AndroidHealthClinic

Nieuws Geen zin in allochtonen, kom in Poeldijk wonen

Bezoekers in dit topic

Het is toch zo, 13 jaar niet normaal.
 
:eyes:

Doe eens normaal.

Normaal?Voel ff aan je voorhoofd voordat je over "normaal" begint.Die gast geeft openlijk toe dat hij een pedo is en ik moet normaal doen?
 
Normaal?Voel ff aan je voorhoofd voordat je over "normaal" begint.Die gast geeft openlijk toe dat hij een pedo is en ik moet normaal doen?
Is niet normaal inderdaad, maar daar gaat dit topic niet over.
 
Normaal?Voel ff aan je voorhoofd voordat je over "normaal" begint.Die gast geeft openlijk toe dat hij een pedo is en ik moet normaal doen?

Iemand voor ''kankerpedo'' uitschelden die op meisjes van 16-20 geilt is normaal? :rolleyes:

En leer je spatie gebruiken, het leest irritant.
 
Van mij mag iedere moslimfamilie of anti familie die al langtijdig zonder werk zit, geen **** toevoegd aan de maatschappij, en straatcriminele kinderen hebben, zonder pardon het land uit geknikkerd worden, lekker ruimte maken voor mensen die wel werken, zoals Polen.

En nee niet alle moslims of anti's zijn slecht...

Antillianen zijn nog steeds Nederlanders, dus hun eigen land uitknikkeren gaat een beetje moeilijk...............hoe graag sommige (domme) politica dat ook willen.........
:D
 
Eens met Bascross! Iedereen gooit maar met KK de hele tijd. Als je daaarmee je punt moet maken ben je gewoon een kneus........
 
De mensen die hier het hardst lopen te zeiken over de buitenlanders die zijn zelf het ongelukkigst in hun leven,..anders sta je daar namelijk boven.

Elke situatie die je in je leven tegen komt is een les waaruit je moet leren.
Hoe meer je er op een negatieve manier mee omgaat, hoe meer je zulke situaties in de toekomst krijgt.
We creeeren gaande weg onze eigen universum ...
 
De mensen die hier het hardst lopen te zeiken over de buitenlanders die zijn zelf het ongelukkigst in hun leven,..anders sta je daar namelijk boven.

Elke situatie die je in je leven tegen komt is een les waaruit je moet leren.
Hoe meer je er op een negatieve manier mee omgaat, hoe meer je zulke situaties in de toekomst krijgt.

We creeeren gaande weg onze eigen universum ...

rode tekst ben ik het wel met je eens..........
;)
 
Je kan zoveel bronnen geven als je wil, een neger van de Antille is geen Nederlander.
 
Je kan zoveel bronnen geven als je wil, een neger van de Antille is geen Nederlander.

officieel nog steeds, ook al wil je het niet geloven............
:p


ik proef wat rassenhaat/discriminatie..............moet je mee gaan oppassen jongen!
;)
 
een groot bord vol met pasta en gehakt en een blikje sinas
 
Nee maar ik heb geen problemen met bijvoorbeeld Surinamers, ik vind de meeste gezellige en vrolijke mensen. Surinaams eten vind ik ook lekker:P Maar met Anti´s heb ik negatieve ervaringen, ze zitten hier vooral bij de zogenaamde bloods en andere bendes.
Bijna alle Surinaamse jongens die ik vaag ken zijn aardige gozers en de anti´s die ik ken zijn criminelen.
 
Nee maar ik heb geen problemen met bijvoorbeeld Surinamers, ik vind de meeste gezellige en vrolijke mensen. Surinaams eten vind ik ook lekker:P Maar met Anti´s heb ik negatieve ervaringen, ze zitten hier vooral bij de zogenaamde bloods en andere bendes.
Bijna alle Surinaamse jongens die ik vaag ken zijn aardige gozers en de anti´s die ik ken zijn criminelen.

beetje kort door de bocht, niet?


dus als een oude kerel te langzaam rijd zijn ineens alle oudjes traag?

dus als 1 moderator je slecht behandeld, zijn ineens alle mods klootzakken?

ik dacht het niet knul..........
;)
 
Back
Naar boven