AndroidHealthClinic

Formateren wil niet lukken help :D

• Topic Starter Topic Starter
Jah was ik van plan , maar heb er dus 2 maar beide kunnen niet op me pc worden aangesloten :( , wat een pechvogel ben ik ook he :p

Je loopt zeker te knoeien met USB toetsenborden... rampedingen die dingen als ze in het bios niet goed ingesteld staan ..

Zorg dat in je bios Legacy USb device support op enabled staat (kan zijn dat dit in jouw bios anders heet) maar zorg dat legacy USB support aan staat ...
Zoniet.. pak een good old PS/2 keyboard .. dingen werken wel altijd

Je loopt zeker te knoeien met USB toetsenborden... rampedingen die dingen als ze in het bios niet goed ingesteld staan ..

Zorg dat in je bios Legacy USb device support op enabled staat (kan zijn dat dit in jouw bios anders heet) maar zorg dat legacy USB support aan staat ...
Zoniet.. pak een good old PS/2 keyboard .. dingen werken wel altijd

Zit idd met usb toetsenbord zal strax nog eens kijken want zo idd zoiets staan thx :)

ben nu slapen mensen , dus niet denken dat ik niet meer reageer hehe tot morgen :)

Hey wou even zeggen dat het gisteren is gelukt. Het lag idd aan de usb toetsnbord. Ik ben toen weer naar de boot gedeelte gegaan en heb daar USB device support op enabled gezet. Alleen wat ik vorige keer fout heb gedaan is dat ik exit deed en opnieuw opstarte. Het was dus niet opgeslagen. Ik moest namelijk eerst f10 drukken en dan was die gesaved :P. Nu is alles gemaakt,alleen internet nog even fixxen :P

Terug
Naar boven