AndroidHealthClinic

Game of Thrones (TV Serie)

Bs,

en het moge duidelijk zijn dat tommen koning wordt ofc

[Link niet meer beschikbaar]
**** deze homo's met hun boekspoilers, post/pm/karma als je invite wilt

Is het serieus weer een spoiler vanuit een boek/wiki? If so, reported.(srs) En ik moedig iedereen aan dit ook te doen, hoe moeilijk is het om er 'boek spoiler' of 'wiki spoiler' erbij te zetten. We speculeren over wie het is, we hoeven niet te weten wie of wat van mensen die de boeken/wiki al gelezen hebben.

Is het serieus weer een spoiler vanuit een boek/wiki? If so, reported.(srs) En ik moedig iedereen aan dit ook te doen, hoe moeilijk is het om er 'boek spoiler' of 'wiki spoiler' erbij te zetten. We speculeren over wie het is, we hoeven niet te weten wie of wat van mensen die de boeken/wiki al gelezen hebben.

Nee is geen boekspoiler, can confirm

Geen boekspoiler. Gewoon kwestie van goed opletten en logisch nadenken.

angelus het was geen boekspoiler maar iemand die met jou mee ''speculeerde''

angelus het was geen boekspoiler maar iemand die met jou mee ''speculeerde''

nu geef jij ook informatie uit de boeken, namelijk dat die character uitgesloten is, irritante boekhomo:mad:
(om maar niet te spreken van die post van calyptus)

Angelus wa ben jij een jankerd zeg

Maar Sansa is de enige wie die gouden 2 girls one cup in handen heeft gehad. Ze had de vorige aflevering toch ook gif gekregen voor haar zelfdoding of zoiets. Maar misschien toch even terug kijken. Wel leuk discussiepunt :D

Zonde dat ie pleite is man. Vond het een ****ed up goeie acteur hahaha, IEDEREEN haat hem met 1 rol. /idol!

Kijk altijd hier na afleveringen;

http://www.imdb.com/title/tt0944947/board/?ref_=tt_bd_sm

Discussie over spoilers etc.

---------- Toegevoegd om 19:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:36 ----------

Over wat ik denk dat er nu verder gaat gebeuren na de gebeurtenis van de laatste aflevering;'

Ik denk dat die meid alleenkoningin wordt, en dus de macht heeft nu over de troon. Vanaf daar kan ze ongestoord Lannisters uitmoorden, totdat ze zelf de zak krijgt.

Iemand goede torrent??

Matige aflevering

t*ring eey

mag echt wel wat meer gebeuren per aflevering :S

ep3 ook zo ****ing saai
ep2 was ook saai behalve laatste 3 minuten :S

Ik vond het een goede aflevering, op de stukken met Sam Tarly na.

Terug
Naar boven