NotoriousB
Cool Novice
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
soms word ik wakker en dan voelt het als of er snachts een vrachtwagen over mij heen is gereden.
grote vriendin?haha klig vaak met men armen gekruist op men buik , geen idee wrm . En dan w ik idd wakker .
heb er ook heel veel last van, bij mij is het allen mijn hand.. en helaas ook overdags.
De doc neurloog zegt het is een "kapilaartunnelsyndrom" aan mijn pols, en moet geopereerd worden.
Als de hele arm inslaapt, kan het aan de bovenste rugwervels liggen.
En heeft niets met kuren te maken![]()

Misschien moet ik dan toch maar eens langs de dokter gaan en het na laten kijken..Ik heb het dus ook heel de dag al een paar weken..dacht na een weekje rust dat het wel zou zakken maar het wordt eigenlijk alleen maar erger..![]()
Er is wel bloed. Je 'gevoel' is in die arm dan gewoon uitgeschakeld om te voorkomen dat je jezelf pijn doet o.i.d..

ik heb het soms, maar niet veel. is wel grappig, als je daar dan aan voelt met je wang of je andere arm ofzo is het net of dat geen stuk van je lichaam is![]()
heb het afgelopen 2 maanden niet meer gehad een slapende arm, maar daarvoor zomaar 3 dagen achter elkaar kan het voorkomen, zou niet weten ook waarom ik dat heb.Ja beetje eng zo'n plastic arm naast je,heb het afgelopen 2 maanden niet meer gehad een slapende arm, maar daarvoor zomaar 3 dagen achter elkaar kan het voorkomen, zou niet weten ook waarom ik dat heb.