- Waardering
- 27.759
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Je zegt je handen verkleurd
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je zegt je handen verkleurd
Maak me niet perse heel druk. Maar het is wel vervelend steeds te horen, en ik weet niet goed hoe te reageren. Kijk als je wit ziet kan je snel zeggen jaa klopt voel me niet zo lekker, of ben een beetje ziek, of heb het koud of iets in die richting.. maarja wat zeg je als je geel ziet??Dan zal het, zelfs als het wel geelzucht is, niet te ernstig zijn. Wel fijn dat de dokter er gelijk naar wilt kijken, mocht je je toch druk maken dan is het in ieder geval niet voor lang.
Wat was er aan de hand in het verleden dan? (Als je dat wilt delen).
Jaa af en toe vooral bij kou paars, voornamelijk rondom de nagels, maar dit heb ik al geruime tijd (zeg 8 jaar ofso), dus niet echt geelig
Dat heeft er dan niks mee te maken. Maar echte geelzucht is het wit van je ogen geel, en je huid ook.Jaa af en toe vooral bij kou paars, voornamelijk rondom de nagels, maar dit heb ik al geruime tijd (zeg 8 jaar ofso), dus niet echt geelig
Nah kan toch, genoeg verzorgingsproducten waar dat in zit.
Bij echte geelzucht twijfel je niet, mijn tante was letterlijk geel.Jaa af en toe vooral bij kou paars, voornamelijk rondom de nagels, maar dit heb ik al geruime tijd (zeg 8 jaar ofso), dus niet echt geelig
bedankt man! zeker, ik zal een terugkoppeling gevenAlvast succes maandag! Update je hier even hoe het ging? (Als je wilt natuurlijk).
Ik zou niet weten wat het anders kan zijn :sBij echte geelzucht twijfel je niet, mijn tante was letterlijk geel.
Is hier al eerder genoemd, met geelzucht is je oogwit doorgaans ook geel gekleurd. Anders ligt (eveneens al eerder genoemd) een hoge betacaroteeninname voor de hand (carotenemie). Met bloedonderzoek is geelzucht eenvoudig definitief uit te sluiten, ga langs je huisarts.

Hoe laat?
Weet ik 'et, maar als mensen goed lezen dan wisten ze vanaf het begin al wanneer.
Neeman, ik ben eigenlijk vergeten verder door te vragen op die ziekte. Ging allemaal zo snel.., maar ik verwacht woensdag meer te horen en dan ga ik het sws nog een keer vragen wat hij bedoeldeHij dacht aan een bepaalde ziekte, maar weet je of het met de lever te maken had dan?
Hopelijk na bloeduitslag beter/meer inzicht op wat er aan de hand is (of wellicht niks aan de hand).