XXL Nutrition

Geen temptation island...

Potverdomme. Dit is een k*t topic geworden, dankzij mijn opmerking over IQ op pagina 1. Het is weer eens niet waar. Kunnen jullie het niet gewoon over samen bier zuipen hebben ofzo? Al dat gedoe hier.

Hoe neem jij dingen die op tv vertelt worden in je op dan? Door te kijken? Een dove kan ook geen gesproken taal waarnemen door te kijken (tenzij iemand kan liplezen).
En ach ja, foutje moet kunnen hoor... Je zal mij ook niet horen zeggen dat ik perfect ben!

Dat bedoel ik niet dotje, ik bedoel, op een tv luisteren vind ik knap, als ik op me lcd tv ga zitten luisteren dan kunnen er 2 dingen gebeuren:

1. Of mijn tv begeeft het
2. Of ik fl**ker er van af omdat ik me evenwicht niet kan houden

Daarom vind ik het knap dat pijpie kan luisteren op een tv :thumb:

Laatst bewerkt:
Nou ja, ik bedoel meer dat jullie het hier doen lijken dat het hebben van een hoge opleiding een last is die je later zal beperken.
Maar weer terug naar de oorspronkelijk discussie, waarom is het zo fout om als hoogopgeleide een levenspartner te willen van gelijk niveau. Het betekent niet gelijk dat je afgeeft op mensen met een lagere opleiding, het is gewoon een voorkeur. Net zoals iemand een voorkeur heeft voor brunette's, of iemand met mooie blauwe ogen.

Kijk bro dat is het verschil wat jou nou zo normaal maakt en pijpwijk zo a-sociaal. Jij maakt geen andere members uit voor simpel maar weet toch je mening te geven op een normale manier :thumb:

Laatst bewerkt:
Wat is uit?

Goeie post............dacht er ook zo over. Wel grappig is dat Grijpwijk de spelfouten van Juriaan aanhaalt, erom lacht en dan ook nog een spelfout in z'n sig heeft staan......."expres natuurlijk":rolleyes:

Als jij denkt dat ik het verschil tussen kennen en kunnen niet KEN, ben je helemaal een dumb ****.
Ik zal me wel weer elitair voordoen nu ,maar jij bent degene die mij veroordeelt in eerste aanleg. Geheel onterecht, maar dat neem ik je niet kwalijk. Jij kent mij net zo min als elke andere pannenkoek die mij hier allerlei etiketten opplakt.

Kijk bro dat is het verschil wat jou nou zo normaal maakt en pijpwijk zo a-sociaal. Jij maakt geen andere members uit voor simpel maar weet toch je mening te geven op een normale manier :thumb:

We bedoelen hetzelfde, alleen vind ik het leuk om het op een iets andere manier te brengen om misschien iemand op de kast te jagen, hetgeen zo te zien aardig lukt. Dit is wat DBC altijd bedoelde denk ik. Best lachen hoor. :D

Jullie hadden trouwens al lang uit mijn tekst kunnen opmaken dat ik niemand veroordeel op basis van opleidingsniveau. Iemand zonder diploma kan ook slim zijn, ik deed alleen enkele aannames. Zeg maar hetzelfde als wanneer je zegt dat elke allochtoon crimineel is. Daar zijn natuurlijk ook enkele uitzonderingen op, net zoals niet elke kapster oerstom hoeft te zijn. Dat je daar overheen leest (of niet in staat bent het te begrijpen) kan ik ook niets aan doen. Verbind daar voor jezelf de conclusie aan dat ik mezelf voor gek zet, prima. Es ist mir scheiss egal.

Ik zou het verder op prijs stellen als jullie voortaan denigrerend schrijven.

Sinds je het beroep marktkoopman belachelijk maakt!
Dat was om een speldenprikje uit te delen, oftewel je wat uit de tent te lokken. Herinnerde het me nog uit een oud topic. Blijkbaar had het meer het effect van prik met een hooivork.

Maar neem aan dat je dit allemaal sarcastisch bedoeld :D Aangezien je me pos. karma gegeven hebt :rolleyes:

Aan die karma met onzintekst kon je al zien dat ik loop te ****en ;)
Ik sta nog steeds achter mijn eerste opmerking. Temptation Island is gewoon verschrikkelijk en het volk wat ernaar kijkt, houdt van dom vermaak. Op basis daarvan veroordeel ik niemand. Ik hoef alleen mijn leven niet te delen met een dom wijf die bijvoorbeeld temptation island, tmf en allerlei nonsens kijkt.
Nee, niet het hele leven hoeft zich op hoog niveau af te spelen maar ik stel voor mezelf een bepaalde ondergrens. De link met kapster is rekbaar, maar een beetje vent snapt wat ik bedoel.
Tegen iemand van 25 zeg je toch ook dat hij/zij geen raakvlakken heeft met een 15-jarige?

Kon ook niet anders he, je eerst voordoen als iemand die hier is omdat je 'vriend' roids wilde gebruiken en ineens zijn vriendin zijn. Dat pijpie gewoon een 2e account/kennis/vriendin whatever nodig heeft om hem bij te staan :D. Het moet hier toch niet gekker worden, straks gaat pijp als ie aan het werk is en een discussie met een collega heeft er ook een ander bijhalen om aan zijn zijde te strijden :roflol:

En ik maak mezelf belachelijk?
Dit is niet de eerste foutieve veronderstelling die je schreeuwerig verkondigt. Misschien ben je zelf wel de persoon die snel oordeelt, gelijk denkt te hebben en daar blind op afgaat?

Waarom doet ieder hier met een sub-optimale opleiding overkomen alsof dat gemis een pre in de arbeidsmarkt is en dat ze daaroor wel even snel rijk zullen worden?
Uitzonderingen daargelaten Juriaan (leuk zo'n suiker oompje, nog een AMGje over?) , maar in de regel is er echt wel een sterk verband tussen opleidingsniveau en je uiteindelijke salaris. Dat je, naast een uitdagende baan, ook een levenspartner zoekt van gelijkwaardig niveau, lijkt me niet meer dan logisch.
Natuurlijk, een paar avonden dom lullen is best vermakelijk, maar je wilt het toch niet je hele leven lang over koetjes en kalfjes als het weer, big brother en ander prietpraat hebben?

Precies! Dat is wat ik die simpele zielen al de hele tijd duidelijk probeer te maken.

Hij weet al genoeg joh, hij doet immers u-n-i-v-e-r-s-i-t-e-i-t! (goed gespeld Drs. Grijpwijk?)

Right... Jij denkt dat ik een bepaald soort persoon ben. Een stuudje met een rijke papa en gaastra kleding. Een aanname die nergens op gebaseerd is. Laat ik je verklappen dat dat soort mensen 1 van de redenen is geweest dat ik niet voor de universiteit gekozen heb.

mits je gewoon een mbo opleiding kiest die je aanstaat en je van dat papiertje voorziet om je droombaan te verkrijgen. Net alsof je slim moet zijn om een uni te doen, hoef je alleen een suf vod te zijn, zonder sociaal leven en dus je totale tijd aan die k*tscool te besteden.

Er zijn ook mensen die niet veel tijd aan school hoeven te besteden.

Dat bedoel ik niet dotje, ik bedoel, op een tv luisteren vind ik knap, als ik op me lcd tv ga zitten luisteren dan kunnen er 2 dingen gebeuren:

1. Of mijn tv begeeft het
2. Of ik fl**ker er van af omdat ik me evenwicht niet kan houden

Daarom vind ik het knap dat pijpie kan luisteren op een tv :thumb:

Monster-opmerking/grap. Zo heb ik ze sinds mijn basisschoolperiode niet meer gehoord.

Als jij denkt dat ik het verschil tussen kennen en kunnen niet KEN, ben je helemaal een dumb ****.
Ik zal me wel weer elitair voordoen nu ,maar jij bent degene die mij veroordeelt in eerste aanleg. Geheel onterecht, maar dat neem ik je niet kwalijk. Jij kent mij net zo min als elke andere pannenkoek die mij hier allerlei etiketten opplakt.

OK, voor de lol even ingaan op details.........iedereen die zich ergert aan dit topic; negeer dit maar.

Feit is dat de tekst in je sig een spelfout bevat. Het lijkt duidelijk dat het intentioneel is maar verder wijst niets daarop. Ik heb nooit een oordeel beschreven, hooguit een insinuatie daarop geplaatst. Volgens jou zou ik een dumb **** zijn als ik je sig niet had gesnapt. Dat is een oordeel in een als/dan situatie.

In mijn tekst staat ook geen etiket benoemd, in tegenstelling tot dat stukje waarin jij mij op één hoop gooit met alle andere pannekoeken.

Dus lieve Grijpwijk, wat heb je nu geleerd?

Verder waren de discussies met DBC natuurlijk even grappig als onzinnig, helaas bereikt dit nog niet datzelfde niveau. Maar oefen gerust verder. Wij happen nog wel door.

Right... Jij denkt dat ik een bepaald soort persoon ben. Een stuudje met een rijke papa en gaastra kleding. Een aanname die nergens op gebaseerd is. Laat ik je verklappen dat dat soort mensen 1 van de redenen is geweest dat ik niet voor de universiteit gekozen heb.

Dus alle universitaire studenten zijn bralballen volgens jou? Waar baseer je dat op? Ik denk dat je het niveau gewoon niet aankan.

OK, voor de lol even ingaan op details.........iedereen die zich ergert aan dit topic; negeer dit maar.

Feit is dat de tekst in je sig een spelfout bevat. Het lijkt duidelijk dat het intentioneel is maar verder wijst niets daarop. Ik heb nooit een oordeel beschreven, hooguit een insinuatie daarop geplaatst. [/QUOTE[

Nu zeg je dat het duidelijk lijkt dat het intentioneel is.
Eerst insinueer je dat het onopzettelijk is door alvast mijn zogenaamde excuus voor te kauwen en die in twijfel te trekken cq. veroordelen met 'rolleyes'. Dit bedoel je toch? Of druk je je gewoon erg slecht uit?

Volgens jou zou ik een dumb **** zijn als ik je sig niet had gesnapt. Dat is een oordeel in een als/dan situatie.

In mijn tekst staat ook geen etiket benoemd, in tegenstelling tot dat stukje waarin jij mij op één hoop gooit met alle andere pannekoeken.

Dus lieve Grijpwijk, wat heb je nu geleerd?

Dat mensen het niet snappen als je na een hele discussie met opzet veroordelende woorden plaats.

Verder waren de discussies met DBC natuurlijk even grappig als onzinnig, helaas bereikt dit nog niet datzelfde niveau. Maar oefen gerust verder. Wij happen nog wel door.

Precies, dat happen is genoeg. Ik ben verder niet voornemens me aan DBC te spiegelen, ik vermaak me hier gewoon even kostelijk mee. Dat is alles.

Dus alle universitaire studenten zijn bralballen volgens jou? Waar baseer je dat op? Ik denk dat je het niveau gewoon niet aankan.

Alle? NEE NATUURLIJK NIET ALLE.
Ik weet alleen wel dat het er genoeg zijn om me er dagelijks gigantisch aan te storen.

zie:

ik deed alleen enkele aannames. Zeg maar hetzelfde als wanneer je zegt dat elke allochtoon crimineel is. Daar zijn natuurlijk ook enkele uitzonderingen op, net zoals niet elke kapster oerstom hoeft te zijn. Dat je daar overheen leest (of niet in staat bent het te begrijpen) kan ik ook niets aan doen.

Zo is ook niet élke student aan de unisersiteit verschrikkelijk en storend.

Nu zeg je dat het duidelijk lijkt dat het intentioneel is.
Eerst insinueer je dat het onopzettelijk is door alvast mijn zogenaamde excuus voor te kauwen en die in twijfel te trekken cq. veroordelen met 'rolleyes'. Dit bedoel je toch? Of druk je je gewoon erg slecht uit?

Dat mensen het niet snappen als je na een hele discussie met opzet veroordelende woorden plaatst.

Precies, dat happen is genoeg. Ik ben verder niet voornemens me aan DBC te spiegelen, ik vermaak me hier gewoon even kostelijk mee. Dat is alles.

Mijn uitdrukkingsvaardigheid is inderdaad niet wat het zou kunnen zijn :rolleyes:

Mijn uitdrukkingsvaardigheid is inderdaad niet wat het zou kunnen zijn :rolleyes:

Er is een verschil tussen typfouten en spelfouten.
Jammer dat ik het over het hoofd heb gezien zodat jij nu van de gelegenheid gebruik kan maken de aandacht van je eigen fout af te leiden. Dat is er namelijk één van een andere orde.

Ken gebeuren zullen we maar zeggen.

Waarom komt er geen slotje op eigenlijk? Het gaat duidelijk niet meer over temptation island. :D

Terug
Naar boven