Fitness Seller

Geert scored een punt

Wilders heeft ook zeker goede punten alleen is het makkelijk praten als je daarbij geen bestuurlijke verantwoordelijkheid hoeft te nemen.

Lol laatste stuk was weer bijna cabaret. Maar idd zitten er ook goede stukken in zijn betoog.

Wat een gelul, vooral het verhaal over gezondheidszorg. Alsof er met het weghalen van playstation, tv en halal-vlees opeens miljarden vrijkomen voor de ouderen:roflol:

Wat een gelul, vooral het verhaal over gezondheidszorg. Alsof er met het weghalen van playstation, tv en halal-vlees opeens miljarden vrijkomen voor de ouderen:roflol:
Het is ook een ethische kwestie he...

Nadeel is gewoon dat er veel meer ouderen dan criminelen zijn ;)

Geertje toch...

Al zou ik een miljard voor de ouderenzorg met open armen tegemoet zien! En ook deel ik zijn wroeging over de verhouding tussen levenskwaliteit van een gedetineerde en een verpleeghuisbewoner.

Máááar: Geertjes betoog is verder van zoveel realiteit gespeend dat ik het ronduit schadelijk vind. Jezusmina, wat heeft de PVV een verwrongen indruk van de ouderenzorg. De ouderenzorg is geen verzameling heiligen. Binnen de bestaande structuur en met dezelfde middelen is er reeds een enorme inhaalslag mogelijk. Maar dat is afhankelijk van bestuurders, artsen, verpleegkundigen, verzorgenden, familie, etc. etc. De PVV noemt specifieke punten ter verguizing van de ouderenzorg, maar blijft op het vlak van oplossingen steken op het welluidende bedrag van 1 miljard euro. Dat is nu net juist NIET wat de ouderenzorg nodig heeft.

Terug
Naar boven