MuscleMeat

Nieuws Geen zin in allochtonen, kom in Poeldijk wonen

Bezoekers in dit topic

De gevangenissen zitten vol met allochtonen, dus waar praten we over, denk dat het overduidelijk is toch.
 
Hetzelfde Heemland dat aanhaalt de meerderheid van de personen in detentie van allochtone afkomst. Terwijl dit dus volgens het SCP 35% is..

Nou ja ik kon even geen andere vinden. Maar aangezien je zelf al zegt dat 35% van de personen in detentie allochtoon is, en de bevolking van Nederland niet voor 35% uit allochtonen bestaat, bevestig je dat allochtonen vaker crimineel zijn.

Er zijn wel andere cijfers te vinden hoor.

Deze dan?

http://frontpage.fok.nl/nieuws/72578
 
Als er 15 (misschien nog meer) miljoen Nederlanders in NL wonen, en 2 miljoen allochtonen, dan is 35% een hele hoop ja.
 
Hier gevonden met dank aan Eric R!

http://www.cbs.nl/NR/rdonlyres/FA26...085B6C48BC/0/2005verdachtvancriminaliteit.pdf

Kijk bijvoorbeeld is naar pagina 4.

Dan zal die heemstede site die cijfers naar hun kant toe draaien, dat begrijp ik ook wel, en natuurlijk moet je nog steeds altijd iedereen individueel beoordelen. Maar los daarvan, ontken niet dat er een verband is tussen criminaliteit en afkomst, want die is er gewoon. Sorry.
 
Nou ja ik kon even geen andere vinden. Maar aangezien je zelf al zegt dat 35% van de personen in detentie allochtoon is, en de bevolking van Nederland niet voor 35% uit allochtonen bestaat, bevestig je dat allochtonen vaker crimineel zijn.

Er zijn wel andere cijfers te vinden hoor.

Deze dan?

http://frontpage.fok.nl/nieuws/72578

Dit soort cijfers zijn al tig keer voorbij gekomen en dus geen verrassing. Ja onder bepaalde groepen allochtonen is de criminaliteit een stuk hoger maar dan heb je het dus wel over getallen waarbij de overgrote meerderheid niet crimineel is. Onder welke bevolkingsgroep dan ook.

Uit een andere thread en al 17 miljard keer hier voorbij gekomen in diverse threads :

De werkelijke cijfers (over 2002) uit het meest recente rapport (uit 2005) dat een goede vergelijking trekt tussen allochtone en autochtone criminaliteit komt tot een 5,5 keer hogere criminaliteit bij Marokkanen en een 7,3 keer hogere criminaliteit bij Antillianen.

Bij de meest criminele groep, de Antilianen blijft dan 93,4% over dat niet verdacht is van een misdaad in een willekeurig jaar.

Maar goed dit is in herhaling vallen en niet de scope van deze thread.
 
Hier gevonden met dank aan Eric R!

http://www.cbs.nl/NR/rdonlyres/FA26...085B6C48BC/0/2005verdachtvancriminaliteit.pdf

Kijk bijvoorbeeld is naar pagina 4.

Dan zal die heemstede site die cijfers naar hun kant toe draaien, dat begrijp ik ook wel, en natuurlijk moet je nog steeds altijd iedereen individueel beoordelen. Maar los daarvan, ontken niet dat er een verband is tussen criminaliteit en afkomst, want die is er gewoon. Sorry.

Nee dat verband is niet of amper aantoonbaar. Verband tussen wijk en criminaliteit is echter veel groter. Hoe slechter de wijk, des te meer criminaliteit. Die verrotte wijken waren meestal al verrot voordat er 1 allochtoon kwam wonen. De kat is dus op het spek gebonden. Daarmee geen excuus voor crimineel gedrag want van mij mogen ze vandaag nog iedere criminele allochtoon over de grens donderen. Is alleen onhaalbaar natuurlijk maar degenen die hier de boel willen vergallen hebben hier weinig te zoeken.

Dan blijft natuurlijk de vraag over of een buurt dan maar allochtonen moet gaan weren omdat de cijfers aantonen dat onder allochtonen de criminaliteit hoger is. Als je simplistisch denkt misschien wel, dan zie je iedere allochtoon als potentiele misdadiger. Of nog erger, als vervuiling van het eens zo blanke Nederland en wil je liever weer terug naar de situatie waar alle volkeren afzonderlijk van elkaar leefden en zich niet mengden. Ongeveer ten tijde van de holenmensen waarschijnlijk.
 
Ja onder bepaalde groepen allochtonen is de criminaliteit een stuk hoger maar dan heb je het dus wel over getallen waarbij de overgrote meerderheid niet crimineel is.

Bij de meest criminele groep, de Antilianen blijft dan 93,4% over dat niet verdacht is van een misdaad in een willekeurig jaar.

Natuurlijk, daarom zeg ik ook dat je iedereen individueel moet beoordelen. Maar dat was eigenlijk een zij-sprongetje in deze thread. Ik blijf van mening dat het heel normaal is dat mensen van dezelfde cultuur en met dezelfde gewoontes bijelkaar willen wonen en meer met elkaar optrekken. En dan hoef je niet echt gelijk te gaan zeggen dat het 'wel rare Tokkies zullen zijn'.

Een beetje dezelfde gewoonten en leefwijze heeft als gevolg minder irritatie omdat je ongeveer hetzelfde denkt en voelt. Doodnormaal dat ze een beetje bij mekaar willen blijven. En tenslotte doen de Marokkanen hier in Amsterdam West dat ook.
 
Hier gevonden met dank aan Eric R!

http://www.cbs.nl/NR/rdonlyres/FA26...085B6C48BC/0/2005verdachtvancriminaliteit.pdf

Kijk bijvoorbeeld is naar pagina 4.

Dan zal die heemstede site die cijfers naar hun kant toe draaien, dat begrijp ik ook wel, en natuurlijk moet je nog steeds altijd iedereen individueel beoordelen. Maar los daarvan, ontken niet dat er een verband is tussen criminaliteit en afkomst, want die is er gewoon. Sorry.


is ook grotendeels te wijten aan gebrekkige opleiding in land van herkomst.
;)


zie je dus ook terug in NL, bij de zogenaamde "Tokkies"
 
Natuurlijk, daarom zeg ik ook dat je iedereen individueel moet beoordelen. Maar dat was eigenlijk een zij-sprongetje in deze thread. Ik blijf van mening dat het heel normaal is dat mensen van dezelfde cultuur en met dezelfde gewoontes bijelkaar willen wonen en meer met elkaar optrekken. En dan hoef je niet echt gelijk te gaan zeggen dat het 'wel rare Tokkies zullen zijn'.

Een beetje dezelfde gewoonten en leefwijze heeft als gevolg minder irritatie omdat je ongeveer hetzelfde denkt en voelt. Doodnormaal dat ze een beetje bij mekaar willen blijven. En tenslotte doen de Marokkanen hier in Amsterdam West dat ook.

Goh omdat de allochtonen bij elkaar kruipen moeten de autochtonen hun wijken maar dichtgooien?

Nu zal die vrouw in Poeldijk niet gelijk verbrandt worden of zo, maar een wijk waar (openlijk) racisme voorkomt is toch meestal een tokkiewijk. Uitgaande van hoe groot Poeldijk is en hoe ik Poeldijk ken is het volkswijkje daar toch wel een tokkiewijkje. Maar misschien is dat voor de ander een gezellig volksbuurtje, kan natuurlijk.

Leve de segregatie dan maar, laten we maar niet meer werken aan spreiding maar alle groepen concentreren bij elkaar. Zo is de ellende ooit begonnen en misschien gaat het vanzelf wel over.
 
Relatief zitten er meer tasjesdiefjes en ander gespuis bij mocro's dan bij autochtonen. Sorry Ericr, dat valt niet te ontkennen.
Maar dat betekent NIET dat je iedere mocro als een k*t-Marokkaan moet zien. Integendeel zelfs, de meeste zijn hardwerkende mensen.
 
Relatief zitten er meer tasjesdiefjes en ander gespuis bij mocro's dan bij autochtonen. Sorry Ericr, dat valt niet te ontkennen.
Maar dat betekent NIET dat je iedere mocro als een k*t-Marokkaan moet zien. Integendeel zelfs, de meeste zijn hardwerkende mensen.

Wordt dat ontkend dan :scratch: Ik zet iedere keer neer dat onder bepaalde groepen allochtonen de criminaliteit hoger is dus er wordt niks ontkend. Nog beter, ik zet cijfers neer van het CBS zodat iedereen kan zien dat Marokkanen en Antillianen zo'n 6 a 7 keer (7,3 om precies te zijn) crimineler zijn.
 
Hoezo is die kankerpedo marcw nog niet gebanned?
 
Hoe kom je in hemelsnaam tot deze conclusie?

Ik zal even voor mezelf praten. Ik woon in een wijk waar toch zeker 90% buitenlander is, voornamelijk Marokkaan.

Ik word dagelijks op straat verrot gescholden, ik ben een vieze kanker kaaskop.
Mijn moeder word lastig gevallen door k*t Marokkaantjes van 8 jaar als ze boodschappen gaat doen omdat ze een vieze hoer is.
's Morgens vroeg word ik wakker door vuile apen muziek dat ze mee bleren als ze gaan bidden
Onze ramen zijn al 2x bekogeld met stenen
Er word drugs gedeald

En zo kan ik nog wel uren door gaan. Zelfs jij EricR die links geörienteerd is zou rechts tot extreem rechts worden als je hier woonde. Nee zet mij dan toch maar in een blanke wijk neer met tokkie volk zoals jij omschrijft want daar zal ik me zeer zeker meer thuis voelen dan hier. Bovendien hou jij niet van generaliseren maar het generaliseren van je eigen huidskleur vind je blijkbaar niet erg. Toevallig familie van Anton Mussert? Ga lekker in Marokko wonen ofzo.

Heil Geert Wilders.

:roflol: Gorrilor for president !
 
ow is dat die pedo waar iedereen het over heeft, ik zie het nu pas. doet hij met 12 jarige of zo
 
ow is dat die pedo waar iedereen het over heeft, ik zie het nu pas. doet hij met 12 jarige of zo


nee zo erg was het niet, maar met 13 jarige :rolleyes:
 
Daar kun jij als rechtse liberaal wel kritiek op hebben. Maar die achterban waar jij deel van uitmaakt zijn ook degene die de deuren wagenwijd open zetten voor die Oostblokkers. En ja, op den duur ligt ook die hete kroket op ons bord.

Kortom; als rechtse liberaal stangen op een integratieprobleem is inherent aan de toegeving van het zelf gemaakt hebben van foute keuzes in het verleden.

Als je echt verantwoordelijkheoid draagt, accepteer je deze situatie. Na bont, komt de stront.
Ach rechtse liberaal, eigenlijk ben ik eerder centrum-rechts-conservatief-liberaal en Vlaams volksnationalist :) Vandaar mijn stem voor NVA ook.

De ellende waar we nu mee zitten is veroorzaakt door een eerdere generatie die zo dom is geweest geen tijdelijke contracten te geven aan de immigranten die we inderdaad nodig hadden om tijdelijk vacatures in te vullen in de jaren 60. Wat betreft Oostblokkers denk ik niet dat we dezelfde problemen hoeven te verwachten, de cultuurkloof is vele malen kleiner en Europeanen lijken over het algemeen minder geneigd tot werkloosheid of criminaliteit. Ook de religie is hetzelfde en zal dus niet botsen met de onze. Wat niet wil zeggen dat we de poorten maar moeten opengooien, nee, we moeten juist heel doordacht omspringen met economische migratie, dit moet enkel in het allerlaatste geval gebruikt worden, wanneer opleidingen en aanmoediging tot werken in de knelpuntberoepen bij de autohtone werklozen niet voldoende meer blijkt te zin. IMO moet alle immigratie afkomstig buiten Eruopa compleet gestopt worden, verder moeten de gezinsherenigingen ook helemaal gestopt worden en de grenzen moeten echt waterdicht gemaakt worden (meer controles, scannen van ogen/vingerafdrukken aan vliegvelden,...).
 
Ach rechtse liberaal, eigenlijk ben ik eerder centrum-rechts-conservatief-liberaal en Vlaams volksnationalist :) Vandaar mijn stem voor NVA ook.

De ellende waar we nu mee zitten is veroorzaakt door een eerdere generatie die zo dom is geweest geen tijdelijke contracten te geven aan de immigranten die we inderdaad nodig hadden om tijdelijk vacatures in te vullen in de jaren 60. Wat betreft Oostblokkers denk ik niet dat we dezelfde problemen hoeven te verwachten, de cultuurkloof is vele malen kleiner en Europeanen lijken over het algemeen minder geneigd tot werkloosheid of criminaliteit. Ook de religie is hetzelfde en zal dus niet botsen met de onze. Wat niet wil zeggen dat we de poorten maar moeten opengooien, nee, we moeten juist heel doordacht omspringen met economische migratie, dit moet enkel in het allerlaatste geval gebruikt worden, wanneer opleidingen en aanmoediging tot werken in de knelpuntberoepen bij de autohtone werklozen niet voldoende meer blijkt te zin. IMO moet alle immigratie afkomstig buiten Eruopa compleet gestopt worden, verder moeten de gezinsherenigingen ook helemaal gestopt worden en de grenzen moeten echt waterdicht gemaakt worden (meer controles, scannen van ogen/vingerafdrukken aan vliegvelden,...).

Van mij mag iedere moslimfamilie of anti familie die al langtijdig zonder werk zit, geen **** toevoegd aan de maatschappij, en straatcriminele kinderen hebben, zonder pardon het land uit geknikkerd worden, lekker ruimte maken voor mensen die wel werken, zoals Polen.

En nee niet alle moslims of anti's zijn slecht...
 
Van mij mag iedere moslimfamilie of anti familie die al langtijdig zonder werk zit, geen **** toevoegd aan de maatschappij, en straatcriminele kinderen hebben, zonder pardon het land uit geknikkerd worden, lekker ruimte maken voor mensen die wel werken, zoals Polen.

En nee niet alle moslims of anti's zijn slecht...


:D dom ,,,,,,,,,,,,,,,,,, oor
 
Van mij mag iedere moslimfamilie of anti familie die al langtijdig zonder werk zit, geen **** toevoegd aan de maatschappij, en straatcriminele kinderen hebben, zonder pardon het land uit geknikkerd worden, lekker ruimte maken voor mensen die wel werken, zoals Polen.

En nee niet alle moslims of anti's zijn slecht...

Ik ben blij dat jij jezelf bent!
 
Back
Naar boven