Fitness Seller

Geen spierpijn

Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
74kg
Vetpercentage
16%
Hallo,

Ik merk de laatste tijd dat als ik train ik de dag er na geen spierpijn meer krijg betekent dit dat er niet wordt gegroeid? Want vroeger kreeg ik dit wel soms (3maanden geleden) Nu bijna nooit meer. Ik train zo'n beetje sinds de zomer.

Bedankt,

Mario

Spierpijn is geen indicatie voor groei. Spierpijn krijg je doordat je de bewegingen die je maakt niet gewend bent. Ik heb ook bijna nooit spierpijn, maar dat wil niet zeggen dat ik niet groei. Gebruik de spiegel + weegschaal om te kijken of je groeit, niet spierpijn.

Succes!

Ben je in die tijd al veranderd van setjes?

Doe gewoon eens paar nieuwe oefeningen, die je totaal niet gewend bent, you will see... :p
(spierpijn zegt niets trouwens).

Zorg gewoon dat je iedere training meer gewicht / meer reps / meer sets oftewel meer volume doet. Dit is vooruitgang, met of zonder spierpijn.

Is normaal

Spierpijn is geen indicatie voor groei. Spierpijn krijg je doordat je de bewegingen die je maakt niet gewend bent. Ik heb ook bijna nooit spierpijn, maar dat wil niet zeggen dat ik niet groei. Gebruik de spiegel + weegschaal om te kijken of je groeit, niet spierpijn.

Succes!

Spierpijn kan je ook krijgen
door geen warming up te doen,
een blesure, melkzuurophoping, een injectie of whatever.

ga je nog steeds voor uit? zo ja... alleen maar beter toch

Terug
Naar boven