Tikfout, ik doelde op de eerste reactie
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tikfout, ik doelde op de eerste reactie
Inderdaad, maar ik geloofde er niet in..
Wie had dat gedachtNever forget de dag dat ik besloot om 1.5 liter wortelsoep te drinken en met de seconde zichtbaarder oranje werd.
![]()

Deze suggereerde het al!
geopperd
De DBB-dokters hadden gewoon al het juiste antwoord aangedragen. Ik schrijf je een ontgiftigingskuur voor je carotenemie voor bestaande uit 2 liter Kangenwater per dag, 2 g Keltisch zeezout gedolven bij maanlicht en een vleugje homeopathisch verdund kurkuma (1 deeltje per 9 miljoen liter).
Als het remote kan is dr. @chrisk misschien beschikbaar voor de kliniek?De DBB-dokters hadden gewoon al het juiste antwoord aangedragen. Ik schrijf je een ontgiftigingskuur voor je carotenemie voor bestaande uit 2 liter Kangenwater per dag, 2 g Keltisch zeezout gedolven bij maanlicht en een vleugje homeopathisch verdund kurkuma (1 deeltje per 9 miljoen liter).
nja.. maandag moet nog blijken of het inderdaad komt door een overschot aan betacarnitine in het bloed.., maar ik begin er steeds meer in te gelovenDe DBB-dokters hadden gewoon al het juiste antwoord aangedragen. Ik schrijf je een ontgiftigingskuur voor je carotenemie voor bestaande uit 2 liter Kangenwater per dag, 2 g Keltisch zeezout gedolven bij maanlicht en een vleugje homeopathisch verdund kurkuma (1 deeltje per 9 miljoen liter).

Dat ze daar nog serieus een extra test voor gaan doen.nja.. maandag moet nog blijken of het inderdaad komt door een overschot aan betacarnitine in het bloed.., maar ik begin er steeds meer in te geloven![]()

1. Ze doen geen extra test. Ze vragen alleen de betacarnitine waarde op van mijn vorige bloedonderzoek.Dat ze daar nog serieus een extra test voor gaan doen.
Had gewoon een paar dagen geen zoete aardappel of pompoen gegeten en dan wist je 't ook (?)![]()
Duurt wel iets langer dan dat, meestal enkele weken.Dat ze daar nog serieus een extra test voor gaan doen.
Had gewoon een paar dagen geen zoete aardappel of pompoen gegeten en dan wist je 't ook (?)![]()
Nee helaas geen grap.. Niet alleen wortels maar in veel producten zit het. Het kan een optelsom worden. Ik at 400gram pompoen OF 400gram zoete aardappel dagelijks en ben er volgens de arts (denk hij) gevoeliger voor.Is dit nou een grapje of niet dat je van teveel wortels oranje kleurt? Hoeveel moet je dan wel niet eten elke dag in gram?
Godamm heb je dan echt zon oempa loempa kleurtje gekregenNee helaas geen grap.. Niet alleen wortels maar in veel producten zit het. Het kan een optelsom worden. Ik at 400gram pompoen OF 400gram zoete aardappel dagelijks en ben er volgens de arts (denk hij) gevoeliger voor.
Ik vroeg mij al serieus af of je nu wel of niet een geintje maakte

Dat méén je niet?Ik vroeg mij al serieus af of je nu wel of niet een geintje maakte![]()

Dah menie wel.