MuscleMeat

Gamers? (RYL)

jamesz

Dutch Bodybuilder
Waardering
4
Lengte
1m85
Massa
96kg
Vetpercentage
8%
Zijn er hier nog meer mensen die online gamen? Ik speel zelf sinds een tijdje weer RYL (Risk Your Life) net zoiets als WOW en Guildwars, maar dan stukken beter nog niet echt bekend in europa.
Als je van MMORPG's houdt is dit zeker een aanrader (lees erg verslavend).
Geen text-based spelletje, maar het betere hack'n'slash werk.
De eerste week spelen is gratis en de client is ook gratis te downen op
[Link niet meer beschikbaar]
Zorg ervoor dat je wel dat je geen vriendin hebt voordat je hieraan begint :D

Heh?

[afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
de linker ben jij neem ik aan :D

pfff weer wat toveren met trollen en elfjes zeker, nee geef mij maar Americas Army.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
haha nee geen trollen en elfjes, het is een stuk bruter.

Ik speelde vroegah altijd Firearms. Schijnt dat er nu nog maar 2 servers ervoor online zijn. FA was by far het mooiste online spel wat ik ooit heb gespeeld. Ik was echt helemaal verslaafd. Jammer dat niet veel mensen er van gehoord hebben....

nee voor mij geen rpg's, hou het lekker bij bf2 of cad 1

Ik speel sinds een paar dagen counter strike source, erg vet!

Ik ben de bodybuildende guildmaster van DE Nederlandse guild op Stormreaver in WoW, cool of niet! (FOR THE HORDE!)

Overigens ben ik wel een RPG fan, ben benieuwd naar de aanstaande release van Oblivion.

ik speel graag spelletjes met me zelf.
ben niet zo`n onliner. Ja ok met de webcam, maar dat was vroeger. :p

Ik was een Counter-Strike die hard tot me pc het begaf zo'n 4 maanden geleden. misschien als ik binnekort een nieuwe koop dat ik het weer op pak :shoot:

robbiej zei:
Ik was een Counter-Strike die hard tot me pc het begaf zo'n 4 maanden geleden. misschien als ik binnekort een nieuwe koop dat ik het weer op pak :shoot:

ey zou dit een gods toeval zijn, ik was ook een 'l33t masta cs freak'(was toen net een gevorderde geworden in plaats van een telkens gepw0nde newbie) , todat m'n pc begaf, en dat was ook z'on 4 maanden geleden.
Ik ga binnenkort css halen,veel goeds over gehoord en ben benieuwd naar 4 maanden inactief te zijn geweest.

RyL rocks

CoD2 speel ik zo nu en dan....en speel al jaren CS, maar de mappen beginnen me een beetje te boren.

Ik hou wel van MMORPGS. Ik heb WoW en Guild Wars maar die zijn saai geworden. Ik speel nu af en toe Maple Story. Een getekende MMORPG met 2d graphics. Klinkt natuurlijk saai maar het is echt verslavend!

www.mapleglobal.com

er gaat toch niets boven UT ;)

Action Quake 2

nu CS:Source en Battlefield 2..

Deltaforce, Joint ops...

Terug
Naar boven