AndroidHealthClinic

Geen temptation island...

Jezus wat een pretentieus stuk puber, die pinklady. Het is geen kwestie van niveau of je met iemand kunt lullen of niet, golflengte wordt niet bepaald door IQ, wat dat ook moge zijn. Het feit dat ik jou niet trek als ik je IRL spreek, komt niet omdat ik sowieso meer capaciteit heb dan jij, meer essentiele levenservaring dan wel sociale skills, maar ik irriteer me gewoon kapot aan je, althans waarschijnlijk, dan wel jouw soort an sich. Ik denk dat je nog een boel moet leren schat, dus mijn advies; Kijk eens wat vaker in de spiegel van de kapper!

Dom gebrabbel weer.
Partner met hetzelfde niveau blablabla.
Vrouw die net zo intelligent is als een man moet nog gemaakt worden.
Dag Pinklady

In tegenstelling tot andere mensen hier, interesseert het me echt niet wat jullie van mij vinden. Ik ken mezelf, ik weet hoe ik ben en waar mijn capiciteiten liggen en dat is genoeg.

En om negatieve karma geef ik al helemaal niks!

Het zal liefje, maar die plaat voor je kop gaat je nergens mee helpen. Misschien is het je leeftijd, maar als je écht zo slim was geweest, zorgde je wel dat je je ook op andere vlakken had ontwikkeld, mensen als jij worden door iedereen met de nek aangekeken. Time will tell, maar vooralsnog sla je plank volledig mis met je visie. K*tje.

• Topic Starter Topic Starter
Weet je wat het is
Ik maakte die opmerking omdat onze chap tjalle met een belachelijk hoog iq aankwam zetten.
Nu lijkt het net alsof je hem loopt te verdedigen terwijl hij waarschijnlijk slap uit zn nek lult

niet zo denegerend jij jah... kan ik er wat aan doen dat dat mijn iq is en wat zegt een iq nou eigenlijk... je sociale aspecten komen in zon test echt niet aan bod... dus je kunt heel slim zijn maar dat zegt niets.

owjah leuk dat mijn topic zoveel discussie teweeg brengt ;)

Mijn vader zei altijd, hoe groter de geest hoe groter het beest. Daarom hadden al mijn vriendinnen tot nu toe gymnasium als opleiding (atheneum is voor het plebs, mijn vriendinnen moeten tenminste 1 dode taal beheersen).
Maargoed, mijn vader had weer eens gelijk. Pas toen ik verkering kreeg met een VWO meisje leerde ik wat rimmen is :thumbup:

Mijn vader zei altijd, hoe groter de geest hoe groter het beest. Daarom hadden al mijn vriendinnen tot nu toe gymnasium als opleiding (atheneum is voor het plebs, mijn vriendinnen moeten tenminste 1 dode taal beheersen).
Maargoed, mijn vader had weer eens gelijk. Pas toen ik verkering kreeg met een VWO meisje leerde ik wat rimmen is :thumbup:

een beest in bed bedoel je ;) ?

Mensen moeten eens ophouden met degenereren in dit topic.
Het is al niet veel en het wordt nog minder als we elkaar degenereren. :(

@ Tjalle: jij bent vandaag zo scherp als een scheermes. :thumbup:

whehehe achja lauw je weet toch wij gelderse moeten elkaar steunen?

je zat toch in rheden op school "?

lang geleden toen je een pup was ;)

Nee, ik zat in Doesburg op de Mavo. Het St. Maarten College. Helaas is die school gesloopt. (net als mn kleuterschool en basisschool....).
De Mavo was helemaal k*t. Allemaal van die preutse Anita's. Nee, dan die meisjes op het Rheden's Lyceum. Mijn vader had gelijk, die VWO wijven zijn allemaal sl*tten. Goh , ik heb wat viezigheid meegemaakt in die tijd.

Mensen, kinderen; beestialiteiten tot en met. Droog brood, dat is wat de honden er niet van lustten.

Wat is dit een ongelooflijk diepte punt op het forum.:(

Iedereen hier denkt dat hij(of zij) wijs is,maar bewijst daarna direct het tegendeel door zichzelf voor te doen als een mega intellectueel door anderen naar beneden te halen, door literaire "hoogstandjes" neer te zetten.

Iedereen hier heeft tot nu toe alleen maar nutteloze reacties gegeven over hun opleiding of zogenaamde kennis van mensen, het leven, werk etc etc.

Nou ik mag dan in jullie ogen wel een 'jonge puberale snotvreter zijn, maar ik snap donders goed dat 99% van de mensen die hier even komen'showen' absoluut niet over een enig stukje wijsheid beschikken.

Gelukkig zijn er ook nog mensen die hier naar mijn mening echt wijs zijn, dat zijn degene die hier vermakelijke verhalen neerzetten over hun jeugd etc.

Laatst bewerkt:

Iedereen hier denkt dat hij(of zij) wijs is,maar bewijst daarna direct het tegendeel door zichzelf voor te doen als een mega intellectueel door anderen naar beneden te halen, door literaire "hoogstandjes" neer te zetten.

Iedereen hier heeft tot nu toe alleen maar nutteloze reacties gegeven over hun opleiding of zogenaamde kennis van mensen, het leven, werk etc etc.

Nou ik mag dan in jullie ogen wel een 'jonge puberale snotvreter zijn, maar ik snap donders goed dat 99% van de mensen die hier even komen'showen' absoluut niet over een enig stukje wijsheid beschikken.

Ach man, je bent nog maar 16, wat heb jij nou meegemaakt. :D

Wat loop je hier dan te lullen?

Ach man, je bent nog maar 16, wat heb jij nou meegemaakt. :D

:roflol: Wist dat deze actie zou komen

Ik beweer ik niet dat ik wijs ben ofwel;)

Wat loop je hier dan te lullen?

Denk dat je zelf ook wel snapt wat ik ermee bedoel:rolleyes: Maarhet gaat erom dat het ik nogal sneu vind dat iedereen hier zo 'slim en wijs probeert te doen' door vervolgens anderen een beetje de grond in te trappen

Om een lang verhaal kort te maken

Slotje

ja potverdomme dildo!

Denk dat je zelf ook wel snapt wat ik ermee bedoel:rolleyes: Maarhet gaat erom dat het ik nogal sneu vind dat iedereen hier zo 'slim en wijs probeert te doen' door vervolgens anderen een beetje de grond in te trappen

Om een lang verhaal kort te maken

Slotje

En door er op in te gaan op de manier waarop je doet, doe je net hetzelfde. Ik begrijp ergens je punt wel, maar het is anders toch 1 van de vermakelijkste treads in tijden. En sommige posts zijn ook nogal to the point imo.

Gelukkig zijn er ook nog mensen die hier naar mijn mening echt wijs zijn, dat zijn degene die hier vermakelijke verhalen neerzetten over hun jeugd etc.

Goeie post............dacht er ook zo over. Wel grappig is dat Grijpwijk de spelfouten van Juriaan aanhaalt, erom lacht en dan ook nog een spelfout in z'n sig heeft staan......."expres natuurlijk":rolleyes:

Voor de rest heeft Tjalle mazzel met z'n IQ als het getest is. Een goede test is geen toevalstreffer. Maar met 128 mag je je nog net niet hoogbegaafd noemen. Dus Spiertje, wees gerust, je valt waarschijnlijk in dezelfde categorie als Tjalle, bovengemiddeld begaafd.

Mensen die roepen dat IQ er niet toe doet hebben het nog niet helemaal begrepen. IQ is statistisch gezien absoluut een belangrijke voorwaarde voor maatschappelijk succes. EQ wordt anders getest en is nog veel meer dan het IQ een momentopname.

Pinklady :verneder: :heart:

Verder is het natuurlijk best wel jammer van dat Temptation Island......:cool:

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven