BuilderBody
Cool Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 70kg
Beste allen,
Ik heb voor mezelf een schema voor de komende 6 maanden opgesteld.
Doordat het hockeyseizoen weer gaat beginnen, heb ik jullie advies nodig mbt voeding en mijn doelen behalen.
Ik weeg 78kg en ben 1,89 lang. Vetpercentage van 15/16 %.
Mijn doel; Op mijn borst en onderbuik heb ik nog wat teveel vet. Rest van mijn lichaam is redelijk droog, daardoor is het lastig keuzes maken. Mijn polsen zijn zeer dun en ben bang als ik teveel ga cutten dat dit nog dunner wordt. Mijn lichaam is redelijk breed geworden maar mijn armen lopen duidelijk achter. Dit vet wil ik graag verliezen.
Maandag:
Full body training, 3x12,
Dinsdag:
2u hockey training
Woensdag:
1u kickboksen
Donderdag:
2u Hockeytraining
Vrijdag:
Kickboks/rustdag/Fullbody training
Zaterdag:
Pilates
Zondag:
Wedstrijd hockey
Velen zullen nu denken; wat doe je op het bodybuilders forum? Nouja ik heb zoals je ziet niet veel tijd om te herstellen van krachttraining gezien het hockeyschema. Hierdoor wil ik me de komende 6 maanden concentreren op ververlies maar wel meer kracht krijgen en uiteraard groeien al weet ik donders goed dat dit niet samen gaat met vetverlies.
Als ik beter zichtbare spieren krijg ben ik ook tevreden. Na deze 6 maanden heb ik meer tijd om weer puur voor bb te gaan.
Eetschema:
2500 kcal per dag is de richtlijn.
08:30 - 75 gram Havermout met melk + Whey shake 30gram
11:00 - 2 bananen
13:00 - 3 bruine bollen/pistolet met ossenworst/tonijn/kipfilet/ei
15:00 - 2 stuks fruit
17:30 - Avond eten; groente, aardappels, vlees of vis
20:00 - Kwark 450 gram
Ik hoop hiermee zo'n 125 gram eiwit per dag binnen te halen!
Graag advies, tips waarmee je me kan helpen.
Wat vinden jullie bijvoorbeeld van de combinatie pilates in het schema?
Ik ben eerlijk gezegd wel iemand die graag een sixpack heeft met mooie borstspieren en brede schouders.
Dank u!!
Ik heb voor mezelf een schema voor de komende 6 maanden opgesteld.
Doordat het hockeyseizoen weer gaat beginnen, heb ik jullie advies nodig mbt voeding en mijn doelen behalen.
Ik weeg 78kg en ben 1,89 lang. Vetpercentage van 15/16 %.
Mijn doel; Op mijn borst en onderbuik heb ik nog wat teveel vet. Rest van mijn lichaam is redelijk droog, daardoor is het lastig keuzes maken. Mijn polsen zijn zeer dun en ben bang als ik teveel ga cutten dat dit nog dunner wordt. Mijn lichaam is redelijk breed geworden maar mijn armen lopen duidelijk achter. Dit vet wil ik graag verliezen.
Maandag:
Full body training, 3x12,
Dinsdag:
2u hockey training
Woensdag:
1u kickboksen
Donderdag:
2u Hockeytraining
Vrijdag:
Kickboks/rustdag/Fullbody training
Zaterdag:
Pilates
Zondag:
Wedstrijd hockey
Velen zullen nu denken; wat doe je op het bodybuilders forum? Nouja ik heb zoals je ziet niet veel tijd om te herstellen van krachttraining gezien het hockeyschema. Hierdoor wil ik me de komende 6 maanden concentreren op ververlies maar wel meer kracht krijgen en uiteraard groeien al weet ik donders goed dat dit niet samen gaat met vetverlies.
Als ik beter zichtbare spieren krijg ben ik ook tevreden. Na deze 6 maanden heb ik meer tijd om weer puur voor bb te gaan.
Eetschema:
2500 kcal per dag is de richtlijn.
08:30 - 75 gram Havermout met melk + Whey shake 30gram
11:00 - 2 bananen
13:00 - 3 bruine bollen/pistolet met ossenworst/tonijn/kipfilet/ei
15:00 - 2 stuks fruit
17:30 - Avond eten; groente, aardappels, vlees of vis
20:00 - Kwark 450 gram
Ik hoop hiermee zo'n 125 gram eiwit per dag binnen te halen!
Graag advies, tips waarmee je me kan helpen.
Wat vinden jullie bijvoorbeeld van de combinatie pilates in het schema?
Ik ben eerlijk gezegd wel iemand die graag een sixpack heeft met mooie borstspieren en brede schouders.
Dank u!!