Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Theon greyjoy werd ook bigtime genaaid door die gast die hem bevrijdt had

Omdat hij hogerop wil zijn, en laat zien dat hij goede daad heeft gedaan.
dat leger met khaleesi gaat het winnen denk ik
Zou te voorspelbaar zijn denk ik. Het zal in ieder geval niet zomaar eventjes gebeuren.
Zou te voorspelbaar zijn denk ik. Het zal in ieder geval niet zomaar eventjes gebeuren.
SPOILER S03E04
HNNNGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG Dat laatste stuk, met die draken en dat grote leger. Was idd wel te verwachten dat ze de draken allemaal zou houden.
Geweldige episode weer!

Had niet verwacht dat ze em al die tijd gewoon kon verstaan man
Had niet verwacht dat ze em al die tijd gewoon kon verstaan man
idd, je zag die gast ook denken van: aaw ****haha ik wel, was het eerste dat ik dacht toen die kerel haar voor h**r enzo begon uit te maken, vermoedde toen al dat ze er wel iets van zou verstaan
Te obvious indd, en Stannis is ook nog niet uitgeteld denk ik, daarnaast zullen die White Walkers ook nog wel een draai in het verhaal krijgen, who knows.
Was voorspelbaar idd.. Desondanks vind ik 't meeste van Game Of Thrones redelijk onvoorspelbaar tho.
Zoals die backstabber van de Lord? Commander, had niet verwacht dat ie zo snel dood zou gaan.
Die gast die die ene jongen (ben z'n naam even kwijt) gewoon weer terug naar de gevangenis leidt & en natuurlijk die hand die werd afgehakt van de King Slayer.
+ Je hebt nog die duivel toch? Of gaat dat ding dood nadat ie een ander vermoord heeft?
Denk ook dat die gast met meerdere gezichten nog een rol gaat spelen in t verhaal.
Theon Greyjoy bedoel je. Over welke duivel je het hebt volg ik echter niet. Of je bedoelt dat met Carice van Houten? Lord of fire ofzo