YOGI
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 732
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 6%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik was niet zo'n fan van die vorige eigenlijk, en vind deze tot nu toe wel prima.
Jammer dat ze nu die nederlandse pannekoek hebben als Daario Naharis. Die van vorig seizoen was veel beter.
Ik was niet zo'n fan van die vorige eigenlijk, en vind deze tot nu toe wel prima.
vind t gewoon irritant als zo'n recast gebeurt, zeker bij een character waarvan je niet 100% zeker bent van de naam.
verdoet de hele suspension of belief, beter hadden ze de hele character (met een body double) gewoon laten doodgaan en vervangen door een nieuwe character en die dan alles exact hetzelfde laten doen als die ene fl**ker deed in de boeken.
Beide zijn veel te soft in vergelijking met hoe hij zou moeten zijn.

Ik vroeg me inderdaad gewoon af waar die gebleven was, dacht dat dit een andere dude was die ineens in beeld kwam![]()
![]()

Ik vroeg me inderdaad gewoon af waar die gebleven was, dacht dat dit een andere dude was die ineens in beeld kwam![]()
![]()
Waarschijnlijk nooit meer (ze had in haar contract laten opnemen dat ze minder/geen naakt scenes meer wilde doen dacht ik), maar gelukkig hebben we season 1 nogBen in slaap gevallen tijdens deze aflevering!!! Wanneer zien we de mother of dragon weer eens lekker in haar eva pak![]()

Hahaha, ik had niet eens door dat er een andere acteur voor in de plaats was gekomen![]()

Ben in slaap gevallen tijdens deze aflevering!!! Wanneer zien we de mother of dragon weer eens lekker in haar eva pak![]()
Waarschijnlijk nooit meer (ze had in haar contract laten opnemen dat ze minder/geen naakt scenes meer wilde doen dacht ik), maar gelukkig hebben we season 1 nog![]()