Fitness Seller

Game of Thrones (TV Serie)

topic hijack :o

Ik vond de finale maar matig. Er zaten zoals hierboven gezegd wel leuke stukjes in, maar zoveel verhaallijnen en sommige gaan zo traag. ''Winter is coming'' Ja finale van vorig seizoen ook al.. Op die manier kunnen ze nog jaren door met de serie.

je hebt zo weinig keus he als je een verfilming van boeken maakt

je hebt zo weinig keus he als je een verfilming van boeken maakt

Eens, maar ze skippen wel sommige details die wel in het boek voorkomen. Bijvoorbeeld hoe Sam, dat meisje en haar baby door de muur zijn gekomen, de reis van Brienne en Jaime van de bear pit naar Kings Landing volledig overgeslagen. In de vorige seizoenen was de verhaallijn van Daenerys geweldig om te volgen, maar deze aflevering bracht het vrij weinig en baalde er ook van dat ze haar weer de final scenes hebben gegeven. In dit tempo zitten ze zo op 8 seizoenen ofzo :o

Eens, maar ze skippen wel sommige details die wel in het boek voorkomen. Bijvoorbeeld hoe Sam, dat meisje en haar baby door de muur zijn gekomen, de reis van Brienne en Jaime van de bear pit naar Kings Landing volledig overgeslagen. In de vorige seizoenen was de verhaallijn van Daenerys geweldig om te volgen, maar deze aflevering bracht het vrij weinig en baalde er ook van dat ze haar weer de final scenes hebben gegeven. In dit tempo zitten ze zo op 8 seizoenen ofzo :o

Tuurlijk skip je details, daarom lees ik ook liever de boeken. zie de serie atm meer als een must

De serie had in mijn ogen gewoon meer afleveringen moeten krijgen zodat ze die details er wel in konden stoppen. Volgens mij is 10 afleveringen per seizoen voor een serie als GoT echt veel te weinig. The Sopranos had bijvoorbeeld 13 afleveringen per seizoen, en dat verdiend GoT ook wel.

Joffrey mag van mij echt gemarteld worden.. Wat is dat mannetje een smerig vuil teringjong haha

Joffrey mag van mij echt gemarteld worden.. Wat is dat mannetje een smerig vuil teringjong haha

tumblr_m6yj59LcBr1rn7u6mo1_500.gif

tumblr_m7iwl9mBhA1rbrwnpo1_500.gif

Klinkt sadistisch, maar had ook wel willen zien dat Theon zn d*ck eraf werd gesneden, hoef niet perse die d*ck te zien maar wel gewoon de daad, nu vroeg je je aan het begin af is het nou wél of niet gebeurd.

Het was gewoon duidelijk dat zijn lul eraf werd gesneden.

Nasty ventje die martelaar :D
Acteurs zijn wel supergoed, iedereen heeft een bloedhekel aan Joffrey, terwijl die op de in het echt op de set wel lachen schijnt te zijn.

Vond het einde (laatste scene) van seizoen 3 trouwens wel erg lijken op seizoen 2

Ben gisteravond begonnen aan het derde seizoen, heb drie afleveringen gezien. Vandaag en morgen de rest afkijken, ben super benieuwd naar die red wedding o.i.d. Heb er afgelopen tijd alles over genegeerd ivm spoilers, inclusief dit topic.

Ben hier morgen weer terug te vinden :D

Ja jongens zeuren dat de afleveringen wat saai zijn en dat er niet veel gebeurt? En ondertussen is 't ook niet leuk dat de details en van alles wordt overgeslagen? Zijn dat niet twee totaal tegensprekende dingen? Kunt niet allebei hebben!

Ik zelf vond de tiende aflevering toch wel vet.

Joffrey (ondanks dat ie koning is en alles kan doen wat ie maar wil) toch op z'n plek gezet.
Arya die een stone-cold killer wordt en sowieso meer mensen gaat vermoorden (hebben ze een aantal keer gehint)
Theon die tot op 't nokje mentaal wordt afgebroken, maar misschien toch nog op tijd gered.
Danarys die een echte do-gooder wordt maar nou wel eens een keer wat mensen in de pan mag hakken.
Meer Carice van Houten! (jammergenoeg niet naakt dit keer)
Bran die waarschijnlijk heel veel gaat betekenen voor de invasie van de White Walkers :cool:

Wachten op seizoen 4 duurt weer veel te lang :o

Ja jongens zeuren dat de afleveringen wat saai zijn en dat er niet veel gebeurt? En ondertussen is 't ook niet leuk dat de details en van alles wordt overgeslagen? Zijn dat niet twee totaal tegensprekende dingen? Kunt niet allebei hebben!

Ik zelf vond de tiende aflevering toch wel vet.

Joffrey (ondanks dat ie koning is en alles kan doen wat ie maar wil) toch op z'n plek gezet.
Arya die een stone-cold killer wordt en sowieso meer mensen gaat vermoorden (hebben ze een aantal keer gehint)
Theon die tot op 't nokje mentaal wordt afgebroken, maar misschien toch nog op tijd gered.
Danarys die een echte do-gooder wordt maar nou wel eens een keer wat mensen in de pan mag hakken.
Meer Carice van Houten! (jammergenoeg niet naakt dit keer)
Bran die waarschijnlijk heel veel gaat betekenen voor de invasie van de White Walkers :cool:

Wachten op seizoen 4 duurt weer veel te lang :o

Ik geloof dat het al redelijk te laat voor Theon is om 'op tijd' gered te worden :p

Ze had het altijd al in haar, al vanaf seizoen 2. Zij gaat volgens mij een hele hoop mensen vermoorden. Ben net klaar in boek twee, en in het boek is Arya de moordluchtigste nog van allemaal. 'ze mogen allemaal sterven, ik zou ze het liefst vermoorden' - elke keer als Arya Lannister baandermannen ziet :roflol: . En ook het gefluister voordat ze ging slapen. De Braavosi gaat haar nog wel helpen.

Ik geloof dat het al redelijk te laat voor Theon is om 'op tijd' gered te worden :p

Hahaha indd, waar moet je nou nog voor leven zonder jodokus.

Ze had het altijd al in haar, al vanaf seizoen 2. Zij gaat volgens mij een hele hoop mensen vermoorden. Ben net klaar in boek twee, en in het boek is Arya de moordluchtigste nog van allemaal. 'ze mogen allemaal sterven, ik zou ze het liefst vermoorden' - elke keer als Arya Lannister baandermannen ziet :roflol: . En ook het gefluister voordat ze ging slapen. De Braavosi gaat haar nog wel helpen.

Vind Clegane ook een baas, ook 1 van mn favoriete characters.

GODVER vuile kk spoilers. Ik op de misc beetje rondkijken staat daar een topic met thread naam: Does .... really kill ... in GOT(spoilers). WTFFFFFFFFFFF -_-

Terug
Naar boven