Fitness Seller

Geen bloed meer in arm tijdens slapen

Ik had vannochtend wel een slapende hand, terwijl de rest al klaar was met slapen, maar ik kon hem gelukkig nog wel bewegen :p Ik heb eens een keer gehad dat ik wakker werd en ik helemaal verlamd was ik schrok me de pl**ris maar duurde gelukkig maar 10/15 sec ofzo voor ik weer kon bewegen.

Ik heb het ook bijna elke nacht... mijn buik is de enige manier waarop ik kan slapen. Soms word ik zelfs wakker met 2!! Slapende armen, probeer je dan maar eens normaal om te draaien hahahah. Je moet ook nog eens oppassen dat je geen onnatuurlijke bewegingen gaat maken sinds t totala verlamde armen zijn voor zo'n 20 seconden. Ik vraag me ook af of dit niet de spiergroei belemmert. Sinds er geen tot weinig bloed in stroomt.

Ik had vannochtend wel een slapende hand, terwijl de rest al klaar was met slapen, maar ik kon hem gelukkig nog wel bewegen :p Ik heb eens een keer gehad dat ik wakker werd en ik helemaal verlamd was ik schrok me de pl**ris maar duurde gelukkig maar 10/15 sec ofzo voor ik weer kon bewegen.

Ik heb dat weleens als ik net in slaap val en me dan ineens raar voel en het gevoel heb dat ik wakker moet worden/ bewegen en dan lukt t me meestal ook pas na 5 tot 10 seconde

Ik heb er de laatste tijden geen last meer van gelukkig.

Tegenwoordig lig ik ook vrij stil in me bed, ik veroer mezelf bijna niet en wordt altijd vrijwel op me rug en linker oor wakker.

Wat me best leuk lijkt om mee te maken is dat je dat ''verlamings effect'' op je been voelt in plaats van je arm...

Wie heeft er ook wel eens een slaaplul? Dat is pas raar...

oja en als je dan geen gevoel in je arm hebt moet je je gaan rukken, dan lijkt het alsof iemand anders dat doet:D
hebet ook al dikwijls gehad, een arm dat ik niet kan bewegen niet voel, daarmee kan je echt niet rukken hoor :D hahaha grtz

---------- Toegevoegd om 00:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:29 ----------

Wie heeft er ook wel eens een slaaplul? Dat is pas raar...
daar is blijkbaar toch iets meer aan de hand:D

Ik heb er ook regelmatig wel eens last van. De laatste maand viel het beter mee. Ik heb het ook vooral als ik op m'n buik slaap en m'n arm onder m'n kussen leg. Op m'n rug heb ik daar nooit last van.

Terug
Naar boven