenaardse wezens in de Middeleeuwse setting vond ik maar debiel :(

De "buitenaardse wezens" komen niet vaak voor, zeker niet in seizoen 1. Het gaat vooral over complotten, de onderlinge verhoudingen tussen de hoofdrolspelers. De magische, fantasy-achtige elementen zijn maar achtergrond eigenlijk.

ik vind dat juist het mooiste van heel de serie die fantasy elementen.

Niet zien aankomen einde s03e03 :-)

Ik ben echt benieuwd wat er op dat einde gaat gebeuren, iedereen heeft het erover, komt Ned Stark weer tot leven ofzo :p

Tyrion wordt de koning van alle rijken, obvious.

Niks van. Hot Pie zal de Iron Throne bemachtigen.

Niks van. Hot Pie zal de Iron Throne bemachtigen.

Onzin, Samwell mans the **** up gaat terug en overthrows zn vader voor de lord Tarly titel, en werkt samen met Meister Aemon(Targaryan) om een basis op Westeros te maken voor zn kleinnichtje om binnen te vallen.

Jon Snow leert dat zijn echte vader en moeder Rhaegar Targaryen en Lyanna Stark zijn en vecht mee met die andere 2, om later drakensperma in Samwell's kont te spuiten.

Laatst bewerkt:
Onzin, Samwell mans the **** up gaat terug en overthrows zn vader voor de lord Tarly titel, en werkt samen met Meister Aemon(Targaryan) om een basis op Westeros te maken voor zn kleinnichtje om binnen te vallen.

Jon Snow leert dat zijn echte vader en moeder Rhaegar Targaryen en Lyanna Stark zijn en vecht mee met die andere 2, om later drakensperma in Samwell's kont te spuiten.

dude?
sounds like a decent plot :roflol:

Toch een kern van waarheid :D

in related news, Arya is vandaag 16 geworden...

87a.jpg

Ik wacht op een gevecht tussen de draken & de white walkers.

Veel getease & weinig animo, aldus mijn visie op GOT.
Kan de personages ook totaal niet meer plaatsen. Teveel partijen & families gwn.

Ik wacht op een gevecht tussen de draken & de white walkers.

Veel getease & weinig animo, aldus mijn visie op GOT.
Kan de personages ook totaal niet meer plaatsen. Teveel partijen & families gwn.
Moet toegeven dat ik ook vaak ff een personage google wie het ook alweer is ;)

Terug
Naar boven