XXL Nutrition

Geen primobolan tabs, wat dan wel?

Matheos zei:
Oraal mag dan inderdaad misschien meestal wel belastend voor de lever zijn, maar inspuitingen blijven vele malen langer in het lichaam circuleren. Mocht er onverhoopt een allergische of overgevoelige reactie optreden, heb ik een groot probleem, en dat is met tabletten een heel stuk minder. Primobolan scheen een uiterst milde, en zeker voor de lever een milde, anabole variant te zijn, vandaar dat ik op zoek ben naar een soortgelijke

KUREN IS KUREN! risico is er altijd veilige middelen bestaan niet!

neem gewoon 10 week een test only, of boldenone, of deca.
eventueel met wat dianabol of winstrol erbij.

• Topic Starter Topic Starter
Beste BarmaN, ik ben het niet helemaal eens met jou stelling; er bestaan geen veilige AS. Natuurlijk blijft er altijd een risico aan een kuur, dat snap ik, als ik in de auto stap kan er ook wel iets vreselijks gebeuren, maar ik kan wel de veiligheid verhogen door bijvoorbeeld gordels te dragen. Wat ik bedoel te zeggen, is dat ik een milde variant AS zoek, met zo min mogelijk bijwerkingen. De ene AS werkt heftiger dan de ander, nietwaar? En voordat ik stomme dingen ga doen, wil ik me eerst eens goed gaan verdiepen in deze materie, vandaar dat dit forum ook is opgericht volgens mij? Thanx!

primobolan is inderdaad één van de veiligste en lichtste middelen maar wat ben je ermee als je iets zoekt dat meestal vervalst is. ofwel neem je het vliegtuig naar mexico en stap je daar een apotheek binnen, maar dan kost je kuurtje wel veel. als je iets mild zoekt, zijn stanozolol tablets (40mg per dag) misschien een goede optie, maar het is slecht voor de lever. en zoals barman zegt, zou je misschien een mild kuurtje deca (200mg per week) kunnen nemen. is maar 1 spuitje per week dat je moet zetten. je moet je er echt niet teveel bij voorstellen.

De dosering van anavar zou ik op 25 a 35 mg-dag houden.
Het is wel een dure hobby maar een hele milde steroid.
Ook een middel die vaak door vrouwen wordt gebruikt ivm. de weinig bijwerkingen.

succes.

je zou eventueel wel kunnen beginnen met een kuur van winstrol tabs al zullen de resultaten niet wonderbaarlijk zijn. Maar aangezien je verder nog niets eerder hebt gedaan zal je lichaam hioer toch wel aardig op reageren. Ik raad je dan aan 35 a 30 mg per dag te nemen over een periode van 6 weken.

Succes.

JK
Mister Holland 2003

Matheos zei:
Oraal mag dan inderdaad misschien meestal wel belastend voor de lever zijn, maar inspuitingen blijven vele malen langer in het lichaam circuleren. Mocht er onverhoopt een allergische of overgevoelige reactie optreden, heb ik een groot probleem, en dat is met tabletten een heel stuk minder. Primobolan scheen een uiterst milde, en zeker voor de lever een milde, anabole variant te zijn, vandaar dat ik op zoek ben naar een soortgelijke

Herstel van je lever door (schade) oraale anobo's neemt enkele weken of langer in beslag. Dus hier ga je verkeerd door te zeggen dat IM anabo's langer in het lichaam blijven. De neveneffecten van IM anabo's zijn over het algemeen korter. Allergische reactie's behoren eigenlijk niet onder de neveneffecten maar is gewoon een reactie die uitzonderlijk is. Ja, ik weet het 1 op 1000, maar dat kan jij zijn he! Dit is wat je denkt, niet? Maar dan mag je ook niets meer eten, want je zou we eens die 1 op 1000 kunnen zijn die een allergie maakt op vlees, kip, ........ Idem voor infectie's, dat kan je ook vermijden door enkel in de apotheek te kopen en niet op de zwarte markt. En door steriel te werken!
Natuurlijk het blijft jou keuze!

FF OFF-TOPIC: Ik krijg een spontane harde van die QualityVet website zeg!

Wát een mooie flesjes met hologrammetjes en wat een mooie presentatie.
Ik wil wel regional distributor worden voor de Benelux eigenlijk...:D

DBC01 zei:
FF OFF-TOPIC: Ik krijg een spontane harde van die QualityVet website zeg!

Wát een mooie flesjes met hologrammetjes en wat een mooie presentatie.
Ik wil wel regional distributor worden voor de Benelux eigenlijk...:D

Dat zegt niks, jij krijgt tegenwoordig overal een harde van. Toen ik die site es bekeek viel me vooral op dat er nergens iets stond over Primo tabs, terwijl die ons een beetje beloofd waren... :(

Waar heb je het over, beloofde Primotabs? Volgens mij ben je met een ander in de war kerel. Ik heb ooit gezegd dat ik die Primotabs heb gebruikt. That's it.

Heb er al eeuwen geen foto's van o.i.d.
En als je het over 'een site' hebt, geef dan wel even de naam aan, ik run er 5 namelijk. :D

DBC01 zei:
Waar heb je het over, beloofde Primotabs? Volgens mij ben je met een ander in de war kerel. Ik heb ooit gezegd dat ik die Primotabs heb gebruikt. That's it.

Heb er al eeuwen geen foto's van o.i.d.
En als je het over 'een site' hebt, geef dan wel even de naam aan, ik run er 5 namelijk. :D

Heb je dit topic even doorgelezen? 4CC komt met de site van QV, jij ook in je vorige post... over welke site zou ik het dan hebben? In ieder geval zou QV dus een tijdje terug Primo tabs op de markt gebracht hebben. Op de site is daar niets van te zien...

Edit: Ik bedoelde dus niet dat jij Primo tabs beloofd zou hebben op een van jouw 5 sites. :) 5. Veel idd. :)

Laatst bewerkt:
Oh bedoel je het zo, sorry, er zat een naaldje in de weg, had het druk. :D

Nog suggesties iemand?

Andriol, mensen zijn er cynisch over maar het is oraal en veilig voor de lever.

Geld maakte je niet uit toch? Je moet er namelijk erg veel van slikken om een beetje te groeien. Ander probleem is geloof ik dat de opname van dag tot dag nog wel eens kan verschillen. In ieder geval maakt het gebruik van een ingewikkeld systeem om de eerste passage door de lever te omzeilen. Geloof dat er ook namaak circuleert.

QV is amerikaans damn toch want die producten lijken wij heel mooi goed gedoseerd en mooi mee batchnummer op site. Zou het hier te krijgen zijn anders allemaal email sturen dat ze hier ook iets moeten openen :) ik wil magazijn beheerder zijn dbc mag baas zijn wie wil er in de kuisploeg staan?

QV is MEXICAANS.

Kijk alleen al naar de extensie van de link (.mx) en het feit dat dit soort bedrijven zwaar worden gecontroleerd in de USA. Kijk ook naar hun regionale en nationale agents die zich -helaas helaas- allemaal in zuid-Amerika bevinden.

Denk eens aan Ttokkyo Labs, ook Mexicaans, maar opgeheven.

Al die producten die QV zogenaamd 'in het belang van het veedier' verkopen zijn illegaal in de VS. Dus is het géén Amerikaans bedrijf.

Behalve dan Trenbolone Acetate, en dat wordt weer wél in pelletvorm verkocht in de states.

bocca zei:
QV is amerikaans damn toch want die producten lijken wij heel mooi goed gedoseerd en mooi mee batchnummer op site. Zou het hier te krijgen zijn anders allemaal email sturen dat ze hier ook iets moeten openen :) ik wil magazijn beheerder zijn dbc mag baas zijn wie wil er in de kuisploeg staan?

Ik zal wel in de kuisploeg staan! Want die zijn er voor bekend dat ze het meeste meepikken! :D

ja goed we zijn al met zijn 3 :) als ik kan meenemen wat ik nodig heb ben ik tevreden nu nog email sturen naar de mexicanen voor hier iets te openen

Okey, we hebben dus Andriol, Anavar en Winstrol. Dat is in ieder geval een begin, zal het een en het ander eens goed gaan uitzoeken tussen deze producten. Overigens, wat eerder is opgemerkt; primobolan word nog wel verkocht door Promatrix. Dat is, mits ik het goed begrijp, een placebo???

Ik was samen met een maat van me heel lang op zoek naar primo tabs voor hem.Niet kunnen vinden uiteindelijk is ie aan de anavar gegaan.Het word wel een dure hobby dan.

Terug
Naar boven