- Waardering
- 6.352
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
Ik ben er ook onlangs aan begonnen. Lees nu eerst een deel van het boek en daarna kijk ik het seizoen. Serie volgt het boek best strikt ook met uitspraken soms een scene net in een andere setting.
Ben nu begonnen met boek 2. Serie had ik tot seizoen 4 gezien.
Boek is wel beter imo en dat terwijl de serie echt goed is. Je krijgt meer info en leest gedachten van hoofd figuren die je in de serie mist. Die Martin omschrijft het allemaal zeer levendig.
inbe4 maak een eigen topic voor de boeken
Ja agree. Ik hou erg van lezen, maar om de een of andere manier heb ik daar thuis geen rust voor. Als ik weekje op vakantie ga kan ik helemaal in een boek opgaan en ben ik zo klaar.
Je leest wel in het engels neem ik aan ? Wheel of time is een aanrader als je iets in hetzelfde genre ooit nog wil lezen, als je het niet al gedaan hebt. Alleen zijn het wel 14 boeken en zijn de verhaallijnen nog comlexer als bij a song of ice and fire.
Je leest wel in het engels neem ik aan ? Wheel of time is een aanrader als je iets in hetzelfde genre ooit nog wil lezen, als je het niet al gedaan hebt. Alleen zijn het wel 14 boeken en zijn de verhaallijnen nog comlexer als bij a song of ice and fire.

.