XXL Nutrition

geen kracht wel massa?

koekjemonster

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
90kg
hallo mensen,
Ik zit met het probleem dat ik wel groei maar qua gewicht van oefeningen nauwelijks omhoog ga.
ik zie telkens dingen langskomen als niet tot failure trainen. dit doe ik wel, heeft het heir mogelijk mee te maken? ik train meestal met 3 setjes 10 herhalingen en eenzelfde gewicht zodat ik het eerste setje kan tweede set net wel of net niet en de derde kom ik dan tot de 7 of 8.
iemand hier ervaring mee?

hoe ziet je schema er verder uberhaubt uit?

• Topic Starter Topic Starter
ma: benen en schouders, squat, legpress, seated overhead dumbell press, lateral raises, dumbel rear delt fly
Wo: borst biceps, Bench press, incline dumbell press, deep dips, peck deck, barbell curl, concentration curl, reverse barbel curl
Vrij: rug en triceps, wide grip pulll ups, lat pull down, Stiff legged deadlift, 1 arm dumbell row, French press, die met dat touw naar beneden trekken:P, single arm cable tricep extension

Je gebruikt een split systeem waarbij alles maar 1 keer getraind wordt, daar kun je niet de beste kracht gains mee verwachten. Ook niet de besta massa gains overigens. Daarnaast is je setup voor een split ook niet heel goed;

De mogelijkheid dat veel spieren die je binnen de volgende 48 uur weer aanpakt niet volledig herstelt zijn van de vorige training. wat vooral opgaat omdat je ook altijd tot failure gaat. En waarom maar 2 been oefeningen???

Als ik jou was zou ik een ub/lb gaan doen of een fullbody zoals madcow.

overigens is het lastig om te zeggen of je kracht/massa uit verhouding is zonder volledige stats.

• Topic Starter Topic Starter
ik heb benen iets ingekort omdat mijn benen sneller groeien dan de rest en dei schemas die je noemt zijn veel squatten enzoo, maar ik ga wel opzoek naar een fullbody

Terug
Naar boven