- Waardering
- 1.075
- Lengte
- 1m90
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja jongens zeuren dat de afleveringen wat saai zijn en dat er niet veel gebeurt? En ondertussen is 't ook niet leuk dat de details en van alles wordt overgeslagen? Zijn dat niet twee totaal tegensprekende dingen? Kunt niet allebei hebben!
Ik zelf vond de tiende aflevering toch wel vet.
Joffrey (ondanks dat ie koning is en alles kan doen wat ie maar wil) toch op z'n plek gezet.
Arya die een stone-cold killer wordt en sowieso meer mensen gaat vermoorden (hebben ze een aantal keer gehint)
Theon die tot op 't nokje mentaal wordt afgebroken, maar misschien toch nog op tijd gered.
Danarys die een echte do-gooder wordt maar nou wel eens een keer wat mensen in de pan mag hakken.
Meer Carice van Houten! (jammergenoeg niet naakt dit keer)
Bran die waarschijnlijk heel veel gaat betekenen voor de invasie van de White Walkers
Wachten op seizoen 4 duurt weer veel te lang![]()
Wat het skippen van Jaime's trip betreft hebben ze dat volgens mij gedaan met de reden dat ze meer willen laten zien van de Lannisters bij elkaar en voor wat voor wrijving dat gaat zorgen.
Zojuist de "red wedding" gezien
[afbeelding niet meer beschikbaar]
WTF WAS DAT, ik dacht echt dat er iets zou gebeuren op de bruiloft van joffrey. Ga nu aan de laatste beginnen, maar mijn dag is al verpest.
Sansa geilt trouwens op Clegane, jammer dat ze dat niet in de show hebben gedaan.Hahaha indd, waar moet je nou nog voor leven zonder jodokus.
Vind Clegane ook een baas, ook 1 van mn favoriete characters.
denk dat er wrijving komt met die bolton nu jaimy zonder hand terug is door boltonWat het skippen van Jaime's trip betreft hebben ze dat volgens mij gedaan met de reden dat ze meer willen laten zien van de Lannisters bij elkaar en voor wat voor wrijving dat gaat zorgen.

![]()
---------- Post toegevoegd 13 June 2013 om 21:15 ----------
Sansa geilt trouwens op Clegane, jammer dat ze dat niet in de show hebben gedaan.
ben benieuwd wat er met hem en Arya gaat gebeuren.Clegane sloopt iedereenben benieuwd wat er met hem en Arya gaat gebeuren.