psycho_b
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 7
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
en anders nemen we toch gewoon iets anders? Keus genoeg op de zwarte markt.

)'ach jammer, ze hebben geen paddo's. Dan neem ik wel wat LSD'
Bezint eer gij begint is hierbij een goede. (zie marky, verder geen uitleg nodig verwacht ik)
daar zit die t*fus eu natuurlijk achter
waarom nou ineens nu van beleid veranderen?
Paddos?Inherent hieraan komen er gelukkig een stuk minder Belgen naar Nederland toe om paddo's te kopen.![]()
De link met de economie kan ik niet helemaal volgen![]()
Omdat er hier ook toeristen komen voor alleen de drugs, en als straks niks meer verkocht wordt in die coffeeshops moeten ze sluiten, en dan heb je er ook nog werklozen bij.

Toch heeft hij ergens een punt. Groot gedeelte van de toeristen in Amsterdam komt voor drugs en h**ren! Je kan er over lullen wat je wilt maar het is zo. Als die Cohen alle pleziertjes wil verbieden zullen er dus toch minder toeristen komen wat ook banen in de toeristensector kan kosten.
)
De mensen van de shop zelf hoeven in de meeste gevallen volgens mij niet meer te werken. En daarbij is het niet alsof het om massa ontslagen gaat ofzo![]()
Hoe bedoel je dat?
Je zal je verbazen hoeveel cofeeshops er zijn, hun moeten ook huur betalen, als ze straks minder inkomsten hebben doet het niemand ten goede.