MuscleMeat

Game of Thrones (TV Serie)

A dance with dragons is gewoon 1 boek... ^

Ik heb ze alle 5 de delen gelezen en ze waren allemaal 1 boek per stuk.

GRRM mag doodgaan. Hij heeft zijn rode draad al opgeschreven en medegedeeld aan 2 andere schrijvers.

Zou toch jammer vinden aangezien er onvermijdelijk verschil zit in stijl en idee. Maar aan de andere kant zou het waarschijnlijk wel een stuk sneller gaan. Vrees dat het nog wel 15 jaar gaat duren voor de boekenserie klaar is.

mijn zweet ruikt naar wiet
waarom?
vragen, vragen...

Of je hebt wat zelfcontrole.

+1 zo moeilijk is het toch niet ??

Wel k*t dat seizoen nu al voorbij is.... Zit je er net eindelijk weer in, is het weer afgelopen.

+2

Dat gejank. Komt op mij een beetje over als "willen jullie aub geen zoetigheid bij mij in de buurt eten want dan kan ik mezelf niet inhouden.. whwhwhw"

Waar jullie denken dat jullie zijn:
185d255bef7cf328007b9e3f15627c3a.png

Waar jullie eigenlijk zijn:
d4c5de65195eb01ad1817d3790032bd7.png

5f904d9c330bfb4e326461db003a30b5.png

inb4 lezers zijn superieur circlejerk

Stannis kwam vanaf de kust. Er is namelijk ook nog een Nights Watch fort bij de zee genaamd (heel origineel): Eastwatch-by-the-sea. Daar is hij geland met zijn troepen en is hij opgerukt richting Castle Black.

De reden dat hij daar naartoe ging: een brief die naar hem gestuurd was. Ser Davos had de brief gelezen tijdens zijn leeslessen.

http://www.youtube.com/watch?v=6o8BUlj6LEU

(vanaf 1:00)

bedankt! goed dat je die nog eens post.

spoiler van S04E10
moest godver bijna bleiten van die scene waar john snow ygritte verbrandt :p
mooi einde, wat 'afgeronde' verhalen.

gaat khaleesi die draken laten sterven trouwens? vind ik maar iets raar eerlijk gezegd.
en die zever met die magie van dat 'child' aan die wonderboom met bran vond ik ook maar flauw.

Er werd niet puur over de boeken gesproken, er werd gesproken over de verschillen tussen de boeken EN DE SERIE. Volledig op zijn plaats hier dus, mits het natuurlijk tussen spoilers wordt geplaatst.

---------- Toegevoegd om 22:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:05 ----------

gaat khaleesi die draken laten sterven trouwens? vind ik maar iets raar eerlijk gezegd.
en die zever met die magie van dat 'child' aan die wonderboom met bran vond ik ook maar flauw.

[/SPOILER]

Fitnessbeginner: hier staat wat het plan van Daenerys is met de draken die opgesloten worden. Ik spoil niets over een verre toekomst, enkel wat de bedoeling was van het opsluiten.

Neen, gewoon tijdelijk opbergen omdat ze beseft dat ze ze niet kan controleren. Ze moet eerst te weten komen hoe ze die draken fatsoenlijk kan temmen. Targaryens hadden die kennis vroeger, maar die is natuurlijk deels verloren gegaan. De draken krijgen in ieder geval wel nog eten enzo ;).

Of je hebt wat zelfcontrole.

+1 zo moeilijk is het toch niet ??

Wel k*t dat seizoen nu al voorbij is.... Zit je er net eindelijk weer in, is het weer afgelopen.

+2

Dat gejank. Komt op mij een beetje over als "willen jullie aub geen zoetigheid bij mij in de buurt eten want dan kan ik mezelf niet inhouden.. whwhwhw"
hoeveel keer moet ik het nog zeggen, niet iedereen klikt me een vol bewustzijn op dit topic en dan open je soms spoilers zonder de post helemaal te lezen als je mee bent met de afleveringen. Jullie zijn gewoon een bende homofielen, open jullie eigen topic als je zo nodig over de boeken wil praten:eyes:

Zeg het nog een paar keer. Misschien ligt het dan niet meer aan jezelf.

zo ff iedereen met boekspoilers reporten

Er werd niet puur over de boeken gesproken, er werd gesproken over de verschillen tussen de boeken EN DE SERIE. Volledig op zijn plaats hier dus, mits het natuurlijk tussen spoilers wordt geplaatst.

---------- Toegevoegd om 22:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:05 ----------

Fitnessbeginner: hier staat wat het plan van Daenerys is met de draken die opgesloten worden. Ik spoil niets over een verre toekomst, enkel wat de bedoeling was van het opsluiten.

Neen, gewoon tijdelijk opbergen omdat ze beseft dat ze ze niet kan controleren. Ze moet eerst te weten komen hoe ze die draken fatsoenlijk kan temmen. Targaryens hadden die kennis vroeger, maar die is natuurlijk deels verloren gegaan. De draken krijgen in ieder geval wel nog eten enzo ;).

En de donkere draak zwerft nog ergens in de lucht rond?
Beetje snel/afgekapt stuk vond ik dat, misschien dat het volgende seizoen dieper op de draken ingaat.

En de donkere draak zwerft nog ergens in de lucht rond?
Beetje snel/afgekapt stuk vond ik dat, misschien dat het volgende seizoen dieper op de draken ingaat.

De donkere draak hebben ze inderdaad nog niet te pakken gekregen. Meer kan ik natuurlijk niet vertellen ;).

---------- Toegevoegd om 09:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:17 ----------

zo ff iedereen met boekspoilers reporten

Reporten voor wat?

De donkere draak hebben ze inderdaad nog niet te pakken gekregen. Meer kan ik natuurlijk niet vertellen ;).

---------- Toegevoegd om 09:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:17 ----------

Reporten voor wat?

Mensen zeur niet zo over die boekspoilers. Ze zeggen het erbij en kijk dan niet. Ik vind het opzich wel leuk om kleine dingetjes te weten en te lezen.

@anoniem!! Uiteraard neem ik het je niet kwalijk! Ik doe het kijken zelf!!

what-is-the-name-to-the-entrance-of-a-brothel-hodor-meme.jpg

Vraagje over de laatste aflevering.. Zal Shae nou altijd undercover zijn geweest voor die vader van ze, of is 't gewoon een simpel hoertje dat nooit van Tyrion gehouden heeft?

Vraagje over de laatste aflevering.. Zal Shae nou altijd undercover zijn geweest voor die vader van ze, of is 't gewoon een simpel hoertje dat nooit van Tyrion gehouden heeft?

Do you even watch?

Ze waren beide verliefd maar Tyrion brak haar hart omdat hij bang was dat zij vermoord zou worden door Cersei's commando.

De visie uit het boek:
Geen van beide. In het boek lijkt het alsof ze echt van Tyrion gehouden heeft, en gewoon uit angst getuigd heeft tijdens de rechtszaak. Tywin heeft ze daarna waarschijnlijk meegenomen omdat hij haar wel knap vond, en ze zal niet durven weigeren hebben.

In de film: Ik denk dat de kans groot is dat ze echt van hem gehouden heeft, maar het kan ook perfect dat ze gewoon hogerop wou. Ik zie niet echt een reden waarom Tywin in seizoen 1 al zijn zoon wou bespioneren (en ook nog eens het risico zou lopen dat zijn zoon nog meer bekend zou staan als hoerenganger). Er was voor Tywin aanvankelijk weinig tot geen reden om Tyrion te wantrouwen.

De visie uit het boek:
Geen van beide. In het boek lijkt het alsof ze echt van Tyrion gehouden heeft, en gewoon uit angst getuigd heeft tijdens de rechtszaak. Tywin heeft ze daarna waarschijnlijk meegenomen omdat hij haar wel knap vond, en ze zal niet durven weigeren hebben.

In de film: Ik denk dat de kans groot is dat ze echt van hem gehouden heeft, maar het kan ook perfect dat ze gewoon hogerop wou. Ik zie niet echt een reden waarom Tywin in seizoen 1 al zijn zoon wou bespioneren (en ook nog eens het risico zou lopen dat zijn zoon nog meer bekend zou staan als hoerenganger). Er was voor Tywin aanvankelijk weinig tot geen reden om Tyrion te wantrouwen.

Dankje, ik kon er maar niet achter komen. We zullen 't nooit helemaal weten helaas :p

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

iemand een torrentlink naar episode 11?

Terug
Naar boven