Fitness Seller

gebruik van whey? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

hoe zit het eigenlijk met de rustdagen? ik ga nu dus 's ochtends als ik wakker wordt en vlak na de training een eiwitshake drinken. Maar hoe zit dit op rustdagen? moet ik dan ook gewoon 's ochtends bij het ontbijt eentje drinken en rond hetzelfde tijdstip dat ik normaal gesproken train een drinken?
Je moet gewoon zorgen dat je dagelijks je eiwitten haalt. Liefst uit gewone voeding.
 
XXL is vrij duur. Als je bij bulkpowders wacht op de maandelijkse 30% korting kom je veel goedkoper uit.

Je moet gewoon zorgen dat je dagelijks je eiwitten haalt. Liefst uit gewone voeding.

Wei is toch ook gewone voeding. Zie niet in waarom melk en kwark bijvoorbeeld voorkeur zouden moeten krijgen boven wei
 
XXL is vrij duur. Als je bij bulkpowders wacht op de maandelijkse 30% korting kom je veel goedkoper uit.
Als ik de perfect whey pak van xxl dan kom ik maar 10 euro duurder uit per maand, dan wanneer ik dezelfde hoeveelheid eiwitten haal uit kwark. En als ik iedere dag een stuk kipfilet moet kopen, kost t me meer per maand dan de whey
 
Laatst bewerkt:
Je moet gewoon zorgen dat je dagelijks je eiwitten haalt. Liefst uit gewone voeding.
Dat zowiezo, maar de reden waarom ik kijk voor whey, is omdat iedereen adviseert snelle eiwitten te nemen na je training en als je net wakker bent
 
XXL is vrij duur. Als je bij bulkpowders wacht op de maandelijkse 30% korting kom je veel goedkoper uit.

Wei is toch ook gewone voeding. Zie niet in waarom melk en kwark bijvoorbeeld voorkeur zouden moeten krijgen boven wei
Omdat ik persoonlijk 3 shakes per dag nogal veel vind. En ik zelf liever alles uit vaste voeding haal omdat je dan telkens andere ketens pakt en zo een volledigere voeding binnen krijgt.

En melk en kwark komen van hetzelfde eiwit als whey. Dus dat ben ik deels met je eens. Maar vlees en gevogelte IMHO wel.
 
Je moet het zo zien, whey is een prima aanvulling op je voedingsschema. Dus proberen zo veel mogelijk eiwit uit je voeding te halen uiteraard.

Maar wie zijn wij om over jou te oordelen. Je zult vast weten wat je doet en dat je roeit met de riemen die je hebt.

Het is in ieder geval netjes bij je aangegeven.

In dit geval is het dan gewoon kijken welke whey.
En de Perfect Whey Protein is gewoon uitstekend in elk opzicht.

Je zou de shake(s) op rustdagen kunnen nemen wanneer er een gap zit tussen bijvoorbeeld maaltijd X en X. Is een voorbeeld. Wel wat tijd tussen shakes laten en ik raadt het niet aan er meer te nemen dan 3 want dan is het wel overkill en een feit dat je voedingsschema zuigt haha.
 
Als ik de perfect whey pak van xxl dan kom ik maar 10 euro duurder uit per maand, dan wanneer ik dezelfde hoeveelheid eiwitten haal uit kwark. En als ik iedere dag een stuk kipfilet moet kopen, kost t me meer per maand dan de whey
Vervang dan alles door shakes. Lekker goedkoop :)
 
Als ik de perfect whey pak van xxl dan kom ik maar 10 euro duurder uit per maand, dan wanneer ik dezelfde hoeveelheid eiwitten haal uit kwark. En als ik iedere dag een stuk kipfilet moet kopen, kost t me meer per maand dan de whey

Ik dacht dat je de goedkoopste, beste optie wilde. Maar als jij graag een paar tientjes meer betaalt moet je dat zelf weten.

Omdat ik persoonlijk 3 shakes per dag nogal veel vind. En ik zelf liever alles uit vaste voeding haal omdat je dan telkens andere ketens pakt en zo een volledigere voeding binnen krijgt.

En melk en kwark komen van hetzelfde eiwit als whey. Dus dat ben ik deels met je eens. Maar vlees en gevogelte IMHO wel.

Wei heeft een volledig aminozuur profiel en de hoogste biologische waarde van alle eiwit bronnen.

Beste redenen om vaste voeding voorkeur te geven zijn imo:
- verzadiging
- micronutrienten
 
Ik dacht dat je de goedkoopste, beste optie wilde. Maar als jij graag een paar tientjes meer betaalt moet je dat zelf weten.



Wei heeft een volledig aminozuur profiel en de hoogste biologische waarde van alle eiwit bronnen.

Beste redenen om vaste voeding voorkeur te geven zijn imo:
- verzadiging
- micronutrienten
Dat klopt. Die varieren van 120 tot 150 als ik me niet vergis (Isolaat, hydrosolaat en concentraat). Maar alsnog haal je andere dingen uit whey dan uit vlees, bv -> idd micro's
 
Back
Naar boven