Ik ben 17, dus heb opzich nog niet zo heel veel ervaring. Ik heb eerst een jaar getrained alleen achter de machines, had last van meedraaiende schouderbladen maar met hulp van fysio is dit opgelost. Daarna begon ik 'echt' te trainen. Maar sinds september heb kreeg ik last van mn knie, fysio heeft het niet kunnen oplossen, in mei MRI-scan. Tot die tijd wil ik mn benen niet zo heel zwaar trainen. Ben ook 2 maanden ertussen uit geweest dus voor mn blessure, omdat het met rust misschien zou overgaan.
Ook voordat ik dus deze 'rust' nam, ging ik bijna niet meer vooruit, enige oefening die ik nu doe voor mn borst is bankdrukken, 10 herhalingen, 3 sets(ik train 2x in de week, fb).
Ik kom dus gewon niet verder, elke keer het zelfde gewicht het word niet makkelijker ofzo, terwijl ik met alle andere oefeningen wel (behoorlijk)snel vooruit ga..enige tips? moet ik de eerste 2 sets bv lichter nemen en de laatste tot mn max? minder herhalingen? of moet ik echt meer oefeningen gaan doen?
thx
Ook voordat ik dus deze 'rust' nam, ging ik bijna niet meer vooruit, enige oefening die ik nu doe voor mn borst is bankdrukken, 10 herhalingen, 3 sets(ik train 2x in de week, fb).
Ik kom dus gewon niet verder, elke keer het zelfde gewicht het word niet makkelijker ofzo, terwijl ik met alle andere oefeningen wel (behoorlijk)snel vooruit ga..enige tips? moet ik de eerste 2 sets bv lichter nemen en de laatste tot mn max? minder herhalingen? of moet ik echt meer oefeningen gaan doen?
thx

tsjah, het ene kan niet zonder het andere