MuscleMeat

Nieuws Geen magic mushrooms meer in olland

De link met de economie kan ik niet helemaal volgen???

Ik denk dat er niet zoveel zal veranderen. Het is heus nog wel illegaal te krijgen, en anders nemen we toch gewoon iets anders? Keus genoeg op de zwarte markt.

en anders nemen we toch gewoon iets anders? Keus genoeg op de zwarte markt.

'ach jammer, ze hebben geen paddo's. Dan neem ik wel wat LSD' :eek:

Bezint eer gij begint is hierbij een goede. (zie marky, verder geen uitleg nodig verwacht ik :D)

'ach jammer, ze hebben geen paddo's. Dan neem ik wel wat LSD' :eek:

Bezint eer gij begint is hierbij een goede. (zie marky, verder geen uitleg nodig verwacht ik :D)

Ik spreek niet zozeer voor mezelf, maar wel voor veel andere mensen die met drugs experimenteren.

edit: Voor mij geld zeker niet "Maakt niet uit wat ik neem, als ik maar raar word" Ik ben juist altijd heel verantwoord omgegaan met drugs. Altijd verantwoord gedoseerd, en zelfs supplementen erbij genomen om m'n bloeddruk in orde te houden e.d.
Wat ik probeerde te zeggen is dat er altijd alternatieven zijn welke, na uiteraard goed overwegen, verantwoord gebruikt kunnen worden en erg plezierig kunnen zijn.

Laatst bewerkt:
daar zit die t*fus eu natuurlijk achter

waarom nou ineens nu van beleid veranderen?

Mozes was aan de drugs en Jezus ook daar mogen wij niet achterkomen anders gelooft niemand meer in de Bijbel en de heer Jezus.

Dit zijn duidelijk gestapo christelijk-fundi communistische praktijken. Ik overdrijf nooit.

Bezint eer gij begint is hierbij een goede.

Wie te lang aarzelt; is al bij voorbaat verloren (als ik me niet vergis, ook een schmijbel uitspraak ? ? ? )

Dan maar plukken in bos :D

Omdat er hier ook toeristen komen voor alleen de drugs, en als straks niks meer verkocht wordt in die coffeeshops moeten ze sluiten, en dan heb je er ook nog werklozen bij.

:roflol:

De mensen van de shop zelf hoeven in de meeste gevallen volgens mij niet meer te werken. En daarbij is het niet alsof het om massa ontslagen gaat ofzo :p

Toch heeft hij ergens een punt. Groot gedeelte van de toeristen in Amsterdam komt voor drugs en h**ren! Je kan er over lullen wat je wilt maar het is zo. Als die Cohen alle pleziertjes wil verbieden zullen er dus toch minder toeristen komen wat ook banen in de toeristensector kan kosten.

Toch heeft hij ergens een punt. Groot gedeelte van de toeristen in Amsterdam komt voor drugs en h**ren! Je kan er over lullen wat je wilt maar het is zo. Als die Cohen alle pleziertjes wil verbieden zullen er dus toch minder toeristen komen wat ook banen in de toeristensector kan kosten.

Waar stel je de grens ? (veel mensen die illegaal hun geld verdienen zorgen er ook voor dat er geld naar Nederland komt... moet je dit ook allemaal maar toestaan voor het geld ?)

heb jij een probleem met paddestoelen CoD?

heb jij een probleem met paddestoelen CoD?

Nope... maar ik heb er verder geen problemen mee dat het verboden wordt. Het enige dat ik momenteel nog doe is blowen... en ik zou er zelfs geen problemen mee hebben als dit verboden werd. (maakt het stoppen alleen maar makkelijker :p)

je meot zelf weten wat je doet!

Laat duidelijk zijn dat ik ook een bloedhekel heb aan criminelen. Al helemaal de bontkraagcrimineel.
Maar de betutteling in Nederland loopt de laatste tijd wel erg de spuigaten uit.

:roflol:

De mensen van de shop zelf hoeven in de meeste gevallen volgens mij niet meer te werken. En daarbij is het niet alsof het om massa ontslagen gaat ofzo :p

Hoe bedoel je dat?

Je zal je verbazen hoeveel cofeeshops er zijn, hun moeten ook huur betalen, als ze straks minder inkomsten hebben doet het niemand ten goede.

Hoe bedoel je dat?

Je zal je verbazen hoeveel cofeeshops er zijn, hun moeten ook huur betalen, als ze straks minder inkomsten hebben doet het niemand ten goede.

Er zijn er genoeg die voor de rest van hun leven binnen zijn. En ja, ze moeten huur betalen... maar als je een goed draaiende shop hebt dan haal je dat er MAKKELIJK uit.

Terug
Naar boven