XXL Nutrition

Geen krachtwinst met bankdrukken

doe meer dumbell benchpress.
ik bleef eerst vastlopen op 60kg met barbell. vervolgens was ik overgestapt naar dumbells. binnen 1 maand schoot ik van 10x18kg per hand naar 6x30kg per hand. daarna had ik weer met de barbell geprobeerd, 80kg!

onze dumbells gaan maar tot 30, anders was ik nog wel even door gegaan!

Deze video wordt zowat heilig verklaard geloof ik.

---------- Post toegevoegd 20 October 2013 om 19:38 ----------

ik bleef eerst vastlopen op 60kg met barbell. vervolgens was ik overgestapt naar dumbells. binnen 1 maand schoot ik van 10x18kg per hand naar 6x30kg per hand. daarna had ik weer met de barbell geprobeerd, 80kg!

Binnen een maand. Dan zal je techniek beroerd geweest zijn kan nooit. Laten we eerlijk zijn, binnen een maand 12 kg progressie. Maar ja, je bent 17 jaar ...

Probeer de herhalingen eens te verhogen naar 20. Pak het gewicht wat je 12-15 keer kan en probeer af en toe eens meer reps eruit te persen. Als lichter gewicht nog lichter wordt. Dan zal zwaarder gewicht ook lichter worden naar verloop van tijd.

Gefeliciteerd, je hebt een prijs gewonnen. Dit is HET slechtste antwoord tot nog toe. Hij wenst meer kracht dus zullen hogere rep ranges daar echt niet bij helpen.

De juiste antwoorden zijn reeds gegeven door 3 xl en iemand die stronglifts aanraadde. Case closed.
ALs men de topicstarter nog 50 verschillende tips gaat geven zal hij zelf met de goede tips niks kunnen aanvangen.

ik snap echt niet waarom de cutters altijd kracht verliezen???
doe je toch echt iets niet te goed :dunno:
in mijn omgeving en bij mij gaat altijd kracht om de 2 weken omhoog, zoniet? aanpakken die handel als je krachtverlies hebt.
een goede voedingsschema die op je lichaam tot in de puntjes is gecreert is het belangrijkst. niet eens de trainingsschema.
kracht verlies = vvm verlies.
kracht opbouw = vvm opbouw (rond de 8 - 12 reps)
probeer eens een pro trainer te vinden die je wilt helpen, info op internet/forums is meestal maar magertjes.

Laatst bewerkt:
Misschien omdat je dan minder energie hebt dan in je bulk? Dus minder kracht kan generen op basis van de beschikbare energie. NIET omdat je spieren dan minder krachtig zijn.

doe een andere rep range voor een tijdje, ik heb een keer ergens gelezen dat je dat moet doen als je op een plateau zit

4 weken over load 1 week deload 1 week op 80/90% .

---------- Toegevoegd om 17:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:02 ----------

Hoeveel keer 80 kg,

Misschien de powerlifters techniek gebruiken bij het bankdrukken?

Terug
Naar boven