Fitness Seller

Nieuws Geen zin in allochtonen, kom in Poeldijk wonen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Te achterlijk voor woorden dat het te gevaarlijk is voor om een allochtoon om daar te gaan worden en nog achterlijker dat er blijkbaar mensen zijn die dat maar normaal vinden. Xenofobie ten top. Grappige is meestal dat die racistjes zelf amper wat bijdragen aan de maatschappij en vaak een strafblad hebben van hier tot Tokyo maar wel commentaar hebben op allochtonen en hun gedrag. Hypocrisie ten top dus.
Omgekeerd bestaat dat ook, Antwerpse en Brusselse wijken waar je als blanke/vlaming niet meer kan wonen of zelfs komen. Zelfs politie wordt er weggepest door het gespuis dat er de zaken in handen heeft.
 
Omgekeerd bestaat dat ook, Antwerpse en Brusselse wijken waar je als blanke/vlaming niet meer kan wonen of zelfs komen. Zelfs politie wordt er weggepest door het gespuis dat er de zaken in handen heeft.

Dat hebben we in Nederland maar in een stad maar dat is gewoon een k*t stad Utrecht !!!!!!!!!!!!! dit jaar gaan ze weer kampioen worden meest criminelen stad van Nederland, dat was vorig jaar en dat jaar ervoor en nu weer.

Die Belgische gemeente denken hetzelfde als in Utrecht hoe meer dezelfde gemeenschappen bij elkaar stoppen hoe beter het gaat in de stad Not!!!!!![ Kanaleneiland[80% Marokkaans, Overvecht 80% Marokkaans].
 
1 Ding - Scheer niet alle buitenlanders (marokanen, turken, negers) Over een kam, er zijn verdomme genoeg mensen die het wel goed doen. En omdat een paar procent de crimineel uithangt is het niet nodig om te zeggen dat alle buitenlanders criminelen zijn!

Het is erg makkelijk om dat te zeggen omdat als wij (blanken) in afrika gaan wonen en als 10 procent van ons de crimineel gaat uithangen zullen de afrikanen ook denken van die k*tblanken terwijl de rest van ons daar niks mee te maken heeft maar wel met de vooroordelen moeten leven en dat is ook niet erg stimulerend dacht ik zo.
 
Omgekeerd bestaat dat ook, Antwerpse en Brusselse wijken waar je als blanke/vlaming niet meer kan wonen of zelfs komen. Zelfs politie wordt er weggepest door het gespuis dat er de zaken in handen heeft.

Daar kun jij als rechtse liberaal wel kritiek op hebben. Maar die achterban waar jij deel van uitmaakt zijn ook degene die de deuren wagenwijd open zetten voor die Oostblokkers. En ja, op den duur ligt ook die hete kroket op ons bord.

Kortom; als rechtse liberaal stangen op een integratieprobleem is inherent aan de toegeving van het zelf gemaakt hebben van foute keuzes in het verleden.

Als je echt verantwoordelijkheoid draagt, accepteer je deze situatie. Na bont, komt de stront.
 
Overigens wonen vele internetracistjes hier in kleine steden of zelfs in gehuchten waar geen allochtoon te vinden is. Dat is nog lachwekkender eigenlijk. Klagen over iets wat ze niet eens dagelijks van dichtbij meemaken.
Hoe kom je in hemelsnaam tot deze conclusie?

Ik zal even voor mezelf praten. Ik woon in een wijk waar toch zeker 90% buitenlander is, voornamelijk Marokkaan.

Ik word dagelijks op straat verrot gescholden, ik ben een vieze kanker kaaskop.
Mijn moeder word lastig gevallen door k*t Marokkaantjes van 8 jaar als ze boodschappen gaat doen omdat ze een vieze hoer is.
's Morgens vroeg word ik wakker door vuile apen muziek dat ze mee bleren als ze gaan bidden
Onze ramen zijn al 2x bekogeld met stenen
Er word drugs gedeald

En zo kan ik nog wel uren door gaan. Zelfs jij EricR die links geörienteerd is zou rechts tot extreem rechts worden als je hier woonde. Nee zet mij dan toch maar in een blanke wijk neer met tokkie volk zoals jij omschrijft want daar zal ik me zeer zeker meer thuis voelen dan hier. Bovendien hou jij niet van generaliseren maar het generaliseren van je eigen huidskleur vind je blijkbaar niet erg. Toevallig familie van Anton Mussert? Ga lekker in Marokko wonen ofzo.

Heil Geert Wilders.
 
Laatst bewerkt:
1 Ding - Scheer niet alle buitenlanders (marokanen, turken, negers) Over een kam, er zijn verdomme genoeg mensen die het wel goed doen. En omdat een paar procent de crimineel uithangt is het niet nodig om te zeggen dat alle buitenlanders criminelen zijn!

Het is erg makkelijk om dat te zeggen omdat als wij (blanken) in afrika gaan wonen en als 10 procent van ons de crimineel gaat uithangen zullen de afrikanen ook denken van die k*tblanken terwijl de rest van ons daar niks mee te maken heeft maar wel met de vooroordelen moeten leven en dat is ook niet erg stimulerend dacht ik zo.

Het gaat ook veel meer om 'het idee' en niet zozeer om de rotte appels die in elke bevolkingsgroep voorkomen.

Het zijn juist die kleine dingen van verschil in doen en laten die onbegrip op wekken. (Kijk eens op dit forum; ontelbare topics over aparte gewoontes waar we als havikken op duiken met het geslepen mes)

Intercultureel zijn is een groot goed, maar kennis van elkaar nemen is wat anders dan met elkaar leven. Ieder wil gewoon z'n eigen eischaal waar die in kan zitten.

Dus om terug te komen op het topic. Dit is geen discriminatie, enkel een eerlijk antwoord met welk publiek je wilt samenleven.
 
We kunnen heilen wat we willen naar Geert Wilders, maar je kan de grondwet niet veranderen. Dat jou moeder wordt lastig gevallen is een goed voorbeeld, ik heb nog nooit gehoord of gezien dat blanke kinderen oudere uitscholden of zelfs geweld gebruiken. Vorig jaar hebben Marokkanen van 13 jaar mijn oma´s snorretje kapot getrapt en ze zag het met en ze is op de grond geduwd door een van die rifapen. Het was niet in de Jordaan maar ergens in west, anders wist ik wel wie het waren. Kom mij maar niet vertellen dan Nederlandse kinderen een 79 jarige vrouw op de grond duwen en haar brommertje kapot maken. Ik weet niet hoe het nu met die jongens is maar ze hebben hun verdiende loon gekregen.
 
Het is een doodnormaal gegeven dat mensen met dezelfde gewoontes en cultuur graag bij elkaar zitten. Waarom denk je dat ze in New York Little Italy en China Town hebben. Zijn dat daar ook allemaal Amerikaanse Tokkies dan? Is multicultureel doen verplicht? Of wil O.P. laten zien dat hij, in tegenstelling tot de bewoners van Poeldijk, toch wel heel erg politiek correct is en voelt ie dan zich beter dan de rest?
 
We kunnen heilen wat we willen naar Geert Wilders, maar je kan de grondwet niet veranderen. Dat jou moeder wordt lastig gevallen is een goed voorbeeld, ik heb nog nooit gehoord of gezien dat blanke kinderen oudere uitscholden of zelfs geweld gebruiken. Vorig jaar hebben Marokkanen van 13 jaar mijn oma´s snorretje kapot getrapt en ze zag het met en ze is op de grond geduwd door een van die rifapen. Het was niet in de Jordaan maar ergens in west, anders wist ik wel wie het waren. Kom mij maar niet vertellen dan Nederlandse kinderen een 79 jarige vrouw op de grond duwen en haar brommertje kapot maken. Ik weet niet hoe het nu met die jongens is maar ze hebben hun verdiende loon gekregen.

Je hebt je klikklak gebruikt?
 
1. De Nederlanders die niet eens fatsoenlijk Nederlands kunnen schrijven, maar wel de hele dag over allochtonen zeuren, zijn de grootste mongolen in ons midden!

2. Er zijn inderdaad veel (vooral jongere) criminele allochtonen, daar tegenover staan helaas genoeg blanke k*t aso's die geen haar beter zijn.

3. Westland = stelletje boeren
 
Het is een doodnormaal gegeven dat mensen met dezelfde gewoontes en cultuur graag bij elkaar zitten. Waarom denk je dat ze in New York Little Italy en China Town hebben. Zijn dat daar ook allemaal Amerikaanse Tokkies dan? Is multicultureel doen verplicht? Of wil O.P. laten zien dat hij, in tegenstelling tot de bewoners van Poeldijk, toch wel heel erg politiek correct is en voelt ie dan zich beter dan de rest?

In Amerika heten Tokkies :trailertrash.......
 
Het gaat ook veel meer om 'het idee' en niet zozeer om de rotte appels die in elke bevolkingsgroep voorkomen.

Het zijn juist die kleine dingen van verschil in doen en laten die onbegrip op wekken. (Kijk eens op dit forum; ontelbare topics over aparte gewoontes waar we als havikken op duiken met het geslepen mes)

Intercultureel zijn is een groot goed, maar kennis van elkaar nemen is wat anders dan met elkaar leven. Ieder wil gewoon z'n eigen eischaal waar die in kan zitten.

Dus om terug te komen op het topic. Dit is geen discriminatie, enkel een eerlijk antwoord met welk publiek je wilt samenleven.

Jah okee ben ik met je eens maar ik kan er niet tegen als mensen zeggen van kk morokanen of die tering marokanen want mjn trainingsmaat tevens kameraad is marokaan en die jongen is super netjes, traint hard, werkt veel en hangt niet op straat, die ouders die werken alleen maar en zijn ook super nette mensen. Dus ik word soms geiriteerd als mensen zeggen dat ze een hekel hebben aan alle marokanen terwijl als wie dan ook die jongen kent hem een supergozer vind.
 
Overigens wonen vele internetracistjes hier in kleine steden of zelfs in gehuchten waar geen allochtoon te vinden is. Dat is nog lachwekkender eigenlijk. Klagen over iets wat ze niet eens dagelijks van dichtbij meemaken.

Klopt ook weer niet. Als je bijvoorbeeld naar de verdeling kijkt van de stemmen op de rechtse LPF in 2002 dan zie dat de meeste stemmen komen uit de gebieden met juist veel allochtonen. In Friesland en Groningen, minder allochten en daarom ook minder last van allochtonen, stemde toen nog relatief vaker PvdA.
 
Omgekeerd bestaat dat ook, Antwerpse en Brusselse wijken waar je als blanke/vlaming niet meer kan wonen of zelfs komen. Zelfs politie wordt er weggepest door het gespuis dat er de zaken in handen heeft.

Daar dient ook tegen opgetreden te worden en voor zover het mogelijk is mogen ze wat mij betreft zulk k*tvolk gelijk de grens over zetten.
 
Hoe kom je in hemelsnaam tot deze conclusie?

Ik zal even voor mezelf praten. Ik woon in een wijk waar toch zeker 90% buitenlander is, voornamelijk Marokkaan.

Ik word dagelijks op straat verrot gescholden, ik ben een vieze kanker kaaskop.
Mijn moeder word lastig gevallen door k*t Marokkaantjes van 8 jaar als ze boodschappen gaat doen omdat ze een vieze hoer is.
's Morgens vroeg word ik wakker door vuile apen muziek dat ze mee bleren als ze gaan bidden
Onze ramen zijn al 2x bekogeld met stenen
Er word drugs gedeald

En zo kan ik nog wel uren door gaan. Zelfs jij EricR die links geörienteerd is zou rechts tot extreem rechts worden als je hier woonde. Nee zet mij dan toch maar in een blanke wijk neer met tokkie volk zoals jij omschrijft want daar zal ik me zeer zeker meer thuis voelen dan hier. Bovendien hou jij niet van generaliseren maar het generaliseren van je eigen huidskleur vind je blijkbaar niet erg. Toevallig familie van Anton Mussert? Ga lekker in Marokko wonen ofzo.

Heil Geert Wilders.

Jawohl!!

Familie van Anton Mussert :roflol:

Denk toch eerder dat jij bij de NSB was gegaan mocht je geleefd hebben in WO2. Ouwe Arier.

Ik heb in een tokkiewijk gewoond, hell zelfs in meerdere tokkiewijken. Spoorwijk, Stationsbuurt en Bouwlust. Dat waren sinds de jaren 70 al geen blanke wijken meer en sinds de jaren 80 was het 50% of meer allochtoon.

Natuurlijk vervloekte ik toen degenen die zich niet gedroegen, maar dat in ongeacht de afkomst. In k*twijken woont nou eenmaal k*tvolk dat zich kan gedragen, dat heeft weinig met afkomst te maken. In de tijd dat Schilderswijk en de Stationsbuurt nog wel redelijk blank was ging het daar ook al hard aan toe en was de veiligheid ver te zoeken. K*twijken maak je geen superwijken van als je daar een pak allochtonen in knalt. Maar de wijken worden er ook niet veel verrotter van, dat waren ze meestal al.
 
ik heb nog nooit gehoord of gezien dat blanke kinderen oudere uitscholden of zelfs geweld gebruiken.

Ben benieuwd hoe lang je je rol kunt volhouden. Want onthou dat een speldenkop en een halve grasspiet voor mij genoeg is om je maskertjes door te knippen.
 
Het is een doodnormaal gegeven dat mensen met dezelfde gewoontes en cultuur graag bij elkaar zitten. Waarom denk je dat ze in New York Little Italy en China Town hebben. Zijn dat daar ook allemaal Amerikaanse Tokkies dan? Is multicultureel doen verplicht? Of wil O.P. laten zien dat hij, in tegenstelling tot de bewoners van Poeldijk, toch wel heel erg politiek correct is en voelt ie dan zich beter dan de rest?

Of je leert even waarom die wijken zijn ontstaan. Dat was segregatie ten top in die tijd en totaal niet vergelijkbaar met nu. Ook al waren het inderdaad wel pleuriswijken in die tijd. The Five Points liggen midden in Chinatown en dat was zo'n beetje de slechtste buurt van N.Y. voor vele jaren. Little Italy was niet veel beter, dat was in ieder geval geen goede buurt in de tijd dat er nog echt veel Italianen woonden en er niet alleen souvenirshops waren en restaurants.

Segregatie van toen is in ieder geval niet vergelijkbaar met hoe het er nu aan toegaat. Daarbij kan je een stad als New York ook niet vergelijken met welke stad in Nederland ook.
 
Laatst bewerkt:
Jawohl!!

Familie van Anton Mussert :roflol:

Denk toch eerder dat jij bij de NSB was gegaan mocht je geleefd hebben in WO2. Ouwe Arier.

Ik heb in een tokkiewijk gewoond, hell zelfs in meerdere tokkiewijken. Spoorwijk, Stationsbuurt en Bouwlust. Dat waren sinds de jaren 70 al geen blanke wijken meer en sinds de jaren 80 was het 50% of meer allochtoon.

Natuurlijk vervloekte ik toen degenen die zich niet gedroegen, maar dat in ongeacht de afkomst. In k*twijken woont nou eenmaal k*tvolk dat zich kan gedragen, dat heeft weinig met afkomst te maken. In de tijd dat Schilderswijk en de Stationsbuurt nog wel redelijk blank was ging het daar ook al hard aan toe en was de veiligheid ver te zoeken. K*twijken maak je geen superwijken van als je daar een pak allochtonen in knalt. Maar de wijken worden er ook niet veel verrotter van, dat waren ze meestal al.
Misschien heb je wel gelijk wat dat betreft maar in de wijk waar ik woon was dat zeker niet het geval.

Toen ik hier 14 jaar terug kwamen wonen was het nog nieuwbouw met veel autochtone bewoners en er waren nooit problemen. De wijk achter deze wijk, vol met allochtonen werd 8 jaar geleden gesloopt. Vervolgens heeft de gemeente al die allochtonen hier onderdak geboden en is de wijk achteruit gegaan.

Erg jammer.
 
Welke rol? En verander je leeftijd eens naar de waarheid man.
 
Jawohl!!

Familie van Anton Mussert :roflol:

Denk toch eerder dat jij bij de NSB was gegaan mocht je geleefd hebben in WO2. Ouwe Arier.

Vertraagde adolescentie. De bekende dwarsligging, gekenmerkt door innerlijke onzekerheid.

Vervolgens z'n profiel sieren met een linkse neo communist die z'n hippie tijd nimmer is ontgroeit. I rest my case.
 
Back
Naar boven