AndroidHealthClinic

Nieuws Geen magic mushrooms meer in olland

roxxe

Massive Warrior
10.000 berichten
Waardering
14
THE HAGUE (AFP) - "Magic mushrooms" will be banned in the Netherlands from next week after a court ruling Friday, in the latest sign of a hardening stance on recreational drug use by the traditionally liberal Dutch.

The ban will be in place from Monday after the district court in The Hague rejected a petition by a body representing vendors of the hallucinogenic fungi to halt a health ministry ban on their cultivation and sale.

The ruling comes days after authorities ordered dozens of Amsterdam's famous cannabis-selling coffee shops to close and two other municipalities announced they would close down all their cannabis cafes from February.

http://rawstory.com/news/2008/Dutch_magic_mushroom_vendors_lose_court_1128.html

achja dan maar op de hoek van de straat kopen... ik kan er tenminste verstandig mee omgaan in tegenstelling tot toeristen ;)

Met ze alle het bos in.

Kweek ze zelf

Belachelijke besluitvorming weer. Alles is er, de aanvoerlijnen, het product. Het enige wat er gebeurd is dat alle verkopen van legaal naar illegaal gaan. Soms vraag ik me af of rechters uberhaupt wel in de maatschappij staan.

Dan kun je coke ook terug legaal maken. "Alles is er, de aanvoerlijnen, het product."

Een paddo is naar mijn idee toch heel wat anders dan de witte sloper.
Alles is naar aanleiding dat een franse muts die niet wist waar ze aan begon van een brug is gesprongen. Daardoor zijn veel recreatieve gebruikers in Nederland nu de l*l.

'''De rechter heeft zijn oordeel nog niet toegelicht. "Wij wachten de motivatie van de rechtbank nog even af. Waarschijnlijk gaan we in hoger beroep", aldus VLOS-bestuurder Paul Oyen. ''

Inherent hieraan komen er gelukkig een stuk minder Belgen naar Nederland toe om paddo's te kopen. :D

Heel slim van de overheid duwen ze de paddo's ook terug in de illegaliteit! Hebben ze er totaal geen controle meer over en ontlopen ze duizenden euro's belanstingsgeld.

Ze zijn goed bezig.

gaat allemaal weg.. past niet in het nieuwe Europa!
in de plaats krijg je op iedere hoek een camera, dat past wel.

bring back the mushrooms !!!

oud nieuws toch?

Heel slim van de overheid duwen ze de paddo's ook terug in de illegaliteit! Hebben ze er totaal geen controle meer over en ontlopen ze duizenden euro's belanstingsgeld.

Ze zijn goed bezig.
mario-dealer.gif
OT: hier groeien ze gewoon in de natuur, je moet natuurlijk wel weten welke je moet hebben.
Ik vond die dingen altijd wel lachen overigens.

Dit gaan we ook wel voelen in de Nederlandse economie denk ik.

Ze zijn lekker bezig net in een crisis.

Terug
Naar boven