Fitness Seller

Geen bloed meer in arm tijdens slapen

Just me

Dutch Bodybuilder
Waardering
3
Lengte
1m78
Massa
87kg
Vetpercentage
10%
Wie heeft er nog meer last van bijna iedere nacht een slaaparm omdat je b.v op je zij gaat liggen of met je armen omhoog gaat slapen e.d.? Ik word vaker per nacht hierdoor wakker... Komt het omdat je schouders door deze sport massief worden...waardoor je bloedbanen snel afknelt of zo?

Wie heeft er nog meer last van bijna iedere nacht een slaaparm omdat je b.v op je zij gaat liggen of met je armen omhoog gaat slapen e.d.? Ik word vaker per nacht hierdoor wakker... Komt het omdat je schouders door deze sport massief worden...waardoor je bloedbanen snel afknelt of zo?

gewoon een vraag he afgelopen kuur deca gebruikt?

• Topic Starter Topic Starter
gewoon een vraag he afgelopen kuur deca gebruikt?

Nee....ben net wel klaar met een Test E, Tren E kuur. Maar dit heb ik al een tijdje....misschien dat het in een kuur iets erger is. Maar daar moet ik de komende weken dan achter komen als het goedje mijn lichaam (helaas) verlaat :)

Nee....ben net wel klaar met een Test E, Tren E kuur. Maar dit heb ik al een tijdje....misschien dat het in een kuur iets erger is. Maar daar moet ik de komende weken dan achter komen als het goedje mijn lichaam (helaas) verlaat :)

Dat is helaas een spijtige zaak. ik had namelijk presies hetzelfde in mijn test deca kuur, nu zonder deca geen last ervan. Maargoed ik denk dat het temaken heeft met vocht en het volstaan van spieren zodat ze wat sneller afknellen. leest het trouwens vaker op dbb

• Topic Starter Topic Starter
Dat is helaas een spijtige zaak. ik had namelijk presies hetzelfde in mijn test deca kuur, nu zonder deca geen last ervan. Maargoed ik denk dat het temaken heeft met vocht en het volstaan van spieren zodat ze wat sneller afknellen. leest het trouwens vaker op dbb

Ok...thnx for the info bro.

Ik had het gisternacht ook .. ik schrok me dood toen ik wakker werd en er een dood ledemaat aan me hing. Echt bizar eng. TOTAAL geen gevoel meer en ik kon hem dan ook niet bewegen. Waarschijnlijk had ik er gewoon op gelegen want ik doe geen kuurtjes en massieve schouders heb ik ook niet echt :(

het is vaak niet zo dat er geen bloed meer in je arm zit.

het is vaak dat een zenuw wordt afgekneld

Had er vaak last van, gek genoeg nu al tijden niet meer (gelukkig).
Hehe @ Wazzup, had exact hetzelfde. ''WTF doet dat stuk vlees hier in mijn bed''.
Dan realiseer je pas hoe zwaar zo'n mofo van een arm eigenlijk nog is.

Komt omdat tijdens je slaap er zogehete 'slaapverlamming' op kan treden. Dit is puur om tijdens je dromen niet alles ECHT uit te voeren. Anders zou je zo uit het raam springen natuurlijk. Het is dus eigenlijk bescherming van je lichaam.

Komt omdat tijdens je slaap er zogehete 'slaapverlamming' op kan treden. Dit is puur om tijdens je dromen niet alles ECHT uit te voeren. Anders zou je zo uit het raam springen natuurlijk. Het is dus eigenlijk bescherming van je lichaam.

Onzin, slaapverlamming (slaapparalyse) is een aandoening. Alleen tijdens de REM-slaap (waarin men droomt) zijn normaliter de spieren verlamd. Slaapverlamming is een aandoening die er voor zorgt dat spieren verlamd zijn vlak voor het slapen gaan of vlak na het ontwaken. Dit betekent dus dat mensen bij bewustzijn zijn, maar niet hun spieren kunnen gebruiken. Ze zitten dus als het ware gevangen in hun lichaam. (zoek maar eens op old-hag syndrome)

Dit is dus wel even wat anders dan een 'arm die slaapt' omdat je er de hele nacht bovenop gelegen hebt. Laten we het niet erger maken dan het is en mensen mogelijk bang maken.

Van slaapverlamming is in dit topic geen sprake.

Ik had het gisternacht ook .. ik schrok me dood toen ik wakker werd en er een dood ledemaat aan me hing. Echt bizar eng. TOTAAL geen gevoel meer en ik kon hem dan ook niet bewegen. Waarschijnlijk had ik er gewoon op gelegen want ik doe geen kuurtjes en massieve schouders heb ik ook niet echt :(

Hehe hier hetzelfde,al meerdere keren trouwens,best eng wakker worden zo

Ik heb het altijd als ik met mijn arm op de andere elleboog binnenkant lig,net waar de slagader loopt dus,kan eigenlijk toch niet gezond zijn zo uren zonder bloed ?

Hehe hier hetzelfde,al meerdere keren trouwens,best eng wakker worden zo

Ik heb het altijd als ik met mijn arm op de andere elleboog binnenkant lig,net waar de slagader loopt dus,kan eigenlijk toch niet gezond zijn zo uren zonder bloed ?

Er is wel bloed. Je 'gevoel' is in die arm dan gewoon uitgeschakeld om te voorkomen dat je jezelf pijn doet o.i.d..

hier had ik een maand of 2 ook last van. een week achter elkaar dat ik wakker werd met mijn linker arm die sliep. raar gevoel inderdaad maar bij mij is het weggetrokken. denk dat het iets tijdelijks is.

gisteren ochtend nog gehad.
is niks erg je moet u daar geen zorgen over maken, gewoon zorgen dat je arm terug normaal ligt en da is binnen 2minuten terug in orde

oja en als je dan geen gevoel in je arm hebt moet je je gaan rukken, dan lijkt het alsof iemand anders dat doet:D

soms word ik wakker en dan voelt het als of er snachts een vrachtwagen over mij heen is gereden.

ken het ja.
heb er ook wel eens last van, meestal als ik (tijdens mijn kuur) boven de 93 a 94 kg kom.
zwaar k*t als je dan wakker wordt, en je arm prikt een kwartier lang.

Komt gewoon vaker voor als je groter wordt als je op je zij ligt en je hebt grote delts,schouders en armen worden je vaten gewoon sneller afgeknelt. Niks bijzonders verder even wachten.
Heb wel begrepen dat als je wat meer vocht in je spieren hebt door een kuurtje maar ook bij creatine dat het ook sneller knelt als je op je zij ligt

Laatst bewerkt:
Het raarste is dat je arm zo ijskoud aan voelt, en alsof ie van iemand anders is hehe :windup:

Wel fascinerend om te voelen hoe hij langzaam weer vol stroomt met zuurstofrijk bloed

Terug
Naar boven