Fitness Seller

Geen progressie bij borstspieren

• Topic Starter Topic Starter
ja daarom ga ik ook halters en dumbbells voor thuis kopen dat ik daar gewoon doordeweeks vooruit kan, en dan kan ik in die sportschool altijd nog de krachtapparaten doen en wat cardio en al

Nee niet doen ik zou een andere gym opzoeken als ik jou was.

Een gym waar de dumbbells tot 50+ gaan, waar je vrij mag squaten en deads kunt doen, squatreks en als dat old school spul

geduld hebben man

het is inderdaad zo dat het het niet heel vlug gaat.. alleen bij een heel laag vetpercentage zul je na een paar weken al verschil zien. desondanks kan je training heel wat verbetering gebruiken!
als je massa wil kweken zul je een spier 1 of maximaal 2 keer per week moeten aanpakken, jij pakt je borstspier 5 of 6 keer aan, veeel te veel. kies per training 2 of 3 oefeningen uit en doe 3 of 4 sets van 8-12 herhalingen, geen 30!
je kunt eventueel 1 keer per week er nog bij gaan dippen.

IK zou wel op volume trainen. Daarmee pakken de meeste mensen het snelste massa

Vb borst 3 oefeningen 4a5 setjes dag 1

Incline press
12x
10x
8x
8x

flat press
10x
8x
6x
6x

Cble/ db flye
15x
12x
10x
8x

Dag 4 of 5 complete upper body Met 1 oefening direct voor borst 2 direct voor rug 1 voor schouders eventueel bi en tri (dippen)
benchpress
8x
6x
4x
4x
2x
2x

Dit doe ik nu een week en merk al dat het wat gaat worden,

Schema

Maandag ub kracht
Dinsdag lb kracht

Donderdag rug biceps en buik massa

Vrijdag borst schouders triceps massa

Zaterdag benen kuiten massa.

Goed eten en het is geen overkill
Zo wel ben je nix gewend,

• Topic Starter Topic Starter
Nee niet doen ik zou een andere gym opzoeken als ik jou was.

Een gym waar de dumbbells tot 50+ gaan, waar je vrij mag squaten en deads kunt doen, squatreks en als dat old school spul

ja maar dit is de enige gym in mijn dorp, en ik ben ook nog afhankelijk van mijn ouders he ;) die betalen dit nou maar als ik naar een andere ga zal het ook weer duurder worden + ik ben ook nog maar gewoon een student en heb dus niet ook nog een halfuur tijd om ergens heen te fietsen en zo ;) Later als ik student af ben, dan ga ik wel op zoek naar een andere gym idd (misschien al wel eerder, want bij de universiteit van tilburg zit ook een redelijk mooie gym waar je voor 70 euro per jaar alles mag doen wat je daar wilt ;)

Ik denk dat ik het gewoon wat extra tijd zal moeten geven, en tegelijkertijd voor een lager vetpercentage moet gaan. Ik ben niet heel dik ofzo maar ik ben ook niet de dunste snap je ;)

En dat trainingsschema zal ik idd zeker gaan gebruiken. Bedankt daarvoor! :D

Terug
Naar boven