- Waardering
- 1.075
- Lengte
- 1m90
Rickon en die vrouw gaan naar de banieren van de Ombers toe maar Lord Omber is onthoofd door Robb Stark, dus die zijn ook de lul.
Dat was Karstark.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Rickon en die vrouw gaan naar de banieren van de Ombers toe maar Lord Omber is onthoofd door Robb Stark, dus die zijn ook de lul.
Ze zijn nog niet allemaal dood. Kan niet anders dan dat Bran nog een rol van betekenis gaat spelen
Voor een moment dacht ik, die gaat die buik opsnijden om tekijken of het een meisje of een jongen was
Alleen wat was dat nou?? die stad was veroverd en zie lieten bijna niks zien
Vind ik best wel oké, GoT draait toch niet om de bloederige gevechten maar meer om de geniale dialogen en plottwists...
Ja dat klopt maar als je zo lange toewijding krijgt naar dat fort toe, en je ziet een groepje omsingeld worden en 3 minten later is een stad van 200.000 man ingenomen
Doel je nou op daenerys? Nadat die 3 mannen van haar kant binnen waren hebben ze eerst 2 waves van die slaven af moeten maken waarna de slaven zich overgaven. Zo heb ik het begrepen in ieder geval
Ja dat klopt maar als je zo lange toewijding krijgt naar dat fort toe, en je ziet een groepje omsingeld worden en 3 minten later is een stad van 200.000 man ingenomen
Ze gaven toch als strategie aan met 3 man door de achterdeur en de poort openmaken zodat het leger erdoor kan om de stad te veroveren. Wat lullen jullie met overgeven
Ben geen boeklezer maar ben toch maar begonnen. Heb het eerste boek al uit en bezig met het tweede. Hij heeft niet bepaald zuinig gedaan met het aantal pagina's.
.What the ****. Dit had ik echt niet zien aankomen. Moedige keuze van de schrijver maar misschien niet te beste? We'll see.
.