Grijpwijk
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 3
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 100kg
Als Infinity je quote niet ge-edit heeft hoef je je post niet te editten hoor als je graag denigrerende opmerkingen maakt. Zegt meer dan genoeg over jezelf, je komt graag over als zeer intellectueel maar deze ene uitspraak van je zegt meer over je persoonlijkheid dan 1000 woorden. En meer woorden maak ik hier niet aan vuil.
Je zinsbouw is een beetje krom, maar daar kijk ik wel ff doorheen. Ik hoorde namelijk gisteren toevallig op tv dat de Nederlandse bevolking voor 10% uit laag-geletterden bestaat.
Infinity heeft mij gequote en er bij wijze van grap jouw naam achter gezet. Zelf heb ik daar niks mee te maken. Ik heb niks ge-edit, mijn originele post s volledig intact. Ik hoef niet intellectueel over te komen hoor, zeker niet op internet waar iedereen van de praatjes barst en laat staan op een BB-forum.
Gozer mn posts zitten je duidelijk nogal dwars he dat je zoveel van me onthouden hebt, ik zou namelijk geen post van jou kunnen noemen op de postst in deze topic dan. Beter dat je ff je rust pakt kerel![]()
Kwestie van verschil in geheugen wellicht, beste marktkoopman ?
hahahah weer zo'n eenzame ziel
Ik zie jou al buiten lopen :
"Ik zoek nieuwe vrienden!!!!!!! Alléén dit soort mensen:
-Directeur van een INTERNATIONALE bank!
-Topmanager van een MULTINATIONAL, van Nl'se bedrijven hoef ik niks te weten
-Koning/koningin/keizer/prins/prinses
-andere elite groepen"
Je vergeet de blanke huidskleur
Overigens hebben relatief gezien aardig wat multinationals hun roots in Nederland, maar dat kon jij ook niet weten...

Maargoed dat jij dat wel weet, wat zal jij je heerlijk elitair voelen!