XXL Nutrition

Geen druppel vocht vasthouden

istimewa

Ripped Bodybuilder
Waardering
228
Lengte
1m88
Massa
79kg
Vetpercentage
12%
Ik houd sinds een week of twee geen druppel vocht meer vast. 's ochtends als ik wakker wordt, heb ik een gortdroge mond en moet ik pissen als de malle. Dit had ik voorheen nooit. Verder alles wat ik drink komt er binnen een half uur weer uit..

Niet dat dit super erg is, maar het is wel een plotselinge verandering. Maar wat wel erg is, is die pauperdroge mond 's ochtends, en dat ik moet pissen terwijl ik nog ff wil liggen.

Je moet ook door je neus ademen, dus als dat niet lukt, neusspray.

zou even als ik jou was een bloedglucosetest doen, misschien heb je diabetes.

Ik houd sinds een week of twee geen druppel vocht meer vast. 's ochtends als ik wakker wordt, heb ik een gortdroge mond en moet ik pissen als de malle. Dit had ik voorheen nooit. Verder alles wat ik drink komt er binnen een half uur weer uit..

Niet dat dit super erg is, maar het is wel een plotselinge verandering. Maar wat wel erg is, is die pauperdroge mond 's ochtends, en dat ik moet pissen terwijl ik nog ff wil liggen.

Heb ik ook , bloed vorige week daarvoor laten testen maar nope geen diabetis . Is wel vervelend heb ook altijd dorst en een droge mond al jaren .

Ik heb nu 2 jaar lang ook al hetzelfde, nooit voor naar een dokter geweest.

Ik heb tegenwoordig ****ing droge bek en lippen maar ligt dit niet gewoon aan het weer? =/

mss eens naar de dokter gaan, lijkt me wel ongevaarlijk

• Topic Starter Topic Starter
Thx voor de reacties gasten. Ik probeer sowieso nog meer water te drinken, in ieder geval tegen die droge mond. En verder heb ik een hekel aan "de dokter" dus ik zie wel even hoe het zich ontwikkeld.

Ga naar de dokter, het kan diabetes zijn zoals Man-Mountain al eerder zei. Maar je kunt natuurlijk ook wachten en al je organen beschadigen jouw keuze.

Eet je wel genoeg kalium/natrium?

Terug
Naar boven