- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ach je hebt toch duidelijk bij je armen en borst flink wat massa gepakt.
Zou toch terug cutten naar ~12%. Denk dat je dat op een gram test + ai of evt test/mast ook wel moet kunnen halen zoner veel massa te verliezen, heb je veel minder bijwerkingen dan tren.
Ja die doe ik waarschijnlijk na mijn volgende bulkkuur. Dus nu eerst cutten met tren, dan bulken met test en mast of test only, dan cutten met test en ai. Ff kijken hoe het allemaal uitpakt.
Als ik tot de 10% moet gaan dan lijkt het alsof ik aids heb of ernstig ziek. Ik vind dat persoonlijk niks. Ik heb liever wat meer massa.
Maar ik denk dat ik dat wel ga halen met mijn tren/test kuur. In ieder geval rond de 10% en winst in spier erbij. En vanaf daar kijken wil ik massa of definitie. Dan maak ik op dat punt mijn keuze.
Ik kan na de vakantie natuurlijk wel wat overtollige kilo's kwijtraken door in keto te gaan.
Ik heb mensen dikker dan mij gezien die gingen van 130kilo vet naar 100 kilo spier, sixpack en al zonder cardio, en het eerste wat ze zeiden was ik wist niet eens dat ik blokjes had.
Dus niks is onmogelijk. Ligt ook aan je dieet die je erbij pakt. Maar ik blijf zowiezo realistisch.
Maar ik heb zwz geen drive om tot de 10% te gaan of proffesioneel te worden. Ik hou nou eenmaal van massa maar geen dikke kop en niet aesthetics. Vormen en definitie prima maar geen ultra droog lichaam. Ieder zn ding. Wil het maximale uit mijn lichaam halen en dat ook veilig en zo gezond mogelijk te doen.
Dat is mijn doel, en waar ik eindig zien we wel hoe ik vorder etc.
Als je op dat vp deca gebruikt heb je zekee geen kennis van aasNiet lullig bedoeld (oprecht niet), maar wat denk jij dat je vetpercentage is?
Ik zie namelijk iemand met een best hoog vetpercentage en ik denk dat jij vet gewoon aanziet voor vocht.
Met de kuur die jij hebt gedaan is het ook onmogelijk voor iemand met jouw genen om meer dan 10kg (en dan ben ik nog gul. het zou eerder bij de 7kg liggen) spier over te houden.
Daarnaast spreek jij over dat welke dingen jij eet bepaald hoe vet je zou worden... De naam of kwaliteit van je eten zegt letterlijk niks over je uiterlijk. Puur en alleen de hoeveelheden bepalen dat.
Je zou bewijs van spreken kunnen cutten naar 5% lichaamsvet op alleen junkfood en wat eiwitten.
Ook zeg je dat AAS er voor zorgt dat je meer vet verbrand, dat is zo, maar dat zijn absoluut geen baanbrekende verschillen.
Uit de dingen die je zei valt me op dat je voeding niet begrijpt en AAS eigenlijk ook niet echt.
Ik denk dat je hele verkeerde inschattingen hebt gemaakt waardoor je gewoon flink wat kilo's vet bent aangekomen.

Als je op dat vp deca gebruikt heb je zekee geen kennis van aas![]()
Ipv iemand af te branden, leg dan ook gelijk uit waarom dat niet goed is? Hier heb ik dus geen ene kut aan.
Ik had dat wel gepost maar die reactie slaat echt nergens op. Dus laat maar heb er al geen eens zin meer in op deze manier, lekker positief weer. Ik weet wat ik moet doen en hoe ik het ga doen.
Jij bent er zeker zo 1 die alle powerlifters bv als dik etc typeerd. Ipv brute kracht, het is niet iedereen zijn ideaal om gortdroog te zijn.
Ik had dat wel gepost maar die reactie slaat echt nergens op. Dus laat maar heb er al geen eens zin meer in op deze manier, lekker positief weer. Ik weet wat ik moet doen en hoe ik het ga doen.
Jij bent er zeker zo 1 die alle powerlifters bv als dik etc typeerd. Ipv brute kracht, het is niet iedereen zijn ideaal om gortdroog te zijn.