Fitness Seller

Game of Thrones (TV Serie)

Haha, toen ik de titel van de aflevering zag (Rains of Castamere) wist ik dat er hier een shitstorm zou losbarsten :D

Voor een moment dacht ik, die gaat die buik opsnijden om tekijken of het een meisje of een jongen was :P

Alleen wat was dat nou?? die stad was veroverd en zie lieten bijna niks zien

Voor een moment dacht ik, die gaat die buik opsnijden om tekijken of het een meisje of een jongen was :P

Alleen wat was dat nou?? die stad was veroverd en zie lieten bijna niks zien

Vind ik best wel oké, GoT draait toch niet om de bloederige gevechten maar meer om de geniale dialogen en plottwists...

Vind ik best wel oké, GoT draait toch niet om de bloederige gevechten maar meer om de geniale dialogen en plottwists...

Ja dat klopt maar als je zo lange toewijding krijgt naar dat fort toe, en je ziet een groepje omsingeld worden en 3 minten later is een stad van 200.000 man ingenomen

valt me net op dat ze deze aflevering helemaal NIETS van joffrey en kingslanding getoond hebben

Ja dat klopt maar als je zo lange toewijding krijgt naar dat fort toe, en je ziet een groepje omsingeld worden en 3 minten later is een stad van 200.000 man ingenomen

Doel je nou op daenerys? Nadat die 3 mannen van haar kant binnen waren hebben ze eerst 2 waves van die slaven af moeten maken waarna de slaven zich overgaven. Zo heb ik het begrepen in ieder geval

Dat was idd Karstark, maar ze zijn sowieso mooi de lul want Bolton heeft de moeder van Robb Stark zelf neergestoken op het einde dus lijkt me sterk als die andere starks dan weer wel welkom zijn bij hem

Doel je nou op daenerys? Nadat die 3 mannen van haar kant binnen waren hebben ze eerst 2 waves van die slaven af moeten maken waarna de slaven zich overgaven. Zo heb ik het begrepen in ieder geval

Ja en toen liet die troy gast, een cape zien en zei ''we hebben de stad in genomen''

Deze episode scoort btw 9,7 op IMDB, is dat niet hoogste score ever?

Oke je bedoelt gewoon dat je liever een mooie slachtpartij had willen zien. Ik dacht je bedoelt dat er wel een slachtpartij was maar dat wij hem niet te zien kregen. Ik vind dit opzich wel een mooie oplossing, ze konden het natuurlijk nooit innemen door te vechten tegen zoveel lui, en het is wel logisch dat slaven zich overgeven als er niks is om voor te vechten. (heb even niet goed meegekregen waarom ze zich nou overgaven en nu geen zin het terug te zoeken).

Ze hebben simpelweg het budget niet om enorme blokbuster veldslagen te laten zien. Ook al is dit HBO, series hebben altijd minder budget en slechtere fx dan hollywood blockbusters. Dat zie je ook aan de CGI in deze serie alhoewel die niet slecht is.

Ze gaven toch als strategie aan met 3 man door de achterdeur en de poort openmaken zodat het leger erdoor kan om de stad te veroveren. Wat lullen jullie met overgeven :P

Ze gaven toch als strategie aan met 3 man door de achterdeur en de poort openmaken zodat het leger erdoor kan om de stad te veroveren. Wat lullen jullie met overgeven :P

Het doel was de slavenmeesters te vermoorden zodat de slaven niet meer zouden vechten

door de serie krijg ik bijna de neiging de boeken te lezen. Bijna:P

Ben geen boeklezer maar ben toch maar begonnen. Heb het eerste boek al uit en bezig met het tweede. Hij heeft niet bepaald zuinig gedaan met het aantal pagina's.

What the ****. Dit had ik echt niet zien aankomen. Moedige keuze van de schrijver maar misschien niet te beste? We'll see.

What the ****. Dit had ik echt niet zien aankomen. Moedige keuze van de schrijver maar misschien niet te beste? We'll see.

Ik had de boeken al gelezen, en toen ze "The Rains of Castamere" begonnen spelen, moest ik echt moeite doen om de aflevering niet gewoon af te zetten :p.

Terug
Naar boven