Fitness Seller

Geen bloed meer in arm tijdens slapen

Heb er momenteel last van omdat ik in m'n kuur zit, door vocht...

grtz

Heb er ook wel meer last van dan vroeger, terwijl ik helemaal niet kuur ofzo. Redelijk ambetant!

Komt omdat alle bloed naar je lul loopt, daarom wordt je elke morgen wakker met een ODOL.

niet op je arm gaan liggen, succes!

heb er ook heel veel last van, bij mij is het allen mijn hand.. en helaas ook overdags.
De doc neurloog zegt het is een "kapilaartunnelsyndrom" aan mijn pols, en moet geopereerd worden.

Als de hele arm inslaapt, kan het aan de bovenste rugwervels liggen.

En heeft niets met kuren te maken :rolleyes:

frapant, wist niet dat zoveel mensen er ook last van hadden. heb het namelijk zelf ook, word gemiddeld 3 keer per nacht wakker met een slapende arm:o

haha klig vaak met men armen gekruist op men buik , geen idee wrm . En dan w ik idd wakker .

heb er ook heel veel last van, bij mij is het allen mijn hand.. en helaas ook overdags.
De doc neurloog zegt het is een "kapilaartunnelsyndrom" aan mijn pols, en moet geopereerd worden.

Als de hele arm inslaapt, kan het aan de bovenste rugwervels liggen.

En heeft niets met kuren te maken :rolleyes:

Misschien moet ik dan toch maar eens langs de dokter gaan en het na laten kijken..Ik heb het dus ook heel de dag al een paar weken..dacht na een weekje rust dat het wel zou zakken maar het wordt eigenlijk alleen maar erger..:rolleyes:

Misschien moet ik dan toch maar eens langs de dokter gaan en het na laten kijken..Ik heb het dus ook heel de dag al een paar weken..dacht na een weekje rust dat het wel zou zakken maar het wordt eigenlijk alleen maar erger..:rolleyes:

ja zou ik maar doen, neuroloog

ik heb het soms, maar niet veel. is wel grappig, als je daar dan aan voelt met je wang of je andere arm ofzo is het net of dat geen stuk van je lichaam is :p

ik heb het ook wel eens... echt apart

ik heb t vaak in een deel van me hand, vooral me pink.. en ook wel eens n me benen

---------- Toegevoegd om 08:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:52 ----------

Er is wel bloed. Je 'gevoel' is in die arm dan gewoon uitgeschakeld om te voorkomen dat je jezelf pijn doet o.i.d..

:haha:

ik heb het soms, maar niet veel. is wel grappig, als je daar dan aan voelt met je wang of je andere arm ofzo is het net of dat geen stuk van je lichaam is :p

Ja beetje eng zo'n plastic arm naast je, ???heb het afgelopen 2 maanden niet meer gehad een slapende arm, maar daarvoor zomaar 3 dagen achter elkaar kan het voorkomen, zou niet weten ook waarom ik dat heb.

Slaap altijd met mijn armen onder mijn kussen terwijl ik op mijn buik lig, en dan gaat de wekker en moet ik mijn arm in de richting van de wekker slingeren in de hoop dat ie uit gaat, zo irritant:(

Dan slaap ik zeker elke dag op mijn lul tis smorgens ook zo'n dood slap stukje vlees:(

Ja beetje eng zo'n plastic arm naast je, ???heb het afgelopen 2 maanden niet meer gehad een slapende arm, maar daarvoor zomaar 3 dagen achter elkaar kan het voorkomen, zou niet weten ook waarom ik dat heb.

als jij naast me zou liggen, zou ik ook geen bloed meer in mijn armen hebben :o

Terug
Naar boven