MuscleMeat

gedistileerd water drinken ?

rikkers

Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
90kg
Vetpercentage
8%
Niet aan te raden! Flessen water is beter.

Hou dat gedistilleerd water maar voor je aquarium ;)

• Topic Starter Topic Starter
om extra droog te komen, heb deze week gehoord dat het goed zou werken. alleen goed dozeren.

Daar heb je helemaal niets aan, en je vissen trouwens ook niet.
Hou het maar voor je strijkijzer ;)

---------- Toegevoegd om 00:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:13 ----------

om extra droog te komen, heb deze week gehoord dat het goed zou werken. alleen goed dozeren.

Zit niets van mineralen of dergelijke in, gewoon vocht, ik zou het absoluut niet aanraden om te drinken.

ok, meer vragen heb ik niet dan thx

Studies hebben aangetoond dat het drinken van gedistilleerd water gedurende een korte periode (enkele weken) heilzaam kan zijn om het lichaam te zuiveren van afvalstoffen en toxische bestanddelen. Het drinken van gedistilleerd water tijdens een dieet kan echter gevaarlijk zijn wegens de uitloging van mineralen (natrium, kalium, chloride) en sporenelementen (o.a. magnesium). Een tekort aan mineralen en sporenelementen kan hartritmestoornissen en een hoge bloeddruk veroorzaken. Het drinken van gedistilleerd water gedurende lange periodes wordt afgeraden omdat er tevens een uitloging van mineralen en sporenelementen kan optreden waardoor er o.a. cardiovasculaire problemen kunnen ontstaan.

Water drinken zonder mineralen en waar minuscule hoeveelheden organische stof uit zijn gehaald... ik zie niet in hoe dat enig verschil zou maken. Hoeveel winst denk je ermee te behalen?

Studies hebben aangetoond dat het drinken van gedistilleerd water gedurende een korte periode (enkele weken) heilzaam kan zijn om het lichaam te zuiveren van afvalstoffen en toxische bestanddelen. Het drinken van gedistilleerd water tijdens een dieet kan echter gevaarlijk zijn wegens de uitloging van mineralen (natrium, kalium, chloride) en sporenelementen (o.a. magnesium). Een tekort aan mineralen en sporenelementen kan hartritmestoornissen en een hoge bloeddruk veroorzaken. Het drinken van gedistilleerd water gedurende lange periodes wordt afgeraden omdat er tevens een uitloging van mineralen en sporenelementen kan optreden waardoor er o.a. cardiovasculaire problemen kunnen ontstaan.

mooie uitleg

thx, ik zet het uit men hoofd en doe het wel op een andere manier.

Ik zou het niet langer dan een week doen, en dan af en toe nog steeds wat normaal water... just me

Ik ziu het aanlengen met wat NaOH en een beetje gbl, dan is het goed te pruimen.

Het eerste wat mij te binnen schoot wat dat door de zeer lage osmotische waarde van gedestilleerd water je relatief snel watervergiftiging zou krijgen. Het zal allemaal wel meevallen, maar ik zie niet hoe het je zou helpen droger te worden.

Laatst bewerkt:
Is goed. Spa heeft ook een lage droogrest, dus komt zeer kortbij. Beter gewoon spa water kopen dan. Water moet gewoon water zijn zo zuiver mogelijk, moet nix anders inzitten. Rest haal je gemakkelijk uit voeding in andere vormen. Meeste mineralen in water komt van gesteente en is dus in een andere vorm dan in voeding.

---------- Toegevoegd om 03:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 03:34 ----------

Zit in je voeding dus allemaal voldoende al. Mensen die altijd spa drinken krijgen vrijwel ook geen mineralen uit water binnen.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven