Ik train nu ongeveer 9 jaar en heb de laatste weken dezelfde symptomen bij het trainen als jij hebt... Ik ga vol goede moed naar de sportschool om weer 300% te geven, maar na 1 of 2 oefeningen voel ik mij slap, afwezig, duizelig enz. Ik voel mij al moe voordat ik wat doe. Daarop heb ik een eetlepel dextrose toegevoegd aan mijn water, voor tijdens de training. Ik dacht dat mijn bloedsuikerspiegel misschien te laag was tijdens het trainen. Het helpt een beetje, ik word niet meer duizelig tijdens het trainen. Maar ik heb nog steeds dat ik na 2 oefeningen al uitgeput ben, ik heb zelfs moeite om naar huis toe te fietsen (10 min fietsen), en als ik dan thuis ben, dan ben ik helemaal uitgeput.
Ik heb halverwege april 14 dagen achter elkaar gewerkt, sommige dagen 16 uur, andere 12 uur, en ook soms gewoon 8 uur

Ik heb die weken ook weinig geslapen, en probeerde tussendoor ook gewoon te blijven trainen...
Om het nog erger te maken ben ik ook nog een beetje ziek geweest (keelpijn/verkouden etc.) in die 14 dagen.. maar ik ben gewoon doorgegaan met alles. Ik ben namelijk oproepkracht, dus als ik niet werk verdien ik ook geen geld.
Ik ben mij er van bewust dat het een flinke aanslag op mijn lichaam is geweest, en ben daarom ook bang dat ik nu overtraind/overbelast ben.
Vorige week heb ik daarom een week lang niet getraind... ik heb net weer getraind, de eerste 2 oefeningen gingen wel goed, bij de 3e oefening had ik het zwaar om het vol te blijven houden, en daarna ging ik maar naar huis.
Ik ga nu maar proberen om er van af te komen door de intensiteit van mijn trainingen te verlichten... en 12/15 reps te maken en wat cardio erbij doen met een lage intensiteit... ik hoop dat dat het herstel bespoedigt....
Ik heb ook erg slecht op mijn eten gelet de laatste tijd.... heb denk ik al 3 weken ofzo geen of misschien 2x groente gegeten... kan dat ook een rol spelen??
Iemand verder nog tips??
Het is namelijk erg frustrerend, en normaal als iets frustrerend is dan reageer ik dat af in de gym, maarja dat gaat nu even niet zo goed