XXL Nutrition

Game of Thrones (TV Serie)

Misschien maar eens downloaden, is de serie de moeite waard?

Ik vind van wel!
niet downloaden indien je continu actie en veldslagen wil zien.

Gewoon een heel erg sterk en vooral boeiend verhaal.. Dat opzich is al een 8 waard. De actie die er dan bij komt vind ik ook erg goed geacteerd, realistisch en bruut wat de serie voor mij wel een dikke 9 maakt.

• Topic Starter Topic Starter
Eind van episode 9 had ik niet zien aankomen, althans, als het ook daadwerkelijk is gebeurd.

goeie ep weer, ben benieuwd naar de 10e

Volgende aflevering vliegende vuurspuwers uit het verre verleden heeft een vogeltje mij verteld.

FUUUUUUUUUUU

omg.
Het k*tte is echt dat volgende week de laatste aflevering is en er nog zoveel MOET gebeuren. Ik ga dus vol spanning moeten wachten tot seizoen 2 in 2012. **** my life!!!

Jezus, wat een serie.

pffffffffffffff, dude ik word gek. ik wil weten wat er is gebeurd met drago....

ondertussen kan je de boeken gaan lezen. De serie wordt er niet minder leuk door, integendeel. Ik ga ze misschien nog eens lezen

ondertussen kan je de boeken gaan lezen. De serie wordt er niet minder leuk door, integendeel. Ik ga ze misschien nog eens lezen

Hoeveel boeken zijn er misschien? Is seizoen 1 de verfilming van 1 boek? Is de verfilming volledig, of stukken weggevallen etc?

hoop dat drogo het haalt, anders is heel die invasie naar de ****. En kaleeshi is zo'n engeltje. Hoop ook dat die nieuwe koning, zoon van robbert, kapotgaat

ze is wel mooi ja...

Dat kind Joffrey is echt een major **** up, hoop dat de Noordelingen de oorlog winnen en naar King's Landing marcheren en die Joffrey aan de hoogste boom knopen hehe
Desalnietemin echt een vette serie, kan niet wachten op episode 10 :o Wel
****ed up dat seizoen 2 nog zo lang duurt.

Terug
Naar boven