Fitness Seller

Gebrande CD's

Rick de Bruin

Advanced Bodybuilder
Waardering
11
goeiemiddag allemaal

ik heb vandeweek een lekker cd-tje gebrand, met 100 nummertjes erop

ik kan m via me pc afspelen, met windown media player

als ik m in een andere CD speler doe, of in me cd wisselaar in de auto, doet die niks...

hoe kan dat? wie weet de oplossing,,, doe ik wat fout??

kus

100 nummers op 1 cd dus je hebt ze in mp3 formaat gebrand. Kan je cd speler of je auto cd speler mp3's afspelen?

kus terug

Als jouw cd-speler geen mp3's kan afspelen, moet je ze omzetten naar .wav files en die branden. Dan zal je echter geen 100 nummers meer kunnen branden.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

hier altijd zelfde probleem, moet je een audio cd maken. kan je helaas maar een stuk of 20 mp3's erop knallen.

CD mag meestal maximaal 70 min duren...

Als jouw cd-speler geen mp3's kan afspelen, moet je ze omzetten naar .wav files en die branden. Dan zal je echter geen 100 nummers meer kunnen branden.

Omzetten naar .wav is echt zo 1998. Tegenwoordig kun je die shit gewoon in branderprogramma's slepen en die fixen het voor je. In Nero en WMP is het echt tè makkelijk gewoon.

Omzetten naar .wav is echt zo 1998. Tegenwoordig kun je die shit gewoon in branderprogramma's slepen en die fixen het voor je. In Nero en WMP is het echt tè makkelijk gewoon.

Ik gebruik .wav al een tijd niet meer, dus wist dit niet. Goede tip in ieder geval!

je kan je cd omzetten naar een gewone.
Ga naar 'mijn PC', rechtermuisklik op je CD en dan omzetten naar audiocd.

idd ja een gewone cd speler gaat het niet kunnen lezen, enkel met een mp3 speler.

Gewoon met Nero een Audio CD branden.

NU moet je uit de 100 liedjes 18 uitkiezen!!!!111!!one!!!eleven!!

Inderdaad, brengt me terug naar de oude dagen. Eerst al je MP3's die je met je inbel verbinding had gedownload omzetten naar .wav bestandjes met een programma, om ze vervolgens met 1x speed te branden met je brander van 350 gulden.

• Topic Starter Topic Starter
top jongens

ik weetgenoeg!!

xx

kanker

Haha, waarom is K-ankeren nou weer gecensureerd?

Terug
Naar boven