MuscleMeat

Game of Thrones (TV Serie)

Jon: 3 pijlen en nog leven? Tja... Hij mist natuurlijk net Bran. Denk dat hun en Arya de grote characters gaan worden komende seizoen(en).
Gendry: Denk dat hij koning wordt. Wie heeft nou echt macht? = Bloed van de koning, dus Gendry.
Sansa moet haar dikke kop houden.
Tyrion en Tywin gesprekken zijn geweldig.
Ben benieuwd wat Cercei vind van Jaime nu hij terug is.
Robb voor niks gedood omdat nu iedereen ineens tegen de white walkers gaan vechten?
Ziek van Theon, maar denk dat Asha niet heel veel kan brengen met maar 50 man?
Met Dany ben ik het helemaal kwijt, wat heeft ze nu aan 1000 slaven die ze vrij heeft gemaakt? Ga gewoon naar Westeros snol.
:D

Ga nu checken ben benieuwd

Vond Ep 9 al minder (op het einde na) en ep 10 was toch behoorlijk suf imo.

Nvm

Klote finale, was gewoon een standaard aflevering.

Het was een leuke aflevering met leuke stukken erin, maar ik vond het niet finale waardig. Ik had toch iets spectaculairs verwacht waar mijn bek van open zou vallen.

Laatst bewerkt:
Eigenlijk was de finale al vorige week. Deze aflevering was meer een inleiding van het volgende seizoen dan een cliffhanger.

---------- Post toegevoegd 10 June 2013 om 17:20 ----------

Jon: 3 pijlen en nog leven? Tja... Hij mist natuurlijk net Bran. Denk dat hun en Arya de grote characters gaan worden komende seizoen(en).
Gendry: Denk dat hij koning wordt. Wie heeft nou echt macht? = Bloed van de koning, dus Gendry.
Sansa moet haar dikke kop houden.
Tyrion en Tywin gesprekken zijn geweldig.
Ben benieuwd wat Cercei vind van Jaime nu hij terug is.
Robb voor niks gedood omdat nu iedereen ineens tegen de white walkers gaan vechten?
Ziek van Theon, maar denk dat Asha niet heel veel kan brengen met maar 50 man?
Met Dany ben ik het helemaal kwijt, wat heeft ze nu aan 1000 slaven die ze vrij heeft gemaakt? Ga gewoon naar Westeros snol.
:D

Tywin heeft echt macht. Zoals hij zelf ook zei.

Ja precies. Na nog even een blog te hebben gelezen zaten er toch wel aardig wat goeie stukken in. Deze aflevering was er vooral voor bedoelt om alle touwtjes aan elkaar te knopen voor het volgende seizoen. Dan ga ik nu de eerste 2-3 boeken maar lezen.

niet echt een bevredigende finale, wel handig dat een aantal kleine verhaal lijnen zijn gefixed ( die dikke en john weer in black castle, jaimie terug) Maar voor de rest viel het nogal tegen..

Tja, de "finale" is ook maar het midden van boek 3 he

Dit is toch een mooie aflevering man! Vele personnages hebben dit seizoen een tocht gemaakt en deze aflevering kwamen de meesten ten einde, of werd een glimp gegeven van hoe de rest van de reis eruit gaat zien.
**** ik moet we meer inhouden om het boek niet te kopen, maar laat ik dat maar niet doen.

Breaking bad is up next denk ik dan.

Eerst dexter:)

topic hijack :o

Ik vond de finale maar matig. Er zaten zoals hierboven gezegd wel leuke stukjes in, maar zoveel verhaallijnen en sommige gaan zo traag. ''Winter is coming'' Ja finale van vorig seizoen ook al.. Op die manier kunnen ze nog jaren door met de serie.

Laatste episode was matig, maar toch leuk. had wat meer onverwachtse dingen verwacht

dafuq nu alweer laatste aflevering gehad.....
Waarom zitten er maar 10 in een seizoen :(

Terug
Naar boven