MuscleMeat

Geen temptation island...

Hiermee bewijs je over een gigantisch hoog IQ te beschikken. Temptation Island misbruiken om zo te kunnen 'palen' naderhand. Very, very wise...
TMF-niveau de gekste zullen we maar zeggen :rolleyes:

Een ander beschuldigen van een laag IQ zegt genoeg over je persoonlijkheid kerel. Jij bent onbetwijfeld zo'n gozer die als ie een leuke meid tegenkomt afknapt als ie hoort dat ze kapster is oid :duh:

Laatst bewerkt:
Een ander beschuldigen van een laag IQ zegt genoeg over je persoonlijkheid kerel. Jij bent onbetwijfeld zo'n gozer die als ie een leuke meid tegenkomt afknapt als ie hoort dat ze kapster is oid :duh:

Niet om het feit dat ze kapster is. Wel om het feit dat ze waarschijnlijk op een andere golflengte communiceert en ik geen zin heb in een dom wijf dat niks snapt en de vocabulaire heeft van de gemiddelde brugklasser zodat je alles 10 keer moet uitleggen en je geen normale discussie kan aangaan. Zoiets werkt gewoon niet.

Niet om het feit dat ze kapster is. Wel om het feit dat ze waarschijnlijk op een andere golflengte communiceert en ik geen zin heb in een dom wijf dat niks snapt en de vocabulaire heeft van de gemiddelde brugklasser zodat je alles 10 keer moet uitleggen en je geen normale discussie kan aangaan. Zoiets werkt gewoon niet.

Ja duidelijk, me beste vriendin is kapster maar gewoon omdat ze het een leuk beroep vind. Je kan prima met haar communiceren. Maar whatever, ik zou zeggen succes op de studentenfeesten daar tref je onbetwijfeld een dame die op 1 golflengte met je zit. Uren over je werk babbelen enzo :thumb:

Ja duidelijk, me beste vriendin is kapster maar gewoon omdat ze het een leuk beroep vind. Je kan prima met haar communiceren. Maar whatever, ik zou zeggen succes op de studentenfeesten daar tref je onbetwijfeld een dame die op 1 golflengte met je zit. Uren over je werk babbelen enzo :thumb:

Je praat enkel is extremen, nogal kortzichtig...
Zelf heb ik ook een tijdje overwogen vrachtwagenchauffeur te worden, ondanks dat ik qua opleidingen alle mogelijkheden had. Gewoon omdat ik geen zin had om te leren en het me wel relaxt leek.

Als ik jouw post waar ik in eerste instantie op reageerde bekijk, verbaast het me niks dat je goed met een kapster kan praten. Inhoudsloos tot en met.

Dat meisje heb ik overigens al gevonden hoor en het laatste waar ik het over wil hebben is werk. Studentenfeesten of verenigingen zal je mij ook niet aantreffen. Ik zal mezelf zelfs zo min mogelijk student noemen omdat ik niet geassocieerd wens te worden met het volk wat interessant denkt te zijn met een opleiding.

Zelf heb ik ook een tijdje overwogen vrachtwagenchauffeur te worden, ondanks dat ik qua opleidingen alle mogelijkheden had. Gewoon omdat ik geen zin had om te leren en het me wel relaxt leek.

Als ik jouw post waar ik in eerste instantie op reageerde bekijk, verbaast het me niks dat je goed met een kapster kan praten. Inhoudsloos tot en met.

Dat meisje heb ik overigens al gevonden hoor en het laatste waar ik het over wil hebben is werk. Studentenfeesten of verenigingen zal je mij ook niet aantreffen. Ik zal mezelf zelfs zo min mogelijk student noemen omdat ik niet geassocieerd wens te worden met het volk wat interessant denkt te zijn met een opleiding.

Hahahah dude, jij bent echt ver heen.

Grijpwijk staat boven alles, hopeloos alleen.

Is EQ net zoiets als clerasil en contactlenzen?

Beetje triest dat jij een oordeel over iemand klaar hebt na het lezen van 1 post kerel :thumb:

Al dat gezwets over IQ en EQ is gewoon meaningless. Het gaat erom meer lekkere chicks te nken dan het gemiddelde, maakt niet uit hoe.

Ben jij ff stoer met je simpele praatjes, echt orgineel ook :thumbs:

Ben jij ff stoer met je simpele praatjes, echt orgineel ook :thumbs:

Nu ga je me niet vertellen dat jij echt geïnteresseert bent hoe het zit met IQ en EQ toch?

1. IQ is niet objectief vast te stellen

2. EQ is niet objectief vast te stellen

3. De beleving van succes is subjectief wordt grotendeels afgemeten aan wat je allemaal doet. Ik wilde dus niet eens stoer zijn, maar toch bedankt. So much for intellectual debate :rolleyes:

Beetje triest dat jij een oordeel over iemand klaar hebt na het lezen van 1 post kerel :thumb:

Niet 1 post. Je post wel vaker dit soort semi-stoere dingen mbt 'wijven'. Ook kan ik me nog wel een foto van je herinneren (kan je ook niks aan doen verder) en het feit dat je op voetbal zit pleit ook niet in je voordeel aangezien die lui ook vaak boordevol praatjes zitten en de meest verschrikkelijke verhalen tegen elkaar ophangen.

Als kapster heb je de hele dag de meest inhoudsloze gesprekken. Niet voor niets is dat voeding voor caberetiers, stripboeken en ga zo maar door.

Dan is het maar goed dat jij zulk belangrijk werk/leven hebt... Stel je voor dat er een dag komt dat jij géén belangrijke discussie hebt met je vriendin over de zin van het leven ??? THE HORROR!!!

Dan is het maar goed dat jij zulk belangrijk werk/leven hebt... Stel je voor dat er een dag komt dat jij géén belangrijke discussie hebt met je vriendin over de zin van het leven ??? THE HORROR!!!

Als je het niet snapt kan je volgende keer eens aan het volgende spreekwoord denken: spreken is zilver, zwijgen is goud.

Inderdaad nogal gezeik. Een kapster heeft ook een k*t!

haja . kapsters de meest easy to **** en meest makkelijke paalsletten :)

bedoel er niks mee hoor juriaan :o . maar toevallig ken ik verschillende kapsters die ik uit liefde voor hun vak eens een nat en branderig permanentje heb gezet

Terug
Naar boven