svenn
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 185
- Lengte
- 1m78
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe is het eigenlijk afgelopen met die kerel die de kloten van die kale eraf had gesneden en in s02 of s03 gevangen zat.

hoezo is die middelste van die ex-men foto geen vent meer dan

hahahhahahahhahaha
maar hoezo wil die vent met drakenwijf coïtusen? hij kan niet eens test aanmaken. maar hebben ze dan geen zak of geen pimel?
Ben in slaap gevallen tijdens deze aflevering!!! Wanneer zien we de mother of dragon weer eens lekker in haar eva pak![]()
[Link niet meer beschikbaar]
game of thrones
zie je gelijk s04e03 staan. erop klikken, Limetubes heeft een simpele button zonder dat je 10x op reclame download buttons drukt.
Utorrent en ik haal t zelf met 2,5 mb/sec binnen.
Subs;'hele naam van het bestand kopieren plakken in google, en dan 'eng sub' erachter. Bovenste link is t altijd.
---------- Toegevoegd om 21:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:12 ----------
Heb liever dat die draken opgroeien en dat ze naar westeros gaan.. Maarja dat duurt nog even.
Zelfde voor white walkers.. Laatste seizoen wordt wel mooie.
Ze willen laatste eindgevecht etc in de bioscoop gaan doen trouwens.

die vent wilt niet met drakenwijf nken, die andere 2 wel (dario en lord friendzone), en eunuchs hebben zowel geen zak als geen derde been.

hahahhahahahhahaha
maar hoezo wil die vent met drakenwijf coïtusen? hij kan niet eens test aanmaken. maar hebben ze dan geen zak of geen pimel?
is het trouwens niet vrij duidelijk dat baelish (al dan niet via via) joffrey vermoordt heeft? hij heeft alles voor sansa precies goed geregeld dus hij wist sws dat het ging gebeuren en hij heeft niet echt veel vrienden.
zo in 5-6 dagen tijd alle episodes gekeken. prachtige serie.
ik erger me wel aan die stukjes met bran en zijn 3 eyed raven en die sam met zijn incestvriendinnetje, die shit is zo nutteloos en toch speelt het een redelijk grote rol.
ander minpuntje is ook dat hele pseudo-christelijke lord of light gebeuren, lijkt wel alsof het een stiekeme religieuze dubbele moraal is oid tov real life. (er is maar een god gezeik etc.)
is het trouwens niet vrij duidelijk dat baelish (al dan niet via via) joffrey vermoordt heeft? hij heeft alles voor sansa precies goed geregeld dus hij wist sws dat het ging gebeuren en hij heeft niet echt veel vrienden.

zo in 5-6 dagen tijd alle episodes gekeken. prachtige serie.
ik erger me wel aan die stukjes met bran en zijn 3 eyed raven en die sam met zijn incestvriendinnetje, die shit is zo nutteloos en toch speelt het een redelijk grote rol.
ander minpuntje is ook dat hele pseudo-christelijke lord of light gebeuren, lijkt wel alsof het een stiekeme religieuze dubbele moraal is oid tov real life. (er is maar een god gezeik etc.)
en toch gaat het alleen maar over de overgang van stannis en zijn maatjes naar de ene echte god, vind het ook wel vergezocht hoor alleen viel me wel op.Jij wil zo graag een apart groepje.
1) als het een redelijk grote rol speelt is het waarschijnlijk niet nutteloos....
2) ik vind het vrij bizar dat je de link legt tussen de lord of light en het christendom. En een dubbele moraal vind ik al helemaal vergezocht. De grootste religies in westeros zijn "the seven", "the old gods" en "the drowned god". In Essos heb je de "great stallion" van de dothraki, de "lord of light" en nog talloze andere religies.