Dat is het ook.
Heb je er nog steeds last van?
Ben je in de tussentijd MEER CARBS gaan eten voor de training? Want dat je je na de training nog uren als een slap vaatdoekje voelt, komt waarschijnlijk doordat je 'te diep' bent gegaan. Had ik in het verleden ook wel eens last van. Dus OF minder intensief trainen (maar dat is op jou niet echt van toepassing na 5 minuten...) OF gewoon MEER ETEN.
Wat eet je nu zoal vóór een training?
Tja er is geen sprake meer van trainen op het moment, maar gewoonlijk train ik een tweetal uurtjes na het avondmaal. (wat de pot schaft) Ik moet inderdaad meer gaan eten maar in de situatie waar ik nu in zit is er meer aan de hand. Ik moet niet alleen meer eten maar ook terug wat fitter worden want mijn lichaam kan niet meer mee gewoon tijdens de training, en daarme bedoel ik dat ik het ook echt voel aan mijn ademhaling enzo... Het is bij mij eerder een combinatie van slecht eetpatroon en slecht uithoudingsvermogen.
als je blowt.. stop er mee ! je lichaam word er uitgeput van
eet genoeg fruit, goeie carbs. stop met die pizzas. zorg ervoor dat je vrolijk door het leven gaat--> de beste natuurlijke vorm van energie
en als dat alles niet lukt misschien is overschakelen op efedra![]()
Ik denk dat het daarmee is begonnen, met blowen. Ik heb jaren stevig geblowt, ik stond op met een joint en ging slapen met een joint, de hele dag door gewoon. Ik ben nu wel al langer dan een jaar gestopt maar ik zit nog altijd met een slechte eetlust. In het begin kreeg ik vreetkicken van het blowen, maar na jaren werkte dit juist andersom, ik kreeg niks meer binnen. Ik herinner me nog dat er meer op mijn klein broertje zijn bord lag dan op het mijne, en we verschillen 10 jaar en echt veel eet hij ook niet. Kan je nagaan hoe weinig ik wel niet binnenkreeg. Ik heb in die tijd zelfs eens 54 kg gewogen en ik ben 1m80. Ik heb dus jaren een slecht eetpatroon aangeleerd en ik voel de gevolgen daarvan nog altijd. Er zijn nog steeds van die dagen dat ik niks binnen krijg, al begint het te beteren, ben toch al een goeie 14kg aangekomen sinds ik gestopt ben met blowen en sigaretten.
Maar het rare is dat ik in die tijd af en toe een paar maanden trainde en ik veel minder last had van een futteloos gevoel dan nu... mss dat mijn lichaam nog altijd aan het herstellen is?
Wanneer ik smorgens train voel ik me ook zeer lusteloos, duizelig etc. Heel onprettig gevoel.
De laatste tijd eet ik een banaan voordat ik smiddags ga trainen, ik heb het gevoel dat dit werkt en voel me 'fitter' dan voorheen. Je moet echt inderdaad goed eten voordat je gaat fitnessen anders is het niet te doen.
Overigens neem ik best vaak een Red Bull Light van tevoren, geen idee of het echt helpt, maar het kan geen kwaad toch?
Ik las trouwens dat er druivensuiker gedronken dient te worden NA de training, alleen ik wil afvallen en ben bang dat ik door die suikers juist minder snel afval, of klopt dit niet?!
Ja 's morgens ben ik al helemaal niet in staat om te trainen. Ik moet wachten tot de avond wanneer ik al mijn energie verzameld heb om dan 5 tot 10 min te kunnen trainen... echt zielig man!

Laatst bewerkt: