XXL Nutrition

Geen libido drop 3e weken na inject?

Pelikan

Cool Novice
Waardering
4
Lengte
1m75
Massa
80kg
Vetpercentage
11%
Het is 3 weken geleden dat ik mijn laatste prik test e 500mg heb gezet, heb sinds dien nog steeds geen last van libido drop, en heb het idee dat mijn ballen alweer aan het groeien zijn.
Ben wel m'n nolva 1 week na m'n laatste inject gestart. Heb de eerste week 40mg gedaan, en zit nu op 20mg (2e week) ben van plan nog 2 weken door te gaan met de nakuur.

Ik heb mij zeker goed ingelezen over halfwaarde tijden, maar kan door de hoeveelheid bronnen niet er achter komen of die nou 10,5 dagen bedraagt of 5,5 dagen (test e )

Is het mogelijk dat mijn eigen test productie alweer op gang is?

Laatst bewerkt:
Waarom 40mg? Libido kan achteraf nog dalen dat heb ik tenminste altijd

• Topic Starter Topic Starter
Omdat ik denk dat het beter is om de 1e week een hogere dosering te gebruiken, moet iedereen voor zich zelf weten.
Je weet met UG spul ook nooit of het daadwerkelijk 10mg per tablet is.

Minder dan 20mg werkt net zo goed 40 is overbodig

Betwijfel ik..

Oke succes verder aju

tuurlijk gewoon dubbelen in je donder gooien zijn smartie's toch totaal niet schadelijk... Doe ipv van 750mg test maar 1500 ug he :)

Wat lul jij bakardi, ik gebruik 80mg nolva per dag, ik herstel echt wel 10x sneller dan mensen die 20mg pakken!!11one

Als je w1 bent gaan nakuren zou ik zeker 5 weken nakuren aangezien je een week te vroeg begonnen bent.

Ja je hebt je echt wel goed ingelezen ja als ik zoiets zou opzoeken op google staat overal t zelfde en oja de nolva is veelste weinig man moet je minstens op 80 doen wat stunna al aangeeft voor een week of 10 :roflol:

Jullie interpreteren mijn antwoord verkeerd.. ik bedoelde dat ik betwijfel dat minder dan 20mg voldoende is :)

---------- Toegevoegd 24 January 2014 om 00:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst 23 January 2014 om 23:52 ----------

Zulke opmerkingen maken mij aan het lachen, het is volkomen normaal dat je de eerste 1-2 weken vaak een hogere dosering nolva neemt, om de concentraties van tamoxifen sneller op de gewenste waarde te krijgen.
Verder begrijp ik niet dat jullie je tijd verspillen om onzinnige antwoorden te geven.

Als je niet in staat bent deze 2 vragen te beantwoorden zeg dan gewoon niks.

Zo normaal vind ik dat niet :(

Ik heb al 2 antwoorden gegeven

Ik heb nog nooit een libido dip gehad. Wel voel ik dat men test omlaag is doordat ik wat lammer ben en geen zin heb om te trainen .

Jij geeft eigenwijs een nieuwe dimensie!! Luister is naar andere en anders vraag het niet..

Het is 3 weken geleden dat ik mijn laatste prik test e 500mg heb gezet, heb sinds dien nog steeds geen last van libido drop, en heb het idee dat mijn ballen alweer aan het groeien zijn.
Ben wel m'n nolva 1 week na m'n laatste inject gestart. Heb de eerste week 40mg gedaan, en zit nu op 20mg (2e week) ben van plan nog 2 weken door te gaan met de nakuur.

Ik heb mij zeker goed ingelezen over halfwaarde tijden, maar kan door de hoeveelheid bronnen niet er achter komen of die nou 10,5 dagen bedraagt of 5,5 dagen (test e )

Is het mogelijk dat mijn eigen test productie alweer op gang is?

da's normaal. na drie weken zit er nog testosteron in je lijf als je een kuur van 500mg test per week hebt genomen.

Dankjewel voor de antwoorden, hier heb ik wat aan :P

Hij heeft anders wel gelijk, 20mg per dag is de normale dosis voor een nakuur. Aftrappen met 40mg wordt ook vaker gedaan ook al ligt het in het midden of dit echt nuttig is. Aangezien hij een week te vroeg gestart is heeft dat waarschijnlijk niet zo´n nut gehad, maar boeien, het is nu toch te laat.

Laten we niet iedereen meteen neerknuppelen die dingen iets anders doet dan wij; hij kuurt immers netjes na en dat is al beter dan wat we vaker zien. Nee het zijn geen snoepjes maar dat zegt hij ook niet en hij noemt nu ook niet echt rare doseringen.

Wat betreft je libido problemen, die komen meestal dan ook pas NA je stopt met je nakuur. Wat dat betreft kuren mensen vaak te kort na. Ik ben zelf van mening dat die "1/3e van je kuurlengte nakuren" veel te kort is. Maar goed, ik zit zelf dan ook aan de TRT en heb wat meer depressie meegemaakt van test-gebrek dan de meesten dus mogelijk is mijn antwoord gekleurd.

Hoe dan ook, TS: wees blij dat je het nog niet hebt. Kan ook door je jonge leeftijd komen, op jouw leeftijd is je testo gehalte gemiddeld aanzienlijk hoger dan bijvoorbeeld op mijn leeftijd.

Hij heeft anders wel gelijk, 20mg per dag is de normale dosis voor een nakuur. Aftrappen met 40mg wordt ook vaker gedaan ook al ligt het in het midden of dit echt nuttig is. Aangezien hij een week te vroeg gestart is heeft dat waarschijnlijk niet zo´n nut gehad, maar boeien, het is nu toch te laat.

Laten we niet iedereen meteen neerknuppelen die dingen iets anders doet dan wij; hij kuurt immers netjes na en dat is al beter dan wat we vaker zien. Nee het zijn geen snoepjes maar dat zegt hij ook niet en hij noemt nu ook niet echt rare doseringen.

Wat betreft je libido problemen, die komen meestal dan ook pas NA je stopt met je nakuur. Wat dat betreft kuren mensen vaak te kort na. Ik ben zelf van mening dat die "1/3e van je kuurlengte nakuren" veel te kort is. Maar goed, ik zit zelf dan ook aan de TRT en heb wat meer depressie meegemaakt van test-gebrek dan de meesten dus mogelijk is mijn antwoord gekleurd.

Hoe dan ook, TS: wees blij dat je het nog niet hebt. Kan ook door je jonge leeftijd komen, op jouw leeftijd is je testo gehalte gemiddeld aanzienlijk hoger dan bijvoorbeeld op mijn leeftijd.

langer nakuren ben ik het ook met je eens dat doe ik zelf ook altijd maar wel maar met 20mg nolva (en eventueel 20mg aromasin ernaast)

Terug
Naar boven