Fitness Seller

Geen temptation island...

Het zou gewoon zonde zijn als er zoveel onnodige misverstanden blijven bestaan.

Ik wil niet lullig zijn hoor pijpie, maar merk je dat je ongeveer het hele forum tegen je hebt nu. Dat duidt er op dat jij een probleem hebt met het onderhouden van sociale contacten.

Maar voor jou en pimplady heb ik iets gevonden, hoop dat je er iets mee doet:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

3. Omgaan met Boosheid en Conflicten : € 16,--- (normaal met je medemens omgaan ONBETAALBAAR!!!)

Ik wil niet lullig zijn hoor pijpie, maar merk je dat je ongeveer het hele forum tegen je hebt nu. Dat duidt er op dat jij een probleem hebt met het onderhouden van sociale contacten.

Maar voor jou en pimplady heb ik iets gevonden, hoop dat je er iets mee doet:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

3. Omgaan met Boosheid en Conflicten : € 16,--- (normaal met je medemens omgaan ONBETAALBAAR!!!)

Je legt hele rare verbanden, weet je dat?

Moet ik mijn mening aanpassen aan de meerderheid?
Diezelfde meerderheid die het constant over 'palen', 'pimpen', en 'anaal vernederen' heeft. Helaas, aan dat schapengedrag doe ik niet mee.
Ik heb een afwijkende mening die ik ook kan onderbouwen. Dat sommige mensen zich daar niet in kunnen vinden is hun goed recht. Het is alleen jammer dat juist die personen daarna van alles gaan roepen waarmee zij de plank volledig mis slaan.
Laten we weer even van het oorspronkelijke punt uitgaan. Red Devil geeft mij hier al gelijk in en ik weet zeker dat er veel meer mensen een dergelijke mening hebben. Niet allemaal elitaire figuren zoals jullie het omschrijven. Omgekeerd zitten de lager geschoolden en minder begaafden namelijk ook niet op een zeer intelligente partner te wachten. Of wil je dit ontkennen?

Je hebt een probleem met sociale contacten als je een discussie op een internetforum moedwillig wat uit de hand laat lopen om er zelf wat plezier aan te beleven? Dat is namelijk wat er na een post of 3 van mijn zijde gebeurt. Ik denk persoonlijk van niet. Maar jij bent vrij om er je eigen tunnelvisie op na te houden, beachboy...

Touché, kakker!

• Topic Starter Topic Starter
jullie haten me nou toch niet omdat ik dit topic heb aangemaakt? ;)

leuk wat Bench al niet teweeg kan brengen hahah :)

Je legt hele rare verbanden, weet je dat?

Moet ik mijn mening aanpassen aan de meerderheid?
Diezelfde meerderheid die het constant over 'palen', 'pimpen', en 'anaal vernederen' heeft. Helaas, aan dat schapengedrag doe ik niet mee.
Ik heb een afwijkende mening die ik ook kan onderbouwen. Dat sommige mensen zich daar niet in kunnen vinden is hun goed recht. Het is alleen jammer dat juist die personen daarna van alles gaan roepen waarmee zij de plank volledig mis slaan.
Laten we weer even van het oorspronkelijke punt uitgaan. Red Devil geeft mij hier al gelijk in en ik weet zeker dat er veel meer mensen een dergelijke mening hebben. Niet allemaal elitaire figuren zoals jullie het omschrijven. Omgekeerd zitten de lager geschoolden en minder begaafden namelijk ook niet op een zeer intelligente partner te wachten. Of wil je dit ontkennen?

Je hebt een probleem met sociale contacten als je een discussie op een internetforum moedwillig wat uit de hand laat lopen om er zelf wat plezier aan te beleven? Dat is namelijk wat er na een post of 3 van mijn zijde gebeurt. Ik denk persoonlijk van niet. Maar jij bent vrij om er je eigen tunnelvisie op na te houden, beachboy...

Jou leven bestaat enkel uit de serieuze pik uithangen. Je gaat waarschijnlijk nooit op stap, ik bedoel dat is niet echt jou publiek, allemaal van die feestende en drinkende jongeren.

Nee je onderbouwt door middel van het denigreren van anderen, red devil onderbouwt, jij niet simpelmans.

Jij denkt dat scholing een relatie bepaalt, maar er zijn ook nog andere factoren als dingen met elkaar gemeen hebben, zelfde interesses, hobby's etc etc etc. Maar voor jou gaat dat niet op want wat de meeste mensen leuk vinden (feesten etc, daar ben jij te serieus voor)

Sure pijpie, jij begint mensen te denigreren en ik ben niet het type dat me laat denigreren door een wanker als jij.

Gelukkig delen velen die tunnelvisie dan met me :thumb:

Het zit je wel diep he, jur :D

hoef niet intellectueel over te komen hoor, zeker niet op internet waar iedereen van de praatjes barst en laat staan op een BB-forum.'' - Grijpwijk

omg :haha:

Geen idee waar je al die aannames vandaan haalt maar het is gewoon pijnlijk om te lezen hoe gigantisch mis je ermee zit. Je hebt echt een heel erg verkeerd beeld van me voor jezelf geschapen en je draaft daar blind op door.
Ik zal je even uit de illusie helpen door je te vertellen dat ik genoeg heb meegemaakt op het gebied van alcohol en drugs.
Ook qua uitgaan heb ik genoeg gezien hoor jongetje. Ik kan een lange waslijst aanleggen van feesten die ik bezocht heb.

Dat er meer bij een relatie komt kijken dan scholing lijkt me duidelijk dus daar ga ik verder niet op in.
Je moet trouwens schrijven 'jouw' leven en 'jouw' publiek', het is bezittelijk.

Nu laat ik het laatste woord aan jou, ik denk dat je daar wel waarde aan hecht aangezien je alleen nog maar een reactie lijkt te geven om de reactie. Inhoud heeft het al lang niet meer. Anders blijft dit gezeik eeuwig doorgaan en de lol is er wel vanaf. Ik weet genoeg!

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven