Waarom komt er geen slotje op eigenlijk? Het gaat duidelijk niet meer over temptation island.![]()
Zie je niet dat men weer naar elkaar toe groeit?

*groepsknuffel*
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom komt er geen slotje op eigenlijk? Het gaat duidelijk niet meer over temptation island.![]()

Als iets een slotje nodig heeft is het jouw account hier wel.

Als iets een slotje nodig heeft is het jouw account hier wel.

Ik wil niet lullig zijn hoor pijpie, maar merk je dat je ongeveer het hele forum tegen je hebt nu. Dat duidt er op dat jij een probleem hebt met het onderhouden van sociale contacten.
Maar voor jou en pimplady heb ik iets gevonden, hoop dat je er iets mee doet:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
3. Omgaan met Boosheid en Conflicten : € 16,--- (normaal met je medemens omgaan ONBETAALBAAR!!!)
Je legt hele rare verbanden, weet je dat?
Moet ik mijn mening aanpassen aan de meerderheid?
Diezelfde meerderheid die het constant over 'palen', 'pimpen', en 'anaal vernederen' heeft. Helaas, aan dat schapengedrag doe ik niet mee.
Ik heb een afwijkende mening die ik ook kan onderbouwen. Dat sommige mensen zich daar niet in kunnen vinden is hun goed recht. Het is alleen jammer dat juist die personen daarna van alles gaan roepen waarmee zij de plank volledig mis slaan.
Laten we weer even van het oorspronkelijke punt uitgaan. Red Devil geeft mij hier al gelijk in en ik weet zeker dat er veel meer mensen een dergelijke mening hebben. Niet allemaal elitaire figuren zoals jullie het omschrijven. Omgekeerd zitten de lager geschoolden en minder begaafden namelijk ook niet op een zeer intelligente partner te wachten. Of wil je dit ontkennen?
Je hebt een probleem met sociale contacten als je een discussie op een internetforum moedwillig wat uit de hand laat lopen om er zelf wat plezier aan te beleven? Dat is namelijk wat er na een post of 3 van mijn zijde gebeurt. Ik denk persoonlijk van niet. Maar jij bent vrij om er je eigen tunnelvisie op na te houden, beachboy...
hoef niet intellectueel over te komen hoor, zeker niet op internet waar iedereen van de praatjes barst en laat staan op een BB-forum.'' - Grijpwijk
omg![]()