MuscleMeat

Game of Thrones (TV Serie)

goed slot.

Goede afsluiting van een (naar mijn idee) matig seizoen.

Redelijke afsluiting van een matig seizoen.

voor de mede boeklezers
wtf is dit voor aflevering, kan me deze shit allemaal niet herinneren, die shit met die magische vrouw die alle white walkers doodblaast

Laatst bewerkt:
weet niet zeker, maar misschien kan brandon stark in de toekomst de draak overnemen, want dat bedoelde die opa met vliegen toch? Ben benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren.

Shiiiiiiiiiit

Nice aflevering, nu nog een jaar wachten .....

Die gast die in die boom zit ... whos that? Een of andere god ofzo?

fuuckk nice man!

Srs begrijp niet waarom iedereen hier loop te b**chen? was goed seizoen imo.

1 was ok
2 vond ik juist ruk
3 ging goeie kant op
4 top!

Overal gewoon top serie. Snap wel dat het voor de boek liefhebbers zuigt, maarja dat hou je altijd. Goeie acteurs enzo ze hebben 't goed aangepakt. Vind vooral degene die arya stark speelt erg sterk spelen en dat voor die leeftijd!

fuuckk nice man!

Srs begrijp niet waarom iedereen hier loop te b**chen? was goed seizoen imo.

1 was ok
2 vond ik juist ruk
3 ging goeie kant op
4 top!

Overal gewoon top serie. Snap wel dat het voor de boek liefhebbers zuigt, maarja dat hou je altijd. Goeie acteurs enzo ze hebben 't goed aangepakt. Vind vooral degene die arya stark speelt erg sterk spelen en dat voor die leeftijd!

die actrice is 17 jaar

skeletten en vuurballen. wtf. wel cool hoe Jojen werd doodgestoken. droogste steekpartij ooit

---------- Toegevoegd om 21:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:43 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=a7rQ-G40wvM

Laatst bewerkt:
Ik vond de laatste aflevering wel goed, maar als laatste aflevering van het seizoen had het nog net wat heftiger gemogen met verhaal twisten etc.

skeletten en vuurballen. wtf. wel cool hoe Jojen werd doodgestoken. droogste steekpartij ooit

Pfff ja ik kreeg misschien tegelijk wat flashbacks van Pirates of the caribbean ofzo want ik vond dat deel ook maar mwa mwa

Perongeluk alles gespoild voor een maat, oeps :o

****ing gay dat gevecht tussen de hound en brienne, alsof zo'n b*ch van hem kan winnen. Klote serie.

Laatste stukje met die munt was ik al weer vergeten. Die speciale gast die ze toen ontmoed had!! Voor de rest wel een toffe aflevering maar ik had net als vele andere een te hoge verwachting waardoor het alleen maar kom tegenvallen! Maar heb me goed vermaakt!!

jimbooo zei:
****ing gay dat gevecht tussen de hound en brienne, alsof zo'n b*ch van hem kan winnen. Klote serie.
Brienne is een beest met een vrachtschip aan trots. Niet zomaar te mollen.

Eind maart / begin april 2015 ergens.

Terug
Naar boven