- Waardering
- 852
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Studies hebben aangetoond dat het drinken van gedistilleerd water gedurende een korte periode (enkele weken) heilzaam kan zijn om het lichaam te zuiveren van afvalstoffen en toxische bestanddelen.
Het drinken van gedistilleerd water tijdens een dieet kan echter gevaarlijk zijn wegens de uitloging van mineralen (natrium, kalium, chloride) en sporenelementen (o.a. magnesium). Een tekort aan mineralen en sporenelementen kan hartritmestoornissen en een hoge bloeddruk veroorzaken. Het drinken van gedistilleerd water gedurende lange periodes wordt afgeraden omdat er tevens een uitloging van mineralen en sporenelementen kan optreden waardoor er o.a. cardiovasculaire problemen kunnen ontstaan.
Is goed. Spa heeft ook een lage droogrest, dus komt zeer kortbij. Beter gewoon spa water kopen dan. Water moet gewoon water zijn zo zuiver mogelijk, moet nix anders inzitten. Rest haal je gemakkelijk uit voeding in andere vormen. Meeste mineralen in water komt van gesteente en is dus in een andere vorm dan in voeding.
---------- Toegevoegd om 03:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 03:34 ----------
Zit in je voeding dus allemaal voldoende al. Mensen die altijd spa drinken krijgen vrijwel ook geen mineralen uit water binnen.

thx, ik zet het uit men hoofd en doe het wel op een andere manier.

Wat een bullshit, spa water is helemaal niet heel erg zuiver, integendeel. Kijk maar eens op de verpakking vaneen spa blauw flesje, heb ik namelijk ook is gedaan. Magnesium, natrium, fluoride, ga zo maar door, het heeft het allemaal in kleine hoeveelheden![]()

Zelf water maken of zelf bleekselderij maken?
Dat eerste doe ik regelmatig. Er zitten dan geen bacterien in.*
* tenzij ik een blaasontsteking heb![]()
Ik denk dat hij het water bedoelt. Toch betwijfel ik dat, want als je destilleert zit je op minimaal 100 graden celsius. Dan zijn de bacteriën wel dood.
PH graad is ook een stuk lager, 5,5 ongeveer.(@OP) BS!
Gedestileerd water is zodanig gedestileerd dat het virtueel alleen nog maar H2O is.
Gevolg is het bij vervanging van kraanwater met demi water dat alle mineralen oplost in het ingenomen demi water.(in je verteringsysteem)
Bij liter(s) consumptie gaan er redelijke wat biologische processen verstoord worden.
Gedestilleerd water is niet goed voor je lichaamscellen. Men kan beter zuiver, mineraalarm, water drinken.