MuscleMeat

Game of Thrones (TV Serie)

tumblr_lkwzfruIqH1qa8bbco1_500.gif

http://www.mtv.com/news/1855322/game-of-thrones-lady-stoneheart-michelle-fairley/

fX2NogW.gif

---------- Toegevoegd om 15:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:27 ----------

Vraagje over de laatste aflevering.. Zal Shae nou altijd undercover zijn geweest voor die vader van ze, of is 't gewoon een simpel hoertje dat nooit van Tyrion gehouden heeft?

in het boek= simpel hoertje. Was zo'n beetje de vrouwelijke versie van Bronn, go where the money is, alleen bronn deed het met wapens, zij met haar flamoes. In de serie lijkt ze meer op combo van Tysha en Shae.

Laatst bewerkt:
zondag komt deel 12 uit kan niet wachten !

Net seizoen 3 en 4 eindelijk af gezien. Is er eigenlijk een seizoen 5 in de maak? Zal vast hier ergens staan maar om nu het hele topic door te spitten heb ik niet zo'n zin in.

Er komen sowieso nog een aantal seizoenen aangezien ze de boeken volgen. En in totaal komen er volgens mij 7 boeken. Ik gok dat seizoen 5 ergens begin april gaat beginnen.

Ja komt waarschijnlijk over een klein jaar uit.

Ah mooi zo, thanks. Zit er weer helemaal in. Elke avond 1 en soms 2 afleveringen gekeken van seizoen 3 en 4 en zit er weer helemaal in. Jammer dat ik er nu doorheen ben.

---------- Toegevoegd om 09:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:43 ----------

Er komen sowieso nog een aantal seizoenen aangezien ze de boeken volgen. En in totaal komen er volgens mij 7 boeken. Ik gok dat seizoen 5 ergens begin april gaat beginnen.

:thumbs:

Lange nachtwacht shift..:(

Boek 5 uitgelezen deze week. Verheug me op komende serie's. Het blijft geweldig

Boek 5 uitgelezen deze week. Verheug me op komende serie's. Het blijft geweldig

Ik ben er ook onlangs aan begonnen. Lees nu eerst een deel van het boek en daarna kijk ik het seizoen. Serie volgt het boek best strikt ook met uitspraken soms een scene net in een andere setting.

Ben nu begonnen met boek 2. Serie had ik tot seizoen 4 gezien.

Boek is wel beter imo en dat terwijl de serie echt goed is. Je krijgt meer info en leest gedachten van hoofd figuren die je in de serie mist. Die Martin omschrijft het allemaal zeer levendig.

Terug
Naar boven