AndroidHealthClinic

Geen energie

N1ELS

Cool Novice
Waardering
0
Zoals de titel het zegt, ik heb geen energie. Na een kort tijdje liften voel ik me uitgeput en leeg. Dit begint echt irritant te worden want ik kan nooit eens goed doortrainen. Ik slik nu al een maand "more energy" pillen (hooggedoseerde energiekuur) maar of het echt helpt... geen idee.

Nu is het ook zo dat mijn conditie er heel slecht aan toe is, misschien dat ik beter eerst daar wat aan kan werken vooraleer met gewichten te gaan heffen?

idd, eet je wel genoeg carbs enzo? zelf merk ik ook echt een tekort aan energie tijdens mijn trainingen als ik bijvoorbeeld 's morgens train of gewoon slecht gegeten heb op m'n trainingsdag.

genoeg eten, minder het snoep en andere etenswaar waar snelle suikers in zitten. slaap voldoende(tussen 7 en 8 uur ong)

ik denk eerder dat het psychologisch ligt.
eens wat verandering aan je schema en eens een goede pot TURBO MASS GAINER kunnen wonderen doen ;)
zeker vanwege de kre-alkalyn(creatine) dat in tmg zit

laat je bloed eens controleren ...

te weinig ijzer, te weinig witte bloedcellen, te weinig vitamine B,
het draagt allemaal bij tot vermoeidheid ;)

mss eens tijd voor een rustweekje???

vit b injeckts doen ook wonderen;)

Wanneer was je laatste rustweek? Kijk of je niet overtrained bent. Check anders je voeding, eet je genoeg voordat je gaat trainen? Nu ik in de cut zit merk ik ook dat ik minder energie heb dan voorheen.

haha denk niet dat dat even effectief zal zijn maar je kan altijd proberen ;)
mss eens kijken voor een fatburner ofzo dat zijn meestal ook goeie energieboosters.

venom hyperdrive 3.0 ofzo :p

• Topic Starter Topic Starter
Genoeg slaap is geen probleem, het zal wel aan de voeding liggen...

Is er misschien bepaalde voeding wat aan te raden is tegen lusteloosheid? Of moet ik gewoon veel eten (wat ik niet doe) om zo mijn energiepeil op te krikken? Mijn eetlust is namelijk niet wat het moet zijn en soms wanneer ik honger heb staat niks me aan. Dat is ook te zien aan me, ik ben 1m80 en weeg 68kg...

laat je bloed eens controleren ...

te weinig ijzer, te weinig witte bloedcellen, te weinig vitamine B,
het draagt allemaal bij tot vermoeidheid ;)

Ik heb eigenlijk al lang dit probleem, heb me vroeger daarvoor ook eens laten controleren en alles was perfect.

Nogmaals; wanneer was je laatste rustweek?

Er zijn teveel mensen die maar door en door blijven knallen. Uiteindelijk opbranden, en in veel gevallen stoppen met trainen.

Nogmaals; wanneer was je laatste rustweek?

Er zijn teveel mensen die maar door en door blijven knallen. Uiteindelijk opbranden, en in veel gevallen stoppen met trainen.

Ik ben al een tijd gestopt, zo'n 6 maanden en wil nu terug beginnen. Maar de energie is er gewoon niet. Na een paar setjes ben ik al leeg.

Ik had hier vroeger ook al last van, maar in veel mindere mate. Nu is het echt erg. Ik moet stoppen met trainen omdat ik leeg ben, terwijl ik mijn spieren niet optimaal aangepakt heb, ik zou gerust kunnen verder trainen als de energie niet ontbrak.

Laatst bewerkt:
Je zegt het zelf al, dus: MEER ETEN! Meer carbs (liefst langzame) een uur of langer voor de training. Is dat niet mogelijk, dan een banaantje net voor de training of een sportdrankje tijdens. En ook tijdens de training voldoende water drinken uiteraard.
Check je voeding. Post het eventueel op dit forum mocht je toch nog vragen hebben.

Ik slik nu al een maand "more energy" pillen (hooggedoseerde energiekuur) maar of het echt helpt... geen idee.

Goede voeding en stoppen met die zgn 'energie' pillen, ze kunnen je evt een kortdurende energieboost geven met als uiteindelijk resultaat dat je compleet uitgeblust raakt.

Terug
Naar boven