XXL Nutrition

Geen primobolan tabs, wat dan wel?

Matheos

Cool Novice
Waardering
0
Omdat ik met een eerste kuurtje wil gaan beginnen, en het zo voorzichtig mogelijk probeer aan te pakken, ben ik op zoek gegaan naar een uiterst "mild" middel om de bijwerkingen etc. tot een minimum te beperken, en kwam uit op de Primobolan acetate (tabletten). Wat ik heb begrepen is dat "schering" deze niet meer levert, en de middellen van "promatrix" een soort placebo's zijn. Welnu, is er geen ander vergelijkbaar middel wat de gevolgen op bijwerkingen etc. tot een minimum beperkt houd, en niet direct een hardcore booster bevat? Thanx

primobolan depot maar let wel op voor fake maar bijwerkingen enz... vallen zeer goed mee.
u moet ook zeggen wat u doel is 4 kg harde spiermassa zou ik gaan voor winstrol en dat is ook redelijk mild.
bij anabolen moet u zien wat u doet maar zolang je verantwoord kuurt is elk middel redelijk mild buiten de uiterste

Ik zou zelf ook wel eens Primo willen gebruiken maar ik geloof er niet in nog ergens goede te vinden. Ook de depot is onbetrouwbaar. Is het eigenlijk in buitenlandse apotheken nog verkrijgbaar? Aangezien de productie gestopt is lijkt mij dat inmiddels ook lastig.

Boldenone misschien, of Winstrol depot.

• Topic Starter Topic Starter
Tja, de depots, ik ben niet zo happig op de naalden, vanwege de lange werking van het middel, en zelf injecteren is ook niet zo'n pretje, vandaar de acetates. Mijn doel is niet zozeer om direct een explosieve gain te hebben, maar meer net dat ene beetje extra, dus een milde AS lijkt mij een goed begin, nietwaar? Maar kom op mensen, suggesties....

primo depot, anavar of winstrol lijken me geschikt voor je doel..

Een optie is Oxandrolone anavar.

De primo depots zijn idd bijna niet meer te krijgen.

Ik zou in jou geval us een kijkje nemen bij winstrol tabs of depots. Maar aangezien je niet wil spuiten.....de tabs

Anavar is ook een optie.

Succes: thumb:

Thorwulf zei:
Ik zou zelf ook wel eens Primo willen gebruiken maar ik geloof er niet in nog ergens goede te vinden. Ook de depot is onbetrouwbaar. Is het eigenlijk in buitenlandse apotheken nog verkrijgbaar?

in turkije kun je ze nog bekomen

ik zou gaan voor winstrol tabs dan.

In MD had Dave Palumbo het over een nieuw lab die Primo tabs maakte, kan wel ff opzoeken als jullie willen ?

Is dus blijkbaar gewoon een nieuwe lijn tabs van QV, waaronder dus primo tabs

En in NL verkrijgbaar?

Denk het niet of je moet echt geluk hebben...het is een mexicaans merk dus voornamelijk in Mexico en de VS kan je het verkrijgen

maar als ik jou was zou ik voor anavar gaan

4cc

O ja en QV is niet nieuw het bestaat al 20 jaar...ze hebben wel een paar maanden terug die primo tabs op de markt gebracht samen met nog wat andere orals

hier hun website www.qualityvet.com.mx

4cc

4CC zei:
Denk het niet of je moet echt geluk hebben...het is een mexicaans merk dus voornamelijk in Mexico en de VS kan je het verkrijgen

maar als ik jou was zou ik voor anavar gaan

4cc

enhoe zou je die Anavar gebruiken dan ? Hoeveel mg/dag en voor hoelang??

van 30-60 mg per dag hangt allemaal van je geld af anavar is nogal prijzig

4cc

Geld is in princiepe niet relevant, mijn gezondheid wel. Ik ben 1,78mtr, 78 kg, niet veel, dus het word nu (na 3 jaar knallen) wel eens tijd voor een extratje. 30 of 60 mg, dat is namenlijk nogal een verschil. Wat is wel een verantwoorde dosering voor mijn specs?

2 Pum'pin': thanx for your help dude!

4CC zei:
van 30-60 mg per dag hangt allemaal van je geld af anavar is nogal prijzig

4cc
De lever toxiteit van oxandrolone is grooter dan je denk hoor!
Als hij spreek van een zo veilig mogelijke kuur dan is oraale anabolen zeker niet de veiligste keuze. Maar ja, hij wil geen inspuitingen.
Een andere keuze zou die oraale testo van organon kunnen zijn. Juist weet ik niet meer welke vorm van testo het is, maar weet wel dat je het zo hoog moet doseren omdat de lever het afbreekt, dat het duur uitkomt.

Oraal mag dan inderdaad misschien meestal wel belastend voor de lever zijn, maar inspuitingen blijven vele malen langer in het lichaam circuleren. Mocht er onverhoopt een allergische of overgevoelige reactie optreden, heb ik een groot probleem, en dat is met tabletten een heel stuk minder. Primobolan scheen een uiterst milde, en zeker voor de lever een milde, anabole variant te zijn, vandaar dat ik op zoek ben naar een soortgelijke

Terug
Naar boven